امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 506045 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 12:30 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به سرلشگر باقری گفت: از زبان ما به رهبر انقلاب بفرمایید دیگر نمی‌گوییم ما می‌توانیم، از این پس خواهیم گفت ما توانستیم. به گزارش صلح خبر، ناخدا یکم فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از این ناوگروه که […]

فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به سرلشگر باقری گفت: از زبان ما به رهبر انقلاب بفرمایید دیگر نمی‌گوییم ما می‌توانیم، از این پس خواهیم گفت ما توانستیم.
به گزارش صلح خبر، ناخدا یکم فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از این ناوگروه که در منطقه یک دریایی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: ناو گروه نیروی دریایی ارتش در سال ۱۴۰۱ به ماموریت اعزام و پس از طی کردن مسافت ۶۵ هزار کیلومتر در تاریخ  ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در منطقه یک نیروی دریایی بندرعباس پهلو گرفت. 
وی تصریح کرد: سربازان ولایت برای اولین بار در تاریخ ایران ز مین با ناوشکن تمام ایرانی دنا به امر ولی زمان و در راستای جامه عمل پوشاندن به بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مقتدرانه در دور اقیانوس‌ها، ضمن حفظ و حراست از منافع جمهوری اسلامی  ایران در مورد آب‌های مورد علاقه، تامین امنیت و اثبات خودکفایی و خوداتکایی ایران در فناوری و صنعت دریایی و قدرت نظامی در دنیا با حضور مقتدرانه در آب‌های اقیانوسی و انتقال پیام صلح و دوستی  با قدرت و اقتدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دور دنیا به اهتزاز در آورده و با گام نمودن در این مسیر فرهنگ غنی اسلامی -ایرانی را به دنیا عرضه نمایند.  
فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با مورد خطاب قرار دادن رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما ثابت کردیم تا پای جان بر روی عهدی که بستیم، هستیم.  استدعا دارم از زبان ما به رهبر انقلاب بفرمایید « دیگر نمی‌گوییم ما می‌توانیم از این پس خواهیم گفت به امر ولی زمان ما توانستیم، ما ملت ایران توانستیم، ما با موفقیت و یکپارچی توانستیم. 
انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید