امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 73341 |
تاریخ انتشار : 07 مهر 1394 - 15:44 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله + عکس   علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله علی فروتن متولد ۳ بهمن ۱۳۴۶ در شهرستان بروجرد میباشد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی است. علی فروتن، اصالتاً” بروجردی و متولد سال ۳ بهمن ۱۳۴۶ می‌باشد. فروتن عمده توان بازیگری خود را در گروه سنی کودک و نوجوان به […]

علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله + عکس

 

تصاویر علی فروتن,عکس جدید علی فروتن

علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله

علی فروتن متولد ۳ بهمن ۱۳۴۶ در شهرستان بروجرد میباشد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی است.

علی فروتن، اصالتاً” بروجردی و متولد سال ۳ بهمن ۱۳۴۶ می‌باشد. فروتن عمده توان بازیگری خود را در گروه سنی کودک و نوجوان به خدمت گرفته و همچون بازیگری در برنامه فیتیله ۲ موفق نیز بوده است.

علی فروتن در مجتمع آموزشی سینما در رشته کارگردانی و بازیگری فارغ التحصیل شد و نیز در دوره‌های آموزشی استاد حمید سمندریان آموزش یافت و از سال ۱۳۷۳ به صورت حرفه‌ای در صحنه به خدمت پرداخت. او متاهل و دارای دو فرزند به نامهای فوژان (متولد ۱۳۷۷) و آرتین (متولد ۱۳۸۶) می باشد .

 خلاصه سوابق بازیگری:
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو.
کارگاه خصوصی من (شبکه دو)
آتینگا و پاتینگا در شهر
فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید: ۱۳۹۰ (بازیگران همراه: محمد مسلمی و حمید گلی.).
سریال عکاسخانه.
فیلم سینمایی فیتیله و ماه پیشونی.
فیتیله شبانه۲.

تصاویر علی فروتن,عکس جدید علی فروتن

علی فروتن معروف به عمو فیتیله

 

در زیر قسمتی از مصاحبه با علی فروتن را میخوانید

علی فروتن هستم متولد سال 1346 در شهرستان بروجرد. ولی فقط یکسال آنجا بودم، آن هم فقط در مقطع چهارم تا پنجم ابتدایی و الباقی را در تهران زندگی کردم. ولی همه جا اعلام کردم که من اصالتا بروجردی هستم. فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی هستم از مجتمع آموزشی سینما که یک مجتمع بود زیر نظر وزارت ارشاد. از سال 1369 حرفه ای کار تئاتر انجام دادم و از سال 73 و 74 هم وارد عرصه تلویزیون شدم. دو فرزند دارم. یک دختر به نام فوژان و یک پسر به نام آرتین.

• جایگزین رامبد جوان
تحصیلات من در زمینه تئاتر و زمینه کاری ام هم بازیگری و کارگردانی سینما بود. در تئاتر که با هرمز هدایت کار کردیم من دستیار گریم بودم. آقایان گلی و مسلمی در تالار هنر تئاتر داشتند. رامبد جوان بازیگری بود که آن زمان با آنها کار می کرد، اما به دلایلی نتوانست ادامه دهد و بعد به من پیشنهاد شد و بعد از آن دیگر شدم پای ثابت گروه فیتیله.

• راز ماندگاری فیتیله
صداقت و توکل به خدا را می توانم رمز ماندگاری «فیتیله» عنوان کنم. ما دوست نداریم و هیچ وقت سعی نکرده ایم مخاطبان مان را به هر قیمتی بخندانیم یا برای آنها کم فروشی کنیم. ما در طول این سال ها کار شاقی انجام نداده ایم. از همان اول دلی آمده ایم جلو و وارد زندگی مردم شده ایم. هیچ وقت هم ادا درنیاوردیم.

•  رئیس بی رئیس
ما رئیس نداریم. رئیس مان خداست، اما به نوعی رهبری گروه به عهده آقای مسلمی است و ما هم نظرات مان را ارائه می دهیم، ولی در نهایت آقای مسلمی هستند که نظر آخر را می دهند. گاهی می پرسند که آیا هیچ وقت با هم بحث مان شده است؟ ما هم جواب می دهیم بستگی دارد بحث را چطور تعریف کنید. اگر منظورتان دعواست که هیچ وقت این اتفاق نیفتاده است. چون همه چیز مشخص است و هرکس وظیفه اش را می داند و عمل می کند.

• کودک درون من
از بچگی و دورانی که کار کودک نمی کردم، بچه ها را خیلی دوست داشتم و با آنها به خوبی ارتباط برقرار می کردم. هنوز فکر می کنم کودک درون من زنده است. خیلی مواقع یادم می رود بیش از 40 سال از عمر من گذشته. با بچه ها که هستم، بچه می شوم.

• نباید دست کم گرفتم
به نظرم آن نگاه حرفه ای که باید در کار کودک باشد، وجود ندارد. به هر حال نباید کودک امروز را دست کم گرفت و با بی میلی برای او کار کرد، چون او همه چیز را می بیند و درک می کند.

  علی فروتن,بیوگرافی علی فروتن

تصاویر علی فروتن
• انتقاد می کنند
بچه ها خیلی راحت می آیند و می گویند من از کارت اصلا خوشم نیامد. همیشه هم درست می گویند. وقتی بچه ای این حرف را به آدم می زند من می فهمم که یک جی کارم ایراد دارد، بنابراین بهترین منتقد، کارشناس و بیننده همین بچه ها هستند.

• وظایف پدر اخمو
یک بخش از زندگی ما وظایفی است که در زندگی شخصی داریم. من وظیفه پدری دارم و باید بچه ام یک جاهایی تربیت شود، باید یک جاهایی اخم من را ببیند و.. ولی بچه مخاطب دلیل ندارد که اخم من را ببیند چون او من را «عمو فروتن» تلویزیون می بیند که همیشه خندیده و اگر من را بیرون ببیند که اخم کردم، زده می شود.

وقتی من را دوست دارد و وقتی من را در خیابان می بیند لزومی ندارد که اخم من را ببیند. این برخورد را نه تنها با بچه ها بلکه با بزرگ ترهای بیرون هم دارم. با میوه فروش و نانوای محله، گرچه من در خانه دیگر عمو فروتن نیستم!!

• تقسیم کار
در گروه ما وظایف مشخص است و همه هم به وظایف خودشان عمل می کنند. آشپزی گروه به عهده من است. مسئولیت مالی گروه به عهده من است و هر اتفاق و ماجرایی که درآمد مالی برای گروه داشته باشد به حساب من می آید و من تقسیمات را انجام می دهم.

آقای گلی تصمیم گیرنده نهایی کار هستند که مثلا ما این کار را قبول کنیم یا نه؟ در کل OK نهایی را ایشان می دهند. آقای مسلمی هم چون بنیان گذار و اساس این گروه هستند پیگیری کارهای تلویزیونی با ایشان است. این تقسیم کار باعث می شود که ما کارمان را درست انجام بدهیم.

علی فروتن,بیوگرافی علی فروتن

محمد مسلمی,علی فروتنو حمید گلی بازیگران برنامه فیتیله

   عکس های علی فروتن

علی فروتن در برنامه فیتیله

 تصاویر علی فروتن,عکس جدید علی فروتن

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

منابع:

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید