امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 94805 |
تاریخ انتشار : 30 تیر 1395 - 12:39 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ هاشم یکه زارع در حاشیه مراسم بیست و یکمین سالگرد ورود ایران خودرو به بورس در جمع خبرنگاران افزود: دیروز 45 میلیارد تومان از طرف شرکت پژو و 45 میلیارد تومان از طرف ایران خودرو به حساب مشترک واریز شد […]

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ هاشم یکه زارع در حاشیه مراسم بیست و یکمین سالگرد ورود ایران خودرو به بورس در جمع خبرنگاران افزود: دیروز 45 میلیارد تومان از طرف شرکت پژو و 45 میلیارد تومان از طرف ایران خودرو به حساب مشترک واریز شد و به این ترتیب کار مشترک دو شرکت در قالب شرکت ایکاپ اغاز شد.
وی با بیان اینکه شرکت ایکاپ با سرمایه گذاری مشترک 50 -50 ایران خودرو و پژوتاسیس شده است افزود: طبق قرارداد که با انتقال فناوری جدید از طرف پژو به ایران همراه خواهد بود نخستین محصول مشترک این دو شرکت اسفند امسال وارد بازار می شود.
یکه زارع با اشاره به رایزنی های انجام شده برای مشارکت با دیگر شرکتهای معتبر خودروسازی نیز گفت: تاکنون با شش شرکت مذاکراتی انجام شده است که دو قرارداد در مراحل نهایی قرار دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی در خصوص نام شرکتهای طرف قرارداد را به آینده موکول کرد.
یکه زارع با اشاره به تلاشهای انجام شده برای دستیابی به بازارهای جدید صادراتی گفت: با تلاشهای انجام شده میزان صادرات خودرو در سال 94 نسبت به سال 93 دو برابر شده است.
وی افزود: یکی از موارد مهم در قرارداد کار مشترک با پژو اختصاص حداقل 30 درصد از محصولات تولیدی در بازار منطقه ای پژو است که این مهم نقش مهمی در توسعه صادرات خودرو خواهد داشت.
solh-khabar-30-4-95-IKco
*پژو 207 ساخت داخل بهمن ماه به بازار می آید
مدیر عامل ایران خودرو گفت: پژو 207 صندوق دار اتوماتیک ساخت داخل بهمن امسال به بازار می آید.
هاشم یکه زارع در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما؛ با بیان اینکه  این خودرو فردا به طور رسمی رونمایی می شود، قیمت پژو 207 صندوقدار ساخت داخل را زیر 50 میلیون تومان اعلام کرد.
وی تاکید کرد: این محصول با قطعات داخلی و بدون اتکا به پژو تولید شده است.
یکه زارع خاطرنشان کرد: پژو 207 هاچ بک با اتکای به توان داخلی تولید شده است که این خودرو  نیز قرار است با قیمت حدود 40 میلیون تومان  شهریور امسال به بازار عرضه شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  افزود: از دو سال و نیم پیش تاکنون اتومبیل رانا که محصولی یک ستاره بود به سه ستاره تبدیل شده و همه قطعات آن ساخت داخل بوده و جزو بهترین محصولات ایران خودرو است.
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید