امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 443997 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1400 - 16:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی یک موسسه آمریکایی، مودی با وجود کاهش محبوبیتش در پی موج دوم کرونا همچنان محبوبترین رهبر در میان ۱۳ مقام بلندپایه جهانی است. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، موسسه تحقیقاتی “مورنینگ کانسالت” میزان محبوبیت رهبران دولت‌ها در استرالیا، برزیل، […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی یک موسسه آمریکایی، مودی با وجود کاهش محبوبیتش در پی موج دوم کرونا همچنان محبوبترین رهبر در میان ۱۳ مقام بلندپایه جهانی است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، موسسه تحقیقاتی “مورنینگ کانسالت” میزان محبوبیت رهبران دولت‌ها در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، کره جنوبی، اسپانیا، انگلیس و آمریکا را بر اساس نظرسنجی‌های صورت داده در این کشورها رصد کرده و نارندرا مودی، نخست وزیر هند در میان این افراد همچنان بیشترین محبوبیت را دارد.

بر اساس اعلام این موسسه، ۶۶ درصد از مردم هند از عملکرد مودی رضایت داشتند، در حالیکه تنها ۲۸ درصد از نقش او به عنوان نخست وزیر این کشور آسیایی رضایتمند نبودند.

بر اساس این تحقیق همچنین مشخص شد که میزان رضایتمندی از مودی به صورت مداوم از ۲۱ آوریل زیر ۷۰ درصد بوده و این زمانیست که هند شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در موج دوم بود.

این موسسه آمریکایی همچنین اعلام کرد: رصد محبوبیت رهبران منتخب در ۱۳ کشور نشان داد که با وجود کاستی‌های دولت دهلی نو در مواجهه با کرونا، مودی همچنان نسبت به بقیه رهبران در این ۱۳ کشور بیشتر محبوبیت دارد.

در آمریکا ۵۳ درصد از عملکرد بایدن حمایت کرده و ۳۹ درصد ناراضی هستند. همچنین در آلمان، ۵۳ درصد از عملکرد مرکل حمایت و ۴۱ درصد نیز نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید