امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 506712 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1402 - 10:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: با تمام توان و بکارگیری ظرفیت های موجود تلاش می کنیم استان مازندران به عنوان قطب تیراندازی کشور معرفی شود. بهروز اسکندرنیا در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در دفتر هیات تیراندازی استان، اظهار کرد: ابزارها و عوامل در پیشبرد کار مهم بوده و […]

صلح خبر/مازندران سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: با تمام توان و بکارگیری ظرفیت های موجود تلاش می کنیم استان مازندران به عنوان قطب تیراندازی کشور معرفی شود.

بهروز اسکندرنیا در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در دفتر هیات تیراندازی استان، اظهار کرد: ابزارها و عوامل در پیشبرد کار مهم بوده و تلاش می کنیم با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، مازندران به عنوان پایگاه تیراندازی کشور شناخته شود.

وی با اعلام اینکه به دنبال تغییرات گسترده در هیات تیراندازی نیستیم، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به همدلی داریم.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با بیان اینکه برای حاکمیت باید فرهمندی حاکم شود و نیاز به خرد، فرهنگ و دانش داریم، افزود: از انتقاد استقبال می کنیم چراکه انتقادپذیری موجب عزت شده و رشد و توسعه را به دنبال دارد.

اسکندرنیا از افتتاح ساختمان جدید هیات تیراندازی در یک ماه آینده خبر داد و یادآور شد: شهرستان ساری شایسته است که بهترین امکانات ازجمله سایت اهداف پروازی و سالن بادی داشته باشد.

وی به وجود ۴۰۰ هزار شکارچی در استان اشاره کرد و گفت: با ساماندهی شکارچیان هم می توان موجبات تقویت ورزش تیراندازی را فراهم و هم از محیط زیست حفاظت کرد.

ورزش تیراندازی پتانسیل خوبی دارد

در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این نشست از پویایی ورزش تیراندازی گفت: در اغلب نقاط شهرستان ساری که حاضر می شویم شاهد تمرین ورزشکاران تیرانداز هستیم.

عباد دلیری با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی علاقمندان و قهرمانان ارزشمندی دارد، افزود: باید تلاش کنیم باشگاه‌ها و مربیان سازنده خوبی را تدارک ببینیم.

وی تاکید کرد: مرکز استان باید به افتخارآفرینی‌هایش در رشته تیراندازی ادامه دهد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با اعلام اینکه بسط و گسترش فعالیت ورزشی در همه حوزه ها ازجمله قهرمانی، همگانی، بانوان و روستایی مدنظر ماست، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم ظرفیت های بالقوه را شناسایی و به بالفعل تبدیل کنیم و به وضع مطلوب و در شان استان برسیم.

دلیری ادامه داد: در سالجاری بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی از جمله سالن های خوب ورزشی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم پروژه های مستهلک را از طریق بخش خصوصی احیا کنیم، خاطر نشان کرد: در مجموع تمام توان مان را به کار می‌گیریم تا پویایی و نشاط در ورزش سازی حاکم شود.

تیراندازی مملو از استعداد است

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران از وجود علاقمندان بسیار در ورزش تیراندازی خبر داد و گفت: با بسترسازی مناسب می توان استعدادها را شناسایی و به ثمر نشاند.

علی مصطفی رجبی افزود: هر هفته شاهد مسابقات تیراندازی در اقصی نقاط استان هستیم که نشان از پویایی این رشته دارد.

وی خواستار حمایت همه جانبه هیات تیراندازی از سوی سازمان ورزش شد و تاکید کرد: نشان خواهیم داد که سرمایه گذاری و حمایت از رشته تیراندازی نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید