امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 51368 |
تاریخ انتشار : 24 بهمن 1394 - 9:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن 94 شاهد حضور بیش از 200 هزار بازدیدکننده بود و در حدود 10 هزار نفر برای دریافت کارت عضویت ثبت نام نمودند و بیش از 2000 عدد کارت موقت ثبت نام با کد عضویت تحویل داده شد. مهندس سید […]

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن 94 شاهد حضور بیش از 200 هزار بازدیدکننده بود و در حدود 10 هزار نفر برای دریافت کارت عضویت ثبت نام نمودند و بیش از 2000 عدد کارت موقت ثبت نام با کد عضویت تحویل داده شد. مهندس سید مهدی حسینی ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران با بیان این مطالب اعلام نمود در زمان شروع فعالیت پایگاه خبری صلح خبر ایران تصمیم داشتیم در مدت 6 ماه به این تعداد جذب علاقمند و هوادار دست یابیم که باید خداوند منّان و عزّوجل را برای این نعمت و استقبال بی نظیر شکرگزار باشیم. جالب است که در این خیل عظیم علاقمندان از نوجوان 14 ساله تا افراد 65 ساله  حضور دارند.

ایشان افزودند : هنگامی که ابراز علاقه و محبت مردم را شاهد بودیم باید حفاظت از این دستاورد مهم را در اولویت کاری خویش قرار دهیم و با تمام توان در اطلاع رسانی دقیق و خدمت رسانی به آحاد ملت کوشا باشیم. نباید فراموش کنیم که این مساله بار مسئولیت پایگاه خبری صلح خبر ایران را دو چندان می نماید . از طرف دیگر این رخداد و واقعیت ، نشان از کمبودهای بسیار در فعالیت های حوزه صلح خبر و دوستی می باشد و علاقمندی مردم و نخبگان را باید در مسیر صحیح در جهت حفظ و توسعه منافع بلندمدت جمهوری اسلامی ایران هدایت نمود.

مهندس حسینی با بیان اینکه یوم الله 22 بهمن ماه 94 شاهد حضور چشمگیر و حماسه آفرین ملت شریف و شهیدپرور ایران در سراسر کشور بودیم افزودند : ما و مسئولین و تمامی دست اندرکاران باید قدر بصیرت ، فهم ، درایت و هوش این ملت موقع شناس را بدانیم و از هر فرصتی برای خدمتگزاری به این مردم بهره گیریم.

ایشان در پایان ضمن قدردانی مجدد از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی که امنیت این مراسم پرشکوه را فراهم ساخته بودند از کلیه اعضای فعال در غرفه پایگاه خبری صلح خبر ایران که از ساعت 23 روز چهارشنبه تا ساعت 15 روز پنج شنبه زحمات فراوانی را متحمل گردیدند قدردانی و تشکر ویژه نمودند.

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن 94

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن 94

پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن -1

غرفه پایگاه خبری صلح خبر در 22 بهمن -2

روابط عمومی و بین الملل پایگاه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید