امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 472501 |
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1401 - 12:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شمیرانات با اشاره به غیرفعال بودن پیست اسکی بین المللی شمشک بر لزوم واگذاری این پیست به بخش خصوصی تاکید کرد. مجتبی ذاکریان در گفت و گو با صلح خبر، در تشریح روند فعالیت پیست شمشک گفت: پیرو مطالبه اهالی، شورای اسلامی و شهرداری شمشک دربندسر و گزارش‌های واصله از نارضایتی شهروندان و ورزشکاران […]

فرماندار شمیرانات با اشاره به غیرفعال بودن پیست اسکی بین المللی شمشک بر لزوم واگذاری این پیست به بخش خصوصی تاکید کرد.

مجتبی ذاکریان در گفت و گو با صلح خبر، در تشریح روند فعالیت پیست شمشک گفت: پیرو مطالبه اهالی، شورای اسلامی و شهرداری شمشک دربندسر و گزارش‌های واصله از نارضایتی شهروندان و ورزشکاران نسبت به غیرفعال بودن این پیست اسکی، برای پیگیری موضوع جلسه مشترکی با نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور داشتیم که رئیس شورای اسلامی بخش رودبار قصران و بخشدار هم در جلسه بودند که وضعیت پیست اسکی شمشک از چند دهه گذشته مرور و نماینده شرکت توسعه گزارشی از شرایط فعلی آن ارائه کرد.

وی افزود: بی تردید معتقدم با توجه به اینکه در حال حاضر این پیست اسکی بین المللی غیرفعال است باید برای ادامه روند بهتر پیست شمشک به بخش خصوصی واگذار شود. در حال حاضر طی بررسی‌های صورت گرفته، هزینه بالای استانداردسازی پیست مذکور و مساله تعارض مالکیت برخی از اهالی با وزارت ورزش و جوانان، مهم‌ترین عوامل غیرفعال بودن این پیست به شمار می‌رود.

ذاکریان ادامه داد: البته گزارش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نشان می دهد تعیین تکلیف مساله تعارض مالکیت و تسهیل واگذاری پیست اسکی شمشک به بخش خصوصی در دست پیگیری است لذا برای توسعه و بهرمندی بیش از پیش از این ظرفیت بالقوه ورزشی، تفریحی و گردشگری، فعالیت مستمر در فصل اسکی و استانداردسازی در راستای تحقق مطالبه اهالی و ورزشکاران، و همچنین منافع شهروندان منطقه باید واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی انجام شود. قطعا در صورت اعلام آمادگی و درخواست شهرداری شمشک دربندسر و یا تعاونی‌های این شهر امکان واگذاری این مجموعه وجود دارد.

به گزارش صلح خبر، پیست اسکی شمشک بهمن ماه سال گذشته پس از سال‌ها تعطیلی با دستور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و همراهی و مشارکت مردم شمشک و زمین‌داران این منطقه توسط فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی بازگشایی شد اما بار دیگر از ابتدای سال جاری تعطیل شده است و این موضوع مورد انتقاد فرماندار شمیرانات قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید