امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 473691 |
تاریخ انتشار : 06 تیر 1401 - 18:00 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گیلان رئیس بنیاد شهید، با بیان اینکه عزم دولت مبارزه با فساد است و در این راه نه خسته می شویم و نه عقب نشینی می کنیم، افزود: تخلفاتی از گذشته رخ داده و پرونده هایی در مراجع قضایی باز است و لذا دستگاه های نظارتی رسیدگی و پیگیری را بر عهده دارند. سید […]

صلح خبر/گیلان رئیس بنیاد شهید، با بیان اینکه عزم دولت مبارزه با فساد است و در این راه نه خسته می شویم و نه عقب نشینی می کنیم، افزود: تخلفاتی از گذشته رخ داده و پرونده هایی در مراجع قضایی باز است و لذا دستگاه های نظارتی رسیدگی و پیگیری را بر عهده دارند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره اختلاس در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: این اختلاس در یکی از شرکت های وابسته به بانک دی بوده و ضد انقلاب سر و صدای زیادی کرده است.

وی با بیان اینکه عزم دولت مبارزه با فساد است و در این راه نه خسته می شویم و نه عقب نشینی می کنیم، افزود: تخلفاتی از گذشته رخ داده و پرونده هایی در مراجع قضایی باز است و لذا دستگاه های نظارتی رسیدگی و پیگیری را بر عهده دارند.

رئیس بنیاد شهید بانک دی را متعلق به جامعه ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: حتما تا ریال آخر مطالبات این بانک را می گیریم و به تخلفات رسیدگی می کنیم، ولو اینکه مدیران و کارکنان این بانک نقش داشته باشند.

قاضی زاده هاشمی به روند اجرای مرکز رفاهی توانبخشی ایثار گیلان اشاره کرد و متذکر شد: وظیه داریم در همه استان ها مرکز جامع توانبخشی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی ایجاد کنیم.

رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه در همین مدت کوتاه با کمک رئیس جمهور در ۲۸ استان مرکز را فعال کردیم، گفت: طی ۹ ماه گذشته با کمک دولت و بخش های اقتصادی بنیاد از چهار مرکز به ۲۸ مرکز فعال رسیدیم؛ این مرکزها نیمه ساز رها شده و یا تجهیز نشده بود.

وی چهار استان از جمله گیلان را محروم از مرکز جامع توانبخشی دانست و اضافه کرد: در این چهار استان حتی در مراحل ابتدایی پروژه هم نیستیم و باید از صفر شروع کنیم.

قاضی زاده استان گیلان را دارای فرصت های زیاد و امکانات خوبی دانست و گفت: با هدایت استاندار و فرمانده سپاه استان می توانیم این مرکز را نه تنها برای ایثارگران استان بلکه برای مجموعه ایثارگران کشور راه اندازی کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید