امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 493339 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 19:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید پیشگو نیست و فقط کارش را برای بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر انجام می‌دهد. به گزارش صلح خبر، رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان گفت: فکر می‌کنم بازی سختی شد و دو نیمه متفاوت داشت. نیمه دوم پیکان بهتر بود. موقعیت‌هایی روی دروازه […]

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید پیشگو نیست و فقط کارش را برای بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر انجام می‌دهد.

به گزارش صلح خبر، رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان گفت: فکر می‌کنم بازی سختی شد و دو نیمه متفاوت داشت. نیمه دوم پیکان بهتر بود. موقعیت‌هایی روی دروازه پیکان خلق کردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. با اخراج بازیکن خودمان در نیمه دوم، به ما شوک وارد شد. تیم ما به لحاظ ساختار دفاعی شکل خوبی داشت. نزدیک به ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بودیم و فکر می‌کنم بتوانیم نمره قبولی بدهیم. کارمان را ادامه می‌دهیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم و کارهای بزرگی برای هواداران نفت مسجدسلیمان انجام دهیم. می‌طلبد که یک جهاد استانی برای بقای نفت مسجدسلیمان انجام شود. از ۱۰ روزی که تیم را تحویل گرفتم، فقط مدیرعامل تیم پیگیر کارها است. اگر احساس کنم که کمکی نمی‌شود، من هم نمی‌توانم کمکی کنم.

وی ادامه داد: قرار بود مبلغی را به بازیکنان بدهیم که از نظر روحی و روانی تغییراتی بدهیم. در چند روز آینده تصمیم می‌گیریم که چه کاری انجام دهیم. ان‌شاء‌الله که همه دست به دست هم بدهند. تیم رو به جلو می‌رود اما کافی نیست. امیدوارم مسئولان پای کار بیایند که اتفاقات خوبی رخ دهد.

در نیم فصل اول فاجعه‌بار امتیاز گرفتیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه چقدر امیدوار است نفت در لیگ برتر بماند گفت: شرایط نسبت به پارسال سخت‌تر است. تیم در نیم‌فصل اول امتیازهای فاجعه‌باری گرفته است. اختلاف ما تیم چهاردهم پنج امتیاز بود. آخرین بازی نیم‌فصل اول و اولین بازی نیم‌فصل دوم در شرایطی بود که اگر هم بازی را نمی‌بردیم، نباید می‌باختیم. روی بازی در نفت در جام حذفی مانور می‌داندند که آن هم با شکست انضباطی همراه شد. ما همان بازیکن محروم را هم به مدت سه ماه نداریم. مسئولان نفت مسجدسلیمان یک مقدار باید دیدگاه خود را تغییر دهند. ما با مسئولان محترم صحبت کردیم و امیدوارم کمک کنند شرایط را بهبود بخشیم. در ۱۰ روزی که اینجا بودم، بازیکنان جهش خوبی رو به جلو داشتند. اگر بازیکنان تمرکز نداشته باشند، مربی هر چقدر هم حرف بزند، اثرگذار نخواهد بود.

او درباره مسائل داوری نیز گفت: قرار نیست تیم‌هایی که از نظر شرایط و امکانات ضعیف تر هستند، داور ضعیفی داشته باشند. امروز صحنه خطرناکی روی دروازه دو تیم نبود اما سوت‌هایی که به نفع حریف زده شد، ما را اذیت کرد. آقای رحیمی مقدم از داورهای خوب است و امیدوارم داورها نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. نمی‌خواهیم حق کسی را تضییع کنند اما حق ما را بدهند.

بازیکنی نیست که بگیریم!

عنایتی درباره اینکه تیمش با ۳۷ گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ را دارد اما در دو هفته‌ای که او به این تیم آمده، نفت گلی نخورده است و آیا هدفی برای تقویت تیم دارند یا خیر؟ گفت: ما می‌توانیم بازیکن بگیریم اما بازیکنی نیست. کار ما خیلی سخت شده است. همین الان گفتید که تیم ما ۳۷ گل خورده است. اولین تمرکز ما این است که با همان بازیکنان پیشرفت کنیم. بازیکن جدیدی به خط دفاع اضافه نکردیم. فقط تغییر سیستم دادیم. رضا یزدان دوست، بازیکن جدید ما مصدوم شد. بازیکنانی که می‌گیریم در تیم قبلی بازی نکرده‌اند و وقتی وارد تیم ما می‌شوند، می‌خواهند دیده شوند اما به سرعت مصدوم می‌شوند. ما فرصت ریکاوری تیم در جام جهانی را هم از دست دادیم. چند تاکتیک ریز به بازیکنان دادیم که خدا را شکر خیلی خوب مطلب را می‌گیرند و در این دو بازی گلی نخوردیم ولی باید در خط حمله کارها را خیلی زود تمام کنیم.

او درباره بازی تیمش با نفت آبادان، استقلال و پرسپولیس در هفته‌های آتی گفت: من پیشگو نیستم و فقط باید کارم را جلو ببرم. باید براساس ظرفیت‌هایمان صحبت کنم. نه فقط این سه بازی بلکه کارمان در کل فصل سخت است و امیدوارم پیشرفت کنیم و این کار را انجام دهیم و شرایط تیم را تغییر دهیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید