امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 499122 |
تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401 - 12:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی کاپیتان سابق تراکتور با اشاره به اینکه سرمربی تیم‌ملی می‌توانست علاوه بر رضا اسدی، چند تن از دیگر بازیکنان این تیم را به اردوی این تیم دعوت کند، گفت: می‌توان خمس را بهترین سکان‌دار خارجی تراکتور در طی سال‌های اخیر قلم‌داد کرد. علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: تراکتور […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی کاپیتان سابق تراکتور با اشاره به اینکه سرمربی تیم‌ملی می‌توانست علاوه بر رضا اسدی، چند تن از دیگر بازیکنان این تیم را به اردوی این تیم دعوت کند، گفت: می‌توان خمس را بهترین سکان‌دار خارجی تراکتور در طی سال‌های اخیر قلم‌داد کرد.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: تراکتور با هدایت سرمربی اسپانیایی‌ خود از لحاظ تاکتیکی و تیمی به شرایط فوق‌العاده‌ای رسیده است که معتقدم پاکو خمس مربی بزرگی است و همچنین می‌توان این سرمربی را بهترین سکان‌دار خارجی تراکتور در طی سال‌های اخیر قلم‌داد کرد.

وی ادامه داد: تمدید قرارداد تراکتور با خمس، تصمیم بسیار خوبی بود و از دید من این اتفاق از داشتن برنامه‌ریزی مناسب برای سال‌های آینده‌ی این باشگاه نشات می‌گیرد.

وی افزود: تراکتور در هفته‌های اخیر ناکام نبوده و از نظر من علی‌الرغم اینکه شکست خورده، برنده مسابقه به حساب می‌آید و همچنین این اتفاقات طبیعی است و نمی‌توان آن‌ را “ناکامی” تلقی کرد.

میرشفیعیان متذکر شد: باتوجه به شناختی که خمس در این مدت از فوتبال ایران پیدا کرده است، مطمئناً در فصل آینده می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

وی اضافه کرد: تراکتور امسال خوب بسته شده است و با دارا بودن سرمربی مناسب، داشتن کادرفنی کاربلد با حضور هم‌بازی اسبق‌ام “محمد نصرتی” و همچنین بازیکنان یک‌دست، تیم مناسبی را در اختیار دارد، به طور کل نقطه ضعفی را در این تیم نمی‌بینم و همچنین کادرفنی خوب، بازیکنان قوی و حضور پرشورها در ورزشگاه را می‌توان جز نقاط قوت این تیم دانست‌.

میرشفیعیان بیان کرد: امسال گرفتن سهمیه توسط تراکتور دور از دسترس نیست و اگر هم این اتفاق نیافتد، تراکتور در فصل آینده می‌تواند با حمایت هواداران و حضور خمس روی نیمکت خود، حتی مهیای کسب عنوان قهرمانی نیز شود.

وی گفت: رضا اسدی در طی چند بازی اخیر یکی از ارکان اصلی موفقیت تراکتور بوده و دعوت شدنش به اردوی تیم‌ملی حق این بازیکن است.

کاپیتان سابق تراکتور تاکید کرد: به‌نظرم سرمربی تیم‌ملی علاوه بر رضا اسدی، می‌توانست دو یا سه بازیکن دیگر را از تراکتور به اردوی این تیم دعوت کند، اما به هر حال این بحث به نظر سرمربی بستگی دارد.

وی اذعان کرد: امیر قلعه‌نویی، جزو مربیان باتجربه فوتبال کشورمان به حساب می‌آید و تاکنون مدیریت قوی را در تیم‌های تحت هدایت خود حکم‌فرما کرده است.

میرشفیعیان در پاسخ به این سوال که آیا رضا اسدی از یک هافبک به مهاجم تبدیل شده است یا خیر؟ تصریح کرد: این بازیکن در پست مهاجم بیشتر به دروازه حریفان نزدیک است و بازیکنی است که از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند و به نظرم این دسته از بازیکنان هر چه به دروازه تیم مقابل نزدیک‌تر قرار بگیرند، می‌توانند برای تیمشان مثمرثمر باشند و اسدی در نوک پیکار خط حمله تراکتور خیلی بهتر از میانه زمین عمل می‌کند.

وی در رابطه با انتقاد سرمربی تراکتور از چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اضافه کرد: یک سرمربی برای ارائه دادن تفکرات خود، نیازمند ابزار لازم است و خمس به فوتبال تکنیکی و تاکتیکی و همچنین مالکیت‌محور علاقه‌مند است و این سبک از بازی به زمین چمنی استاندارد، نیاز دارد.

وی ابراز کرد: ورزشگاه یادگارامام (ره) یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است، اما اکنون چمن این ورزشگاه از شرایط مطلوب خود فاصله گرفته است که امیدوارم مسئولین مربوطه هرچه سریع‌تر به این مشکل رسیدگی کنند.

میرشفیعیان مطرح کرد: تراکتور در ایران همچون لیورپول در انگلیس است و پرشورها مانند هواداران تیم قرمزپوشان انگلیسی فهیم هستند و حتی در موقع باخت تیمشان نیز با شعار معروف «عیبی یوخ» تراکتور را تشویق می‌کنند.

وی گفت: پرشورها با پرکردن یادگارامام (ره) مو را به تن آدم سیخ می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که بیشتر از بازی های تراکتور لذت ببریم.

کاپیتان سابق تراکتور خاطر نشان کرد: خمس اولین سال خود در فوتبال ایران و نیمکت تراکتور را تجربه می‌کند که مطمئناً تا پایان فصل اتفاقاتی همچون بازی مقابل مس رفسنجان می‌تواند مجدداً رخ دهد و امیدوارم این تیم در پایان فصل به جایگاهی مناسب و درخور که حق پرشورها است، برسد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید