امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 56470 |
تاریخ انتشار : 08 اسفند 1394 - 16:53 | ارسال توسط :
4
1
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، به منظور عیادت و اطلاع از روند درمان آیت الله واعظ طبسی، نماینده مقام معظم رهبری در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، بعد از ظهر امروز عازم مشهد شد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از وبدا، حجت الاسلام والمسلمين محمدی گلپایگانی در فرودگاه مهرآباد با […]

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، به منظور عیادت و اطلاع از روند درمان آیت الله واعظ طبسی، نماینده مقام معظم رهبری در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، بعد از ظهر امروز عازم مشهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وبدا، حجت الاسلام والمسلمين محمدی گلپایگانی در فرودگاه مهرآباد با سید حسن هاشمی که از مشهد بازگشته بود، دیدار و در جریان اقدامات صورت گرفته برای آیت الله واعظ طبسی قرار گرفت.
وزیر بهداشت که شب گذشته به محض اطلاع از بستری شدن این عالم بزرگوار راهی مشهد شده بود، چندین بار بر بالین ایشان حاضر شد.

هاشمی با بیان اینکه روز گذشته به دنبال خونریزی مغزی و به دلیل توقف تنفسی که نزدیک به 30 دقیقه بوده سیستم مغز و اعصابشان دچار آسیب می شود، افزود: در حال حاضر سیستم گوارشی و تنفسی ایشان کار می کند اما سطح هوشیاری پایینی دارند و نسبت به دیشب حال ایشان تفاوتي نکرده است.

هاشمی در مورد روند درمان آیت الله واعظ طبسی افزود: شرایط ایشان چندان مساعد نیست ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و همه تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جایی که مرتبط با علم و در دست ما باشد برای درمان ایشان تلاش می کنیم.

وزیر بهداشت از آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از ذخایر و استوانه های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: متاسفانه شاخص های هوشیاری ایشان در حال حاضر در سطح پایینی است و ایشان در حالت کما به سر می برند.
گفتنی است آیت الله واعظ طبسی، روز گذشته پس از انداختن رای خود به صندوق رای، به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری شد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 4
    1. نویسنده :کوه

      دوستون دارم

    1. نویسنده :کوه

      دوستون دارم

    1. نویسنده :ناهید

      ممنون از سایت خوبتون

    1. نویسنده :ناهید

      ممنون از سایت خوبتون