امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 110123 |
|
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1395 - 19:43 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

فال هفته چهارم شهریور 95 دوشنبه 22 شهریور تا یکشنبه 28 شهریور فال هفته چهارم شهریور 95 ؛ در این بخش از مجله سرگرمی پایگاه صلح خبر ؛ برای شما همراهان همیشگی فال هفته جاری را قرار داده ایم. همراه ما باشید. فال متولدین فروردین : فال هفته چهارم شهریورماه 95 این هفته متولدین فروردین سخت کوش […]

فال هفته چهارم شهریور 95 دوشنبه 22 شهریور تا یکشنبه 28 شهریور

فال هفته چهارم شهریور 95 ؛ در این بخش از مجله سرگرمی پایگاه صلح خبر ؛ برای شما همراهان همیشگی فال هفته جاری را قرار داده ایم. همراه ما باشید.

فال متولدین فروردین : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته متولدین فروردین سخت کوش و فعال خواهند بود! این هفته به دلیل حضور سیاره عطارد در طالعتان شما در زمینه کسب و کار و سلامت عمومی خود، فردی ناامید و مایوس خواهید بود. این بدان معناست که این هفته احتمالا مسئله یا بیماری قدیمی که به سلامت بدنتان مربوط می شود احتمالا مجددا بروز می کند. علاوه بر این، این هفته در حیطه کسب و کار نیز شما با ارتباطات آشفته، تاخیر در امور کاری، مشکلات در سیستم حمل و نقل و خرابی در تجهیزات رو به رو خواهید شد. این هفته در روز پنج شنبه و جمعه تحت تاثیر طالعتان فضا و روابط کاری شما با تنش و استرس همراه خواهد بود و احتمالا شما در این شرایط به سادگی عصبانی شده و از کوره در می روید. شما می توانید از این موقعیت به عنوان فرصتی برای نشان دادن صبر و بزرگی خود در هنگام فشار و استرس استفاده کنید. این هفته به منظور تقویت و بهبود روحیه خود می توانید برای رفتن به سفر در آینده برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید فرصت ها و موقعیت های مطلوب برای ادامه تحصیل یا فعالیت در زمینه های نشر و چاپ، پزشکی، قانون و دادگستری را جستجو و کشف کنید. در این صورت شما شرایط موجود را نادیده گرفته و رو به جلو حرکت می کنید.


فال متولدین اردیبهشت : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته بازی با کودکان، تعطیلات، سرگرمی و تفریح، روابط رمانتیک و عاشقانه، هنر و شب نشینی و دور همی های دوستانه در راس برنامه هفتگی متولدین اردیبهشت قرار خواهد داشت. علاوه بر این، این هفته شور و هیجان عاطفی شما تقویت و افزایش می یابد. بله، این هفته پرداختن به مسئولیت های سابق سخت و دشوار خواهد بود، چرا که شما می خواهید به مهمانی بروید و خلاصه حسابی خوش بگذرانید. این هفته به دلیل حضور سیاره عطارد در طالعتان مسائل قدیمی در زندگی شما رخ می نمایند. این هفته اختلافات و درگیری هایی در زمینه اموال و دارایی های مشترک نیز برایتان پیش بینی می شود. خوشبختانه این هفته روابط شما با همکاران نرم و ملایم پیش خواهد رفت. علاوه بر این بدلیل پیشگیری از بروز ناراحتی و درگیری سعی کنید آخر هفته در ارتباط با همسر و فرزندانتان صبور و شکیبا باشید. خوب است برای شنبه شب تدارک جشن و مهمانی داشته باشید و خوش بگذرانید. چرا که همه چیز برای شما فراهم و مطلوب خواهد بود.


فال متولدین خرداد : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته توجه متولدین خرداد بر روی خانه و خانواده و زندگی خصوصی شان متمرکز خواهد بود. این هفته اگر چه خویشاوندان و نزدیکانتان یخچال را خالی کرده و آشپزخانه ای به هم ریخته و آشفته برایتان درست کرده اند، اما چنین شرایطی در پایان فصل تابستان طبیعی است، اینطور نیست؟ این هفته بزرگترین چالش حضور سیاره مریخ آتشین برخلاف طالع شما است، که در این صورت حضور این سیاره در روابط شما با نزدیکان و دوستان صمیمی موجب فشار و تنش خواهد شد. (در این شرایط هر کسی ساز خودش را می زند و خواسته های خودش را دارد.) با این وجود حضور سیاره زهره در طالعتان روابط عاشقانه، سرگرمی و تفریح و فعالیت های شاد و مفرح با کودکان را برایتان به ارمغان می آورد. این هفته شما می توانید راه های جدیدی برای ظهور استعدادها و قوه خلاقیت خود بیابید. این هفته در این اوضاع و شرایط فقط خونسرد و آرام باشید و خود واقعی تان را نشان دهید. هیچ لزومی ندارد به آنچه نیستید تظاهر کنید.


فال متولدین تیر : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته از آنجایی که سیاره عطارد در طالع این افراد وارد می شود، بنابراین برای متولدین تیر هفته ای شلوغ و پر دغدغه پیش بینی می شود. در این صورت این هفته شما با خرابی ماشین، تاخیر در سیستم حمل و نقل، لغو شدن سفر و روابطی گیج و مایوس کننده رو به رو خواهید شد. اما خوشبختانه این هفته شما انرژی خوبی برای کار و تلاش دارید. این هفته تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته شما را به چالش می کشند، اما شما برای یافتن راه و روش های پیشرفت در زمینه شغلی خود مشتاق و علاقه مند هستید. این هفته شما در زندگی خانوادگی و منزل با بخت و شانس رو به رو خواهید شد. بنابراین، این هفته زمان مناسبی برای انجام تغییر دکوراسیون در منزل و جذاب تر ساختن فضا و محیط داخلی آن می باشد. علاوه بر این، این هفته زمان خوبی برای کشف فرصت های مطلوب در زمینه املاک و مستغلات برایتان نیز می باشد.


فال متولدین مرداد : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته همه چیز برای متولدین مرداد حول محور پول می چرخد. بله، پول در هنگام خرید چیز بسیار مفید و کاربردی است، اینطور نیست؟ این هفته بدلیل حضور سیاره عطارد در طالعتان شما با تاخیرها و مسائلی در زمینه مالی رو به رو خواهید بود. این هفته همچنان راه هایی برای افزایش درآمد برایتان وجود خواهد داشت، پس با چشمان باز حواستان را خوب جمع کنید. علاوه بر این، این هفته شما هنوز در مد مهمانی و مهمان نوازی می باشید. خوشبختانه این هفته سیاره زهره مهارت های ارتباطی شما را بهبود می بخشد، به همین دلیل روابط اجتماعی شما هموار و روان پیش بینی می شود. هوشیار باشید که در روز جمعه شما با مسئله ای مالی جدی رو به رو می شوید، این مسئله احتمالا برایتان خوشحال کننده و رضایت بخش می باشد یا اینکه ارتباط شما با فردی در زمینه مالی به بن بست خواهد رسید. (گزینه اول بیشتر محتمل است، چرا که در حال حاضر وضعیت مالی شما بسیار خوب به نظر می رسد.)


فال متولدین شهریور : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته متولدین شهریور با مسائل مایوس کننده ای رو به رو خواهند شد. بنابراین، این هفته بدلیل حضور سیاره عطارد در طالعتان شما با مسائل و موانع، وسایل و تجهیزات خراب، روابط آشفته و مبهم، تاخیرها و قرار ملاقات های لغو شده رو به رو خواهید شد. در این شرایط سعی کنید خونسرد و آرام باشید. در این میان این هفته شما برای بازسازی و بهبود وضعیت ظاهری منزل انرژی خوبی در اختیار خواهید داشت. خبر خوب آنکه این هفته با حضور سیاره های زهره و مشتری در طالعتان پول و نقدینگی خوبی جذب شما خواهد شد. علاوه بر این تحت تاثیر این سیارات شما برای خرید چیزهای زیبا و متنوع نیز تمایل دارید. شاید با پول نتوان عشق و محبت خریداری کرد اما با آن می شود چیزهای زیبا و رنگارنگ خرید، اینطور نیست؟


فال متولدین مهر : فال هفته چهارم شهریورماه 95

از آنجایی که به روز تولد متولدین مهر نزدیک می شویم، بنابراین برای شما سال جدیدی در حال آغاز شدن است. در این صورت بهتر است از زمان استفاده کرده و برای سال جدید (از روز تولدتان تا روز تولد در سال آینده) برنامه ریزی کنید. اهداف خود را با تعیین مهلت به صورت مکتوب بنویسید. اگر شما برخی از اهداف خود را با تعیین زمان رسیدن برای خودتان تعریف کنید، در این صورت این کار به شما کمک می کند که برای دست یافتن به این اهداف متمرکز باشید. این شیوه ای صحیح و زیرکانه برای زندگی کردن است. از آنجایی که این هفته سیاره مشتری در طالعتان وجود دارد، بنابراین زندگی شما با بخت و شانس خوبی رو به رو خواهد بود، این بدان معناست که این هفته رویدادهای مطلوبی برای شما در شرف وقوع است. خب حالا که شما از وقوع این شرایط مطلوب مطلع و آگاه هستید، چرا زندگی تان را در مسیر درست و مطلوب هدایت نکنید؟


فال متولدین آبان : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته نیز همچنان دوره محبوبیت و شهرت متولدین آبان ادامه خواهد داشت. بنابراین، این هفته شما سرگرم روابط خود با انجمن و سازمان های مردمی هستید و از روابط گرم و دوستانه خود لذت می برید. این هفته شما به برقراری ارتباط و تماس با دوستان و آشنایان قدیمی تمایل داشته و راغب می باشید. این هفته به دلیل حضور سیاره زهره در طالعتان بسیاری از شما به دنبال روابط عاشقانه پنهانی و مخفیانه هستید. (شاید به همین دلیل شما این هفته بیشتر پول خرج می کنید!) این هفته تحت تاثیر طالعتان تنش و استرس هایی در ارتباط شما با فرزندتان به وجود می آید، بنابراین، این هفته والدین بهتر است با فرزندان خود صبور و شکیبا باشند.


فال متولدین آذر : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته بدلیل حضور سیاره مریخ آتشین در طالع متولدین آذر و همچنین طلوع خورشید در بالاترین حد در طالع این افراد، این هفته دوره زمانی مهمی برایشان پیش بینی می شود. این بدان معناست که این هفته شما انرژی و تمرکز بالایی خواهید داشت و هر آنچه انجام می دهید در نظر بزرگان و افراد برجسته جلوه خواهد کرد. در حقیقت این هفته با درخشیدن خورشید در طالعتان نه تنها شما در راس نگاه بزرگان خواهید بود بلکه آنها برایتان احترام و ارزش خاصی قائل هستند. سعی کنید از این فرصت استفاده کنید و درخواست های خودتان را عرضه و هر آنچه می خواهید طلب کنید. این هفته در روز جمعه چالش هایی برای شما وجود خواهد داشت، چرا که شما بین زندگی شخصی و نیازهای خانه و خانواده و تقاضاهای شغلی و زندگی حرفه ای خود قرار می گیرید. و در این شرایط شما نمی توانید هر دو طرف را خشنود و راضی کنید.


فال متولدین دی : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته میل و تمایل متولدین دی برای مسافرت و کشف دنیای پیرامون قوی و محکم است. این هفته برخی از شما از طریق تحصیل، مطالعه، تماشای فیلم و گفتگو با مردمی با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف قصد دارید جهان را جستجو و کشف کنید. در واقع این هفته ممکن است شما در مورد محل زندگی تان برای آینده تصمیمات مهم و بزرگی بگیرید. چرا که این هفته شما قصد دارید چیزهای زیادی را رها کنید. شما با مکان ها، افراد مختلف، اموال و دارایی، شغل و برخی روابط خود خداحافظی می کنید. این کارها به دلیل آن است که شما قصد دارید خودتان را برای سال 2017 آماده کنید، زمانی که شما کار کاملا جدیدی را آغاز می کنید، که این کار می تواند شامل رفتن به مکان جدیدی باشد. در واقع این تغییر ممکن است برایتان بسیار ناگهانی و غیر منتظره باشد. از روز چهارشنبه به بعد محتاط باشید، چرا که پایان هفته دوره زمانی حادثه خیزی برای شما خواهد بود.


فال متولدین بهمن : فال هفته چهارم شهریورماه 95

این هفته مسائل گذشته در زندگی متولدین بهمن رخ می نمایند و این مسئله این افراد را بر این امر مجبور می کند که بر اموال و دارایی های مشترک، مسئولیت های مشترک، مالیات، قرض و بدهی و هر چیزی که شما با فردی دیگر شریک هستید، متمرکز شوید. این هفته ذهن شما بر پول، دارایی و ثروت متوجه و متمرکز است. بنابراین، این هفته ذهن شما بر روی روابط مالی شما با یک شریک متمرکز شده است. (این رابطه مربوط به گذشته یا حال شما است.) این هفته شما مجبور هستید که این مسائل را حل و فصل کنید، در حین سر و سامان دادن به این مسئله متوجه خواهید شد که این کار تا روز جمعه باید انجام گیرد. بعد از حل و فصل شدن این مسئله شما ایده و نظر واضحی در مورد روابط خود با بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به دست خواهید آورد. در این میان شما به باشگاه ورزشی خود باز می گردید، چرا که این هفته شما از انجام فعالیت بدنی و مسابقات و رقابت لذت می برید. شما قصد دارید آنچه می توانید انجام دهید را به جهان نشان دهید.


فال متولدین اسفند : فال هفته چهارم شهریورماه 95

تحت تاثیر طالعشان این هفته برای متولدین اسفند هفته ای حادثه خیز پیش بینی می شود. بنابراین، این هفته برایتان قطعی است که در روابط شما با افراد به ویژه نزدیکان و دوستان صمیمی تنش و استرس هایی به وجود خواهد آمد. در این میان حضور سیاره مریخ آتشین در طالعتان بر این اوضاع و احوال آشفته اضافه می شود و تحت تاثیر این سیاره حس بلند پروازی و جاه طلبی شما برانگیخته خواهد شد. این بدان معناست که این هفته شما فردی غیر قابل کنترل می باشید! در این اوضاع اگر شما با دیگران مشکل دارید، لطفا مسائل و مشکلاتتان را سر دیگران خالی نکنید. روابط مانند خیابان دو طرفه ای با دست اندازها و ناهموارهایی دو طرفه می باشند. خوشبختانه این هفته روابط صمیمی شما عاشقانه و سرشار از مهر و محبت پیش بینی می شود. علاوه بر این در این چند هفته افراد هر آنچه بخواهید برایتان مهیا خواهند کرد. بنابراین اکنون زمان مناسبی برای قرض گرفتن و درخواست وام و تسهیلات بانکی می باشد. همیشه هدایا نباید چیزهای گران قیمت و ارزشمند باشند. گاهی اوقات آنها فقط هدیه هستند و آنچه شما باید انجام دهید تنها گفتن کلمه ” متشکرم! ” است.

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید