امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 505974 |
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1402 - 21:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان فرماندار اردستان گفت: ادارات آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده موظف خواهند بود محتوای آموزشی با موضوع جوانی جمعیت در برنامه‌های درسی کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس کنند. سید محمدهادی احمدی طباء، امروز(شنبه، ۳۰ اردیبهشت) در شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان، اظهار کرد: مدیران آموزش و پرورش باید تمام تلاش […]

صلح خبر/اصفهان فرماندار اردستان گفت: ادارات آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده موظف خواهند بود محتوای آموزشی با موضوع جوانی جمعیت در برنامه‌های درسی کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس کنند.

سید محمدهادی احمدی طباء، امروز(شنبه، ۳۰ اردیبهشت) در شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان، اظهار کرد: مدیران آموزش و پرورش باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا امتحانات نهایی دانش آموزان سال دوازدهم با نهایت آرامش و امنیت برگزار شود.

وی افزود: ادارات آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده موظف خواهند بود تا برنامه ریزی کنند محتوای آموزشی با موضوع جوانی جمعیت و سبک زندگی در برنامه‌های درسی کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس شود. سال آینده بازرسانی برای مدارس تعیین می‌شود تا نحوه تدریس این دروس بررسی شود.

به گزارش صلح خبر، فرماندار اردستان تصریح کرد: آن موضوعی که بیش از هر زمانی در اردستان مورد نیاز است بحث رشد جمعیت و فرزندآوری است زیرا اگر وضعیت کنونی جمعیت تا پنج سال آینده ادامه داشته باشد اردستان با بحران سالمندی و کمبود جمعیت مواجه خواهد شد.

احمدی طباء در خصوص نحوه برنامه ریزی کلاس‌های اوقات فراغت، گفت: برنامه‌های تابستان امسال باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که کلاس‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی متمایز از یکدیگر برگزار شود.

وی با بیان اینکه مشکلی که در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد با آن مواجه هستیم و مورد مطالبه جوانان قرار دارد نبود فضای اختصاصی برای تفریح دختران است، گفت: ادارات آموزش و پرورش با کمک شهرداری‌های هر شهر، برخی از مدارسی که قابلیت اجرا دارند را فضاسازی کنند تا بتوانیم در تابستان امسال فضاهای اختصاصی ویژه دختران راه اندازی شود.

شهرداری آماده راه‌اندازی فرهنگسرا در اردستان است

همچنین شهردار اردستان در این جلسه گفت: یکی از کمبودهایی که در شهر اردستان وجود دارد نبود فرهنگ سرای ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای مطالعه است که اگر اداره آموزش و پرورش فضاهای بلااستفاده‌ای در اختیار شهرداری قرار دهد، مدیریت شهری آن را برای ایجاد فرهنگ سرا جهت استفاده دانش آموزان، دانشجویان و کسانی که می‌خواهند مطالعه داشته باشد تجهیز می‌کند.

معین مهدانیان با بیان اینکه هیچ کدام از پارک‌های اردستان از وسایل بازی استاندارد و به روز برخودار نیست و کمبودهای پارک‌ها باعث گلایه خانواده‌ها شده است، گفت: مدیریت شهری تلاش خواهد کرد تعداد پنج پارک شاخص شهر را مجهز به وسایل بروز و استاندار برای استفاده اقشار مختلف گروه سنی کند.

وی اضافه کرد: در صورت تایید لایحه شهرداری توسط شورای شهر اردستان، بازی‌کده خلاق و بازیهای فکری با هدف گسترش و ترویج بازی‌های فکری و آموزش خلاقیت به گروه‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان در یکی از پارک‌های اردستان راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید