امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 481741 |
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 7:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است تیمش در هفته‌های آینده رقابت‌های لیگ برتر بتواند نتایج بهتری کسب کند. میثم مجیدی، کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره شرایط این روزهای تیمش پس از گذشت ۶ بازی از رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما نتایج بدی نگرفتیم اما برخی از نتایج […]

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است تیمش در هفته‌های آینده رقابت‌های لیگ برتر بتواند نتایج بهتری کسب کند.

میثم مجیدی، کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره شرایط این روزهای تیمش پس از گذشت ۶ بازی از رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما نتایج بدی نگرفتیم اما برخی از نتایج کسب شده، موجب اعتراض هواداران شد. هوادار وقتی به ورزشگاه می‌آید، توقع دارد تا تیم نتیجه بگیرد اما هوادار هم مقداری به ما حق بدهد چون آلومینیوم جوان شده است و ما از ۶ بازی‌ای که در لیگ برتر داشتیم، با ۴ تیم تقابل داشتیم که از ما خیلی بیش‌تر هزینه کردند و برای کسب سهمیه  و قهرمانی بسته شده‌اند. من قول می‌دهم ما در هفته‌های آینده نتایج بهتری می‌گیریم. ما تیم خوبی داریم و با صحبت‌هایی که آقای رحمتی با بازیکنان دارد و شرایطی که وجود دارد، امیدوارم نتایج بهتری کسب کنیم.

او درباره این که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کم‌تر به بازی گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ من با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد بستم و وظیفه من است که سر تمرین تیم حضور داشته باشم و بهترین عملکرد را داشته باشم. آقای رحمتی هم هر وقت صلاح بداند، من با تمام وجودم به میدان می‌روم. من در بازی مقابل سپاهان هم به میدان رفتم و تلاش کردم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم. من در حوزه کاپیتانی، سعی کردم وظایف خودم را در تیم به بهترین شکل انجام دهم و خواستم تاثیرگذار عمل کنم. من در چند سالی که در آلومینیوم بودم، خواستم نشان دهم که به دنبال منافع شخصی نیستم و منافع تیم برای من از همه چیز مهم‌تر است. همیشه خدا را شکر کردم و در این شرایط که کم‌تر بازی کردم، سعی کردم که مفید باشم و مفید بودن، خیلی بهتر از بیش‌تر بازی کردن است. امیدوارم در ادامه فصل هم بتوانم بیش‌تر به میدان بروم.

مجیدی درباره تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر و برنامه آلومینیوم اراک برای آماده‌سازی بیش‌تر در این مسابقات گفت:‌ طبق اعلام کادر فنی، ما تا روز پنج‌شنبه تعطیل هستیم و پنج‌شنبه شب باید بازیکنان اراک باشند تا تمرینات خود را پیش ببریم. ما می‌خواهیم با شادابی و انگیزه بیش‌تری تمرینات را برگزار کنیم تا در بازی هفته هفتم مقابل ملوان اولین برد خانگی خود را به دست بیاوریم و دلخوری هواداران را برطرف کنیم. خواسته من از هواداران این است که همان‌طور که همیشه ما را حمایت کردند، بازهم تیم و کادر فنی را حمایت کنند. آلومینیوم نیاز به حمایت دارد و ما تیم خوبی هستیم و می‌خواهیم از سال گذشته رتبه بهتری کسب کنیم.

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک درباره اهداف تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیمی که به لیگ برتر می‌آید، باید ۳  تا ۴ سال خود را در لیگ حفظ کند و بعد اهداف خود را در رابطه با کسب رتبه‌های بالاتر و مقام قهرمانی مد نظر قرار دهد. تیم نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده است و امیدوارم با تلاش مجموعه آلومینیوم اراک، ‌بتوانیم عملکرد بهتری از خودمان ارائه دهیم. من از هواداران آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم و از مسئولان شرکت تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند تا شرایط برای تیم مهیا شود و آلومینیوم با آرامش کار خود را پیش ببرد. امیدوارم طوری عمل کنیم که جواب زحمات این عزیزان و کارگران کارخانه آلومینیوم اراک را بدهیم تا شرمنده آن‌ها نشویم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید