امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 232487 |
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1397 - 8:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟ سایت چیدانه: درب ورودی بزرگ ترین روزنه دریافت انرژی از محیط بیرون می باشد. در تعیین رنگ درب ورودی مطابق با علم فنگ شویی باید جهت قرار گیری درب را در نظر بگیرید. در ایران اکثر خانه ها به صورت شمالی […]

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

سایت چیدانه: درب ورودی بزرگ ترین روزنه دریافت انرژی از محیط بیرون می باشد. در تعیین رنگ درب ورودی مطابق با علم فنگ شویی باید جهت قرار گیری درب را در نظر بگیرید. در ایران اکثر خانه ها به صورت شمالی و جنوبی طراحی و ساخته می شوند. در این مطلب به بررسی رنگ مناسب درب ورودی از نظر فنگ شویی در جهات شمال و جنوب می پردازیم. با ما همراه باشید!

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

عناصر مربوط به جهت های مختلف فنگ شویی

جهت ها در فنگ شویی هر کدام صاحب یکی از عناصر آتش، خاک، فلز، آب و چوب هستند. این عناصر در چرخه فنگ شویی طوری قرار می گیرند که یکدیگر را تقویت می کنند. در انتخاب رنگ مناسب برای درب ورودی، می توانید از رنگ مخصوص همان عنصر یا عنصر تشکیل دهنده و حمایت کننده آن استفاده کنید.

این رنگ ها را به درب جنوبی اضافه کنید!

درب ورودی جنوبی در فنگ شویی پرچم دار عنصر آتش است. برای معرفی عنصر آتش بهترین رنگ، قرمز محسوب می شود. رنگ قرمز نشان گر ثروت و تجمل است. استفاده از آن بهترین راه برای نشان دادن شکوه در فضای ورودی است. اگر تمایلی به استفاده از رنگ قرمز برای درب ورودی ندارید؛ بهتر است از رنگ های دیگر عنصر آتش مانند: زرد، بنفش، نارنجی، صورتی، ارغوانی و مرجانی استفاده کنید.

عنصر چوب در چرخه فنگ شویی تقویت کننده عنصر آتش است. می توانید علاوه بر رنگ های گرم عنصر آتش از رنگ های سبز یا قهوه ای نیز استفاده کنید.

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

رنگ های شاد مناسب درب جنوب غربی

در چرخه فنگ شویی عنصر جنوب غربی، خاک است. خاک انرژی مادری و ازدواج را با خود به همراه دارد. بهترین رنگی که می توانید برای عنصر خاک استفاده کنید؛ رنگ زرد کم رنگ است. زرد کم رنگ، فضای ورودی را سرزنده می کند و احساس خوش آمد گویی و مهمان نوازی به مخاطب می بخشد. رنگ های دیگری که فنگ شویی برای درب های ورودی جنوب غربی پیشنهاد می کند خاکی، بژ و خاکستری می باشد.

عنصری که خاک را تغذیه می کند، آتش است پس رنگ هایی که نمایانگر آتش ( قرمز، زرد، بنفش، نارنجی، صورتی، ارغوانی و مرجانی) هستند را میتوانید برای درب های جنوب غربی نیز به کار ببرید.

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

رنگ های رفاه و ثروت مناسب درب های جنوب شرقی

عنصر چوب در شرق و جنوب شرقی حاکم است. رنگ های سبز و قهوه ای نمایانگر عنصر چوب هستند. سبز رنگ طبیعت است و هاله ای از آرامش در فضا پخش می کند. این رنگ احساس امنیت را در فضای ورودی افزایش می دهد. جهت جنوب شرقی با انرژی پول و ثروت همراه است که با عنصر آب تقویت می شود. اگر تمایلی به استفاده از رنگ سبز و قهوه ای ندارید از رنگ های عنصر آب (آبی و مشکی) استفاده کنید.اگر قصد تغییر دکوراسیون ویلای خود را دارید با خواندن مطلب فنگ شویی در طراحی داخلی یک ویلا یک تغییر اساسی و لذت بخش به ویلای خود بدهید.

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

این رنگ ها را به درب شمالی اضافه کنید!

رنگ های تیره مناسب درب های ورودی شمالی در فنگ شویی هستند. شمال پرچم دار عنصر آب است و رنگ های مشکی و آبی نمایانگر حضور این عنصر می باشند. رنگ آبی بسیار محبوب و علاقه به رنگ آبی در میان زنان و مردان یکسان است. آبی آرامش بخش و تداعی گر آسمان و دریاست. رنگ سیاه در ورودی احساس قدرت ایجاد می کند و استفاده از این رنگ مدرن در فضای ورودی قطعا انتخابی هوشمندانه است.

آب با عنصر فلز حمایت می شود. رنگ های سفید و خاکستری نیز می توانند رنگ های مناسب درب ورودی شمالی در فنگ شویی باشند.

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

رنگ های خنثی مناسب درب های شمال غربی

عنصر فلز در جهت شمال غرب قرار دارد. رنگ های سفید و خاکستری بهترین رنگ های بیان کننده این عنصر در فنگ شویی هستند. رنگ سفید نماد پاکی است و با استفاده از آن در فضای ورودی معنویت را وارد زندگیتان می کنید. رنگ سفید برای کسانی که می خواهند از فشار و استرس دنیای بیرون در منزلشان بکاهند نیز بسیار مناسب است.

عنصر خاک فلز را حمایت می کند پس از رنگ های مناسب عنصر خاک در فنگ شویی نیز میتوانید برای درب های ورودی شمال غربی استفاده کنید.

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

رنگ مناسب درب های ورودی شمال شرقی

درب شمال شرقی به روی انرژی رشد و پرورش معنوی گشوده می شود. عنصر حاکم بر شمال شرقی مانند جنوب غربی، خاک است. رنگ های زرد کم رنگ، خاکی، بژ و خاکستری مناسب ترین رنگ های پیشنهادی فنگ شویی برای درب ورودی شمال شرقی است. همچنین می توانید از رنگ های عنصر حمایت کننده خاک یعنی آتش نیز استفاده کنید.

می دانیم که همیشه با تورهای خانه گردی چیدانه همراه هستید. اگر به دنبال یک نمونه خوب از طراحی دکوراسیون داخلی طبق اصول فنگ شویی می گردید؛ تور خانه گردی فنگ شویی خانه، آرامش منزل فاطمه و فرهاد با فنگ شویی! را از دست ندهید.

فنگ شویی درب ورودی، کدام جهت؟ کدام رنگ؟

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید