امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 477514 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1401 - 20:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مرکزی پیمان عین القضاتی به عنوان رییس شورای ششم اراک در سال دوم فعالیت این شورا انتخاب شد. به گزارش صلح خبر،‌ در انتخابات هیات رییسه سال دوم دوره ششم شورای شهر اراک، پیمان عین القضاتی برای سمت ریاست شورا اعلام آمادگی کرد و با ۶ رای از ۱۱ رای ماخوذه انتخاب شد.در انتخابات […]

صلح خبر/مرکزی پیمان عین القضاتی به عنوان رییس شورای ششم اراک در سال دوم فعالیت این شورا انتخاب شد.

به گزارش صلح خبر،‌ در انتخابات هیات رییسه سال دوم دوره ششم شورای شهر اراک، پیمان عین القضاتی برای سمت ریاست شورا اعلام آمادگی کرد و با ۶ رای از ۱۱ رای ماخوذه انتخاب شد.
در انتخابات ریاست شورا، ۵ رای سفید اعلام شد.

برای جایگاه نایب رییسی هیات رییسه نیز داوود قربانی اعلام کاندیداتوری کرد که ۶ رای موافق کسب کرد و ۵ رای نیز سفید اعلام شد.

در ادامه، علی اصغر غفاری برای جایگاه دبیری اعلام آمادگی کرد که با ۶ رای از ۱۱ رای ماخوذه به عنوان دبیر شورای شهر برای سال دوم انتخاب شد.

عباس خسروانی نیز با ۶ رای مثبت و ۵ رای سفید نیز به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

برای جایگاه خزانه داری شورا نیز محمد عسگری اعلام کاندیداتوری کرد که با ۶ رای مثبت و ۵ رای سفید به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شد.

به گزارش صلح خبر، در این جلسه حامد آجرلو برای ریاست کمیسیون املاک کاندیدا شد که با ۶ رای این جایگاه را به خود اختصاص داد.

در ادامه انتخابات سال دوم شورای ششم شهر اراک، عباس خسروانی با ۶ رای به عنوان رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی، محمد عسگری با ۶ رای نیز رییس کمیسیون خدمات شهری، علی اصغر غفاری با ۷ رای به عنوان رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، داوود قربانی با ۶ رای به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و پیمان عین القضاتی نیز با ۶ رای به عنوان رییس کمیسیون نظارت انتخاب شدند.

به گزارش صلح خبر، در انتخابات شورای شهر برای سال دوم، تنها ۶ نفر از اعضا اسامی کاندیدای مورد نظر خود را به صندوق انداختند و به جز یک مورد، تمامی گزینه ها و کاندیداها با ۶ رای مثبت و ۵ رای سفید منتخب شدند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید