امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 473597 |
تاریخ انتشار : 06 تیر 1401 - 2:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قم سرپرست باشگاه آریا صنعت معصومی قم گفت: حق میزبانی با توجه به روحیات و ویژگی‌های این رده سنی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در موفقیت تیم‌ها داشته باشد و استان قم با توجه به اینکه یکی از قطب‌های فوتسال کشور است زیرساخت های لازم برای این میزبانی را دارد. حدود دو ماه دیگر به […]

صلح خبر/قم سرپرست باشگاه آریا صنعت معصومی قم گفت: حق میزبانی با توجه به روحیات و ویژگی‌های این رده سنی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در موفقیت تیم‌ها داشته باشد و استان قم با توجه به اینکه یکی از قطب‌های فوتسال کشور است زیرساخت های لازم برای این میزبانی را دارد.

حدود دو ماه دیگر به تاریخ اعلام شده رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور باقی است و قم با دو نماینده از اقبال بسیاری برای کسب سکوهای اول این رقابت ها برخوردار است. در همین راستا کسب میزبانی این رقابت ها توسط استان می تواند ظرفیت های عالی را در این مسیر پیش روی نسل نوپای ورزش فوتسال قم قرارداد. از این روی درخواست دو نماینده فوتسال قم در این رقابت ها، حمایت استان از میزبانی در لیگ برتر است که قطعا انجام این مساله می تواند علاوه بر کاهش بار مالی نمایندگان قم، هزینه های این رقابت ها را برای کلیت استان به پایین ترین حد ممکن رسانده و نقش مهمی در کسب یک افتخار دیگر برای ورزش استان داشته باشد.

وحید نوروزی، سرپرست باشگاه آریا صنعت معصومی قم، در گفت‌وگو با صلح خبر در رابطه با میزبانی لیگ نونهالان فوتسال، عنوان کرد: حق میزبانی با توجه به روحیات و ویژگی‌های این رده سنی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در موفقیت تیم‌ها داشته باشد و استان قم با توجه به اینکه یکی از قطب های فوتسال کشور است زیرساخت های لازم برای این میزبانی را دارد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های سال گذشته تیم تربیت حیدریه فقط با توجه به استفاده بهینه از حق میزبانی در شهر خودش نتوانست بر تیم ما برتری پیدا کند و تیم ما نیز در کمال شایستگی قهرمانی را از دست داد و به عنوان نائب قهرمانی بسنده کرد.

وی اظهار کرد: میزبانی مسابقات لیگ دسته یک نونهالان کشور که بالاترین سطح مسابقات این رده سنی است علاوه بر تأثیر مثبتی که بر نتیجه گیری دو نماینده استان خواهد داشت می‌تواند به رشد و تعالی فوتسال استان قم نیز کمک ویژه‌ای کند.

وی افزود: به طور مثال ایجاد انگیزه فوق العاده ای برای نونهالان و نوجوانان استان خواهد داشت که می‌توانند این رقابت‌ها را از نزدیک شاهد باشند و تلاش بیشتری برای رسیدن به سطح اول کشور کنند تا بتوانند به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور یابند.

سرپرست باشگاه آریا صنعت معصومی قم بیان کرد: اگر مسئولین استانی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان قم همت کنند می‌توان با کمترین هزینه میزبان این مسابقات شد و شاهد درخشش شیر بچه‌های قمی در زمین خودشان بود؛ اما در غیر این صورت کار برای تیم‌های قمی سخت و سنگین می‌شود.

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته تیم آریا صنعت معصومی به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها مجبور بود با هزینه‌های سنگین راهی تربت حیدریه شود که علاوه بر هزینه‌های ورودی، تغذیه، خوابگاه، حق عضویت فدراسیون و … مبلغ زیادی بابت کرایه رفت و برگشت هزینه می‌شد.

نوروزی ادامه داد: امسال با توجه به صعود دیگر نماینده استان از لیگ مناطق، مسئولین باید توجه ویژه‌ای به دو نماینده استان داشته باشند؛ چون این نونهالان، استعدادها و سرمایه‌های استان هستند که می‌توانند در سال‌های آینده به کمک فوتسال قم آمده و در لیگ برتر بزرگ‌سالان کشور بدرخشند.

وی بیان کرد: تیم نونهالان آریا صنعت معصومی در فصول گذشته مسابقات با حمایت شرکت آریا صنعت معصومی توانست نتایج قابل قبول و خوبی بگیرد که از آقایان محسن معصومی و شهاب باقری که در حق نونهالان فوتسالیست قمی لطف داشتند و حمایت همه جانبه کردند تشکر ویژه‌ای دارم.

سرپرست باشگاه آریا صنعت معصومی قم یاد آورد شد: این مجموعه امسال هم تدارک ویژه‌ای برای مسابقات دیده که إن شاءالله با توکل به خدا و حمایت مسئولین استانی می‌تواند به موفقیت تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید