امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 366343 |
تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1399 - 10:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله مدیا صلح خبر فیلم‌های پرستاره در راه اکران آنلاین روزنامه خراسان – مائده کاشیان: پس از این که فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا برای اولین بار به صورت اینترنتی و در سینمای آنلاین اکران شد، فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، دومین فیلمی است که اکران آن از دیروز آغاز شده است. […]

به گزارش مجله مدیا صلح خبر

فیلم‌های پرستاره در راه اکران آنلاین

روزنامه خراسان – مائده کاشیان: پس از این که فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا برای اولین بار به صورت اینترنتی و در سینمای آنلاین اکران شد، فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، دومین فیلمی است که اکران آن از دیروز آغاز شده است. علاوه بر این دو فیلم آثار دیگری مانند «سراسر شب»، «مهمانخانه ماه نو» و «هفت‌ونیم» هم در نوبت اکران آنلاین هستند و به زودی در سرویس‌های وی‌او‌دی نمایش داده خواهند شد. تقاضای اکران آنلاین این فیلم‌ها که همگی متعلق به بخش خصوصی هستند، نشان از موفقیت طرح اکران آنلاین و سودآوری آن می‌دهد. در ادامه به بهانه اکران دومین فیلم سینمای آنلاین، درباره این چهار فیلم و شانس آن‌ها برای موفقیت در اکران اینترنتی می‌خوانید.

سراسر شب

فیلم‌های پرستاره در راه اکران آنلاین

فیلم «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن سال ۹۶ ساخته شده است و اکنون پس از سه سال بالاخره قرار است به صورت اینترنتی اکران شود. اکران آنلاین بهترین فرصت برای فیلم‌هایی است که تا به حال رنگ پرده را ندیده‌اند و «سراسر شب» هم از این قاعده مستثنا نیست. تا به حال چند بار زمزمه‌های اکران فیلم شنیده شده، اما باز هم به اکران نرسیده و این موضوع مورد اعتراض فرزاد موتمن هم بوده است.

فیلم به بهانه حضور بازیگرانی مانند الناز شاکردوست و آزاده صمدی می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند، اما «سراسر شب» با آن دسته از فیلم‌های سینمایی که مورد پسند عامه مخاطبان است فرق می‌کند و بعید است که بتواند در اکران عمومی نظر این گروه از تماشاگران را جلب کند و فروش عجیبی داشته باشد. همان طور که از نام فیلم پیداست، بخش زیادی از آن در شب فیلم برداری شده است. سینا حجازی خواننده سبک رگه با «سراسر شب»، برای اولین بار عرصه بازیگری را تجربه کرده است و می‌تواند طرفداران خود را به تماشای این فیلم ترغیب کند.


طلا

فیلم‌های پرستاره در راه اکران آنلاین

فیلم «طلا» اثر پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته، اولین بار در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و نامزد دریافت سیمرغ بهترین فیلم نامه شد. این فیلم قرار بود پاییز سال ۹۸ اکران شود، اما خبری از نمایش آن نشد و اکران آن از دیروز آغاز شده است. پرویز شهبازی آخرین بار سال ۹۶ با فیلم «مالاریا»، حضور چندان موفقی در گیشه نداشت، اما این کارگردان فیلم‌هایی مانند «دربند» و «نفس عمیق» را در کارنامه دارد.

سابقه خوب پرویز شهبازی در قصه‌گویی و فیلم نامه‌نویسی می‌گوید فیلم «طلا» جزو آن دسته از فیلم‌های اجتماعی است که می‌تواند در این روز‌های خانه‌نشینی، با استقبال نسبی مخاطبان سینمای آنلاین روبه‌رو شود. این فیلم در اکران عمومی نمی‌توانست به فروش بالایی دست پیدا کند و شاید اکران آنلاین نتیجه بهتری را برای آن رقم بزند. ستاره‌های پرطرفداری مانند هومن سیدی که در یک سال گذشته در هیچ فیلمی بازی نکرده و مشغول کارگردانی سریال «قورباغه» بوده وهمچنین طناز طباطبایی، شانس «طلا» را برای موفقیت در اکران آنلاین بالا می‌برند.


مهمانخانه ماه نو

فیلم‌های پرستاره در راه اکران آنلاین

فیلم «مهمانخانه ماه نو» محصول همکاری سینمای ایران و ژاپن است و کارگردانی آن را تاکفومی تسوتسویی برعهده داشته. دو بازیگر ژاپنی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که یکی از آن‌ها برای مخاطبان ایرانی با سریال «سال‌های دور از خانه» و بازی در نقش «اوشین» شناخته می‌شود. مهناز افشار تنها ستاره این فیلم است و لاله مرزبان، نسیم ادبی، مریم بوبانی و علی شادمان، دیگر هنرمندان فیلم هستند.

قصه این فیلم نوشته نغمه ثمینی، حول کاراکتری به نام «نوشین» می‌چرخد و داستان او و دخترش را روایت می‌کند. «نوشین» با بازی مهناز افشار، دخترش را به تنهایی با سختی‌های زیادی بزرگ کرده و زندگی آرامی دارند تا این که طی اتفاقاتی یک مرد ژاپنی وارد زندگی آن‌ها می‌شود و اوضاع تغییر می‌کند. فیلم برداری «مهمانخانه ماه نو» در ایران و ژاپن انجام شده است. ممکن بود این فیلم در اکران عمومی تا حدودی مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، اما نمی‌توان پیش‌بینی فروش بالایی برای آن داشت و بعید به نظر می‌رسد که اکران آنلاین به ضرر آن تمام شود.


هفت و نیم

فیلم‌های پرستاره در راه اکران آنلاین

فیلم «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی، سال ۹۷ در سکوت خبری ساخته شده است. برادران محمودی که در تمام ساخته‌های خود، از زوایای مختلف به مهاجران افغانستانی پرداخته‌اند، این بار در فیلم «هفت و نیم» نیز قصه هفت دختر ایرانی و افغانستانی را در هفت اپیزود به تصویر کشیده‌اند. برادران محمودی در این فیلم هم مانند دیگر آثارشان، از حضور ستاره‌ها استفاده نکرده‌اند و هستی مهدوی‌فر، ندا جبرئیلی، آناهیتا افشار، محمدرضا غفاری و حسین مهری، از بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته‌اند.

آخرین ساخته برادران محمودی یعنی «مردن در آب مطهر» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار نگرفت، فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» هم سال گذشته در گیشه موفق نبود و با فروش ۲۳۲ میلیونی شکست سنگینی در گیشه خورد. فیلم «هفت و نیم» در اکران عمومی، شانس بالایی برای فروش خوب نداشت و احتمال دارد که در اکران آنلاین هم موفقیت ویژه‌ای کسب نکند.

منبع :Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید