امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 115441 |
تاریخ انتشار : 17 مهر 1395 - 21:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ طاهری: خودم نخواستم مدیرعامل شوم/ با گولچ برخورد می‌کنیم ورزش > لیگ برتر – سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت خودش قصد ندارد مدیرعامل این باشگاه شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در جمع خبرنگاران درباره بحث بازنشستگی گفت:بنده بازنشسته نیستم. ولی خودم هم نمی خواهم مدیرعامل […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

طاهری: خودم نخواستم مدیرعامل شوم/ با گولچ برخورد می‌کنیم

ورزش > لیگ برتر – سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت خودش قصد ندارد مدیرعامل این باشگاه شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در جمع خبرنگاران درباره بحث بازنشستگی گفت:بنده بازنشسته نیستم. ولی خودم هم نمی خواهم مدیرعامل شوم. من دنبال واژه نیستم. هر کسی خدمت کند، لذت بخش است. لذتی بالاتر از این نیست که هواداران تیم من روی لبشان خنده بیاید.
وی در مورد مسائل مالی و مشکلاتی که برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است، گفت: اول باید بگویم هیچ بایدی نبود که ما قبل از دربی به بازیکنان پول بدهیم. اصلاً این‌طور نبوده است. شرایطی را باید طی می‌کردیم و ارتباطی را که با شریک تجاری داریم، بررسی می‌کردیم. همیشه بخش‌های حقوقی و کاری وارد می‌شوند. ما دائم جلسه داریم. هماهنگی با بخش‌های مختلف زمان‌بر است. سال قبل هم دو سه ماه زمان برد تا طرح‌های‌مان اجرایی شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که درآمدها از جانب اسپانسرها شفاف نیست، گفت: این مسائل در دست ما نیست. برخی می‌آیند و برخی از گروه ما جدا می‌شوند. برخی دو بار امتیاز می‌خرند تا دو برابر به ما کمک کنند. اینها در مجموع ثبت و قابل استناد است و می‌توان آن را بررسی کرد. اینها یک سیکل دارند که آن را بررسی خواهیم کرد. دوستان به ما کمک می‌کنند و باید از آنها تشکر کنم.
موضوع عدم حضور گولچ، مدافع کروات در تمرینات پرسپولیس مورد دیگری بود که خبرنگاران پیرامون آن از سرپرست باشگاه پرسپولیس سؤال کردند که وی در پاسخ گفت: در ابتدای فصل هم گفتند چرا فلان بازیکن جدا شد. ما با بازیکنان قرارداد داریم و اگر آنها بخواهند یک روز نیایند، قرارداد و تعهداتی دارند که باید طبق آن رفتار کنند. ما هم طبق الزامات قرارداد، برخورد لازم را با بازیکنی که ما را به این شکل ترک کرده، خواهیم داشت.
طاهری در خصوص اینکه 15 مهر آخرین مهلت حضور بازنشسته‌ها در بخش‌های دولتی بوده است، گفت: این یک بخش‌نامه است که طبق آن یکسری افراد می‌توانند مستثنی شوند و بار دیگر به کار گرفته شوند. ما هم باید این بخش‌نامه را در دستور کار خود قرار دهیم.
43 43

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید