امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 454595 |
تاریخ انتشار : 26 دی 1400 - 12:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روحیه فساد ستیزی و فساد گریزی همراه با تفکر انقلابی و جهادی را لازمه پیشرفت و خدمت به مردم دانست و بر بکارگیری روش های علمی و مدل های توسعه محور و پایدار در اداره امور شهر، تاکید کردند. حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، […]

صلح خبر/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روحیه فساد ستیزی و فساد گریزی همراه با تفکر انقلابی و جهادی را لازمه پیشرفت و خدمت به مردم دانست و بر بکارگیری روش های علمی و مدل های توسعه محور و پایدار در اداره امور شهر، تاکید کردند.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی  ظهر یکشنبه ۲۶ دی ماه در دیدار با شهردار ورامین با اشاره به فلسفه خلقت بشر و رسالت انسان در روی زمین بر ایجاد عمران و سازندگی جامعه ، هر گونه تلاش را برای رشد و توسعه شهرها و بهبودی وضعیت زندگی مردم ، یک عبادت بزرگ بر شمردند و بر تلاش پیوسته و هماهنگ مسئولان برای رفع دغدغه ها و نیازهای مردم، تاکید کردند.

نوش آبادی ارتباط شهرداری با مردم را در سه سطح بیان کرد و عنوان کرد: ارائه خدمات عمرانی ، فنی و مهندسی و توسعه معابر و مدیریت شهری را سطح اول اقدامات و فعالیت های شهرداری دانست و حفظ و توسعه فضای سبز و بهبود شرایط زیست محیطی را سطح دوم امور شهرداری برشمرد و توسعه امور فرهنگی و ورزشی را به عنوان سطح سوم اقدامات مدیران شهرداری ، ضروری دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روحیه فساد ستیزی و فساد گریزی همراه با تفکر انقلابی و جهادی را لازمه پیشرفت و خدمت به مردم دانست و بر بکارگیری روش های علمی و مدل های توسعه محور و پایدار در اداره امور شهر، تاکید کردند.

نوش‌آبادی هماهنگی با مدیران و نهادهای ذی ربط و ذی نقش در امور شهری مانند آموزش و پرورش ، راه و شهرسازی ، میراث فرهنگی ، صنعت و تجارت ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ارشد شهرستان ، تاکید کردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ،‌ پاکدستی ، تخصص و تجربه ، لیاقت و کارآمدی ، مردم مداری ، شجاعت ، تعهد و انضباط مالی را برای مدیران شهرداری ضروری و مشی ساده زیستی و تکریم مردم توسط مسئولان را مهم دانستند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید