امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 73200 |
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1394 - 15:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مجلس خبرگان بایدها و نبایدها پایگاه صلح خبر ؛ رضا صدیق . سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با رئیس و اعضای مجلس خبرگان دوره چهارم بر آن داشت تا به بررسی ابعاد این سخنان و رهنمودها در رابطه با دوره چنجم مجلس خبرگان رهبری بپردازیم. بایدها و نبایدهایی که رهبر معظم انقلاب […]

مجلس خبرگان بایدها و نبایدها

پایگاه صلح خبر ؛ رضا صدیق . سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با رئیس و اعضای مجلس خبرگان دوره چهارم بر آن داشت تا به بررسی ابعاد این سخنان و رهنمودها در رابطه با دوره چنجم مجلس خبرگان رهبری بپردازیم. بایدها و نبایدهایی که رهبر معظم انقلاب در این دیدار که آخرین دیدار دوره چهارم خبرگان با رهبر بود ، نقشه راه و مسیر فعالیت مجلس خبرگان جدید را ترسیم می نماید.

مجلس خبرگان بایدها و نبایدها

آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب در این دیدار سه مساله اساسی و اصلی را برای مجلس خبرگان رهبری آینده ترسیم نمودند.

مجلس خبرگان بایدها و نبایدها

انقلابی ماندن ، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن 

بسیار مهم است که چرا رهبر انقلاب این سه مساله را به عنوان ویژگی های مهم در دوره جدید مجلس خبرگان رهبری مطرح نمودند. فاصله گرفتن از مواضع انقلاب و آنچه ملت عزیز ایران در انقلاب 57 با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذاردند و با خون جوانان خود در 8 سال دفاع مقدس آبیاری نمودند ، مساله ای بسیار حیاتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. مفهوم انقلابی ماندن یعنی در باق ماندن در مسیر آرمان ها و اهداف ترسیم شده توسط امام راحل و شهدا. فاصله گرفتن از این مسیر و منحرف نمودن جریان انقلاب با ریل گذاری نادرست می تواند هر آنچه در این 37 سال کاشته و اندوخته شده است را بر باد دهد. بنابراین این توصیه رهبری از این باب حائز اهمیت است.

مهمتر از انقلابی ماندن ، ترویج و تثبیت اندیشه های اصیل انقلاب و امام و شهدا می باشد. آنچه در طول سالیان گذشته با هدایت های رهبری حفظ و بسط داده شده است , به عبارت ساده تر شعور و تفکر انقلابی است که ضامن حرکت در مسیر صحیح است.

و مهمترین و آخرین ویژگی که انقلابی عمل کردن است. رهبری با صراحت بیان داشتند که برای انتخاب رهبر آینده باید تمام مصلح خبر اندیشی ها و تعارفات و رودربایستی ها را کنار گذاشت و به گونه ای عمل نمود که به حفظ آرمان ها و اندیشه های انقلاب و اسلام اصیل منجر گردد.

بنابراین واضح است که اگر خدای ناکرده از این سه ویژگی مهم و اساسی سهوا غفلت شود و یا کمتر بها داده شود ، آنچه که نباید و آنچه که خواستگاه دشمنان اسلام و انقلاب است رخ خواهد داد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید