امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 492745 |
تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 7:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تا قبل از پایان دولت گذشته قرار بود سه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری که دو مورد آن در لرستان و یکی در آذربایجان شرقی است افتتاح شود اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مجددا وعده‌ی افتتاح هر سه پروژه به سال آینده موکول شده است. به گزارش صلح خبر، تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تخت […]

تا قبل از پایان دولت گذشته قرار بود سه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری که دو مورد آن در لرستان و یکی در آذربایجان شرقی است افتتاح شود اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مجددا وعده‌ی افتتاح هر سه پروژه به سال آینده موکول شده است.

به گزارش صلح خبر، تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی خمین و تکمیل سه طرح ورزشی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ شامل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ۱۵ هزار نفری بروجرد در لرستان و ۱۵  هزار نفری بناب در آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های آتی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و  دولتی است.

وعده‌ی افتتاح پروژه‌های مذکور در شرایطی توسط مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها داده می‌شود که قول و قرارها از افتتاح بخشی از این طرح‌ها در سال ۱۴۰۰ حکایت داشت. اواخر سال ۱۳۹۹ ورزشگاه خرم آباد به پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد و ورزشگاه بروجرد به پیشرفت ۷۵ درصد رسیده بود و نبیان در آن زمان گفت که ورزشگاه خرم‌آباد تا پایان دولت دوازدهم افتتاح می‌شود.   او به صلح خبر گفت که برای تکمیل این دو پروژه به حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که به صورت جدی پیگیری می شود.

نبیان که در دولت سیزدهم نیز در سمت خود باقی ماند به تازگی گفته است: سازمان مجری در دولت سیزدهم تلاش کرد تا بخشی از مصوبات سفر رییس‌جمهور را در خصوص پروژه‌های خود که با تامین منابع همراه بود تکمیل کند و تحویل بهره‌بردار بدهد. تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختی خمین بخشی از مصوبات سفر رییس جمهور بود که در اقدامی جهادی در تلاش هستیم تا این پروژه را در ماه‌های آتی تکمیل و تحویل بدهیم.

اردیبهشت ۱۳۸۶ کلنگ ورزشگاه ۱۵ هزار نفره خرم‌آباد با حضور مسئولان کشوری در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در منطقه کمالوند این شهر به زمین زده شد. طی این سال‌ها نیز وعده‌های متعددی در خصوص افتتاح آن داده شده است. خرداد امسال سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه ۱۵ هزار نفره خرم‌آباد خبر داد.

در حالی که هنوز بعد از حدود دو سال از وعده‌ی تکمیل، روبان افتتاح سه ورزشگاه خرم‌آباد، بروجرد و بناب قیچی نشده معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ‌های در دست اقدام سازمان مجری را تکمیل سه ورزشگاه در ماه‌های پیش رو عنوان کرده و گفته است: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان از جمله مصوبات سفر رییس جمهور بوده که در برنامه است تا در اویل سال ۱۴۰۲ این پروژه تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود.

نبیان پیگیری برای تکمیل مجموعه ورزشی بروجرد در استان لرستان را با ۵۰۰۰ نفر ظرفیت از دیگر فعالیت‌های در دست تکمیل سازمان برشمرد. به گفته وی، این ورزشگاه نیز در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل خواهد شد. ورزشگاه ولایت در بروجرد با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در حال ساخت است که اسفندماه سال گذشته اعلام شد فاز اول آن با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر با پیشرفت قابل توجهی در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها هم‌چنین درباره ورزشگاه بناب در آذربایجان شرقی بیان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب مراحل انتهایی را طی می‌کند و در نیمه اول ۱۴۰۲ این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل خواهد شد. او بهمن ۱۳۹۹ گفته بود: پروژه استادیوم بناب در بودجه سال آینده جزو طرح‌های عمرانی اولویت دار خواهد بود و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید