امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 506610 |
تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 12:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار استفاده از المان‌های هنری برای معرفی مکان رخدادهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر شد. نرگس معدنی پور  در گفت وگو با صلح خبر، در مورد مصوبه “ساماندهی تبلیغات محیطی” گفت: درخصوص تبلیغات محیطی به ویژه در حوزه فرهنگی اختلاف سلیقه هایی وجود دارد […]

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار استفاده از المان‌های هنری برای معرفی مکان رخدادهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر شد.

نرگس معدنی پور  در گفت وگو با صلح خبر، در مورد مصوبه “ساماندهی تبلیغات محیطی” گفت: درخصوص تبلیغات محیطی به ویژه در حوزه فرهنگی اختلاف سلیقه هایی وجود دارد که همواره با اظهارنظرهای بسیاری همراه است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سال خاصی بود و برخی از تبلیغات شهری دچار آسیب شد، بیان داشت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تبلیغات محیطی قرار بود که ستادی با هدف نظارت و ایجاد هماهنگی بر محتواهای تبلیغاتی شهری و اکران آن، با حضور یک نماینده از شورای شهر و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و مدیرکل ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل شود.

وی ادامه داد: تشکیل اتاق‌های فکر مختلف با حضور متخصصین و صاحب نظران در خصوص تولید محتوا برای تبلیغات محیطی براساس سیاست‌های کلان کشور و بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین سیاست‌های حوزه مدیریت شهری کار درست و مناسبی است که باید با جدیت و دقت و حساسیت لازم دنبال شود. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وظایف سازمان زیباسازی متعدد است، مطرح کرد: باتوجه به اینکه محور فعالیت‌های این سازمان متمرکز بر سبک زندگی و موضوعات مختلف آن درنظر گرفته شده است، قابل تحسین است؛ چراکه اگر به سبک زندگی که مدام درحال تغییر است توجه شود قطعا می‌توان از بروز چالش‌های جدید ممانعت کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به معرفی زیرساخت‌های شهری در تبلیغات محیطی، بیان کرد: در اکران‌های تبلیغات محیطی باید به معرفی زیرساختهای شهرداری علی الخصوص در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی از جمله موزه ها، خانه موزه ها، باغ موزه ها و همچنین مجموعه های ویژه بانوان و دختران مثل شهربانوها و شهردخت‌ها و پارک‌های بانوان بیشتر توجه شود و ضروری است بنابر تدابیر لازم و در طول سال و ایام مختلف، سازمان زیباسازی شهرداری تهران نسبت به معرفی زیرساخت‌های زیرمجموعه شهرداری در تبلیغات محیطی اهتمام ورزد.

معدنی‌پور با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای تلطیف فضای شهر باید در حوزه مادران و کودکان بیشتر و فعال‌تر عمل کند و با ساخت المان‌ها و آثار حجمی و مفهومی به این امر به طور جدی ورود کند؛ درعین حال به لزوم معرفی نمایشگاه ها و اقدامات مجموعه شهر آفتاب با هدف جذب مشارکت بخش خصوصی بر حضور در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: معرفی و اکران اقدامات و عملکردهای خوب شهرداری باید در زمان و شرایط مناسب با ابزار هنری اتفاق افتد.

معدنی پور ضمن تاکید بر تکمیل و بهره برداری خانه اتحاد افزود: معرفی مکان رخدادهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر اساس اطلس تهیه شده، با استفاده از المان‌های مختلف مورد توجه سازمان زیباسازی قرار بگیرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به شهدای عزیز و گرانقدر توسط میهمانان خارجی، لازم است و با ساخت و نصب سردیس‌های شهدای دیپلمات می‌توان به این هدف نزدیک شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید