امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 454728 |
تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 17:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مصاف ذوب‌آهن و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. به گزارش صلح خبر، در جریان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر سرخ‌پوشان […]

مصاف ذوب‌آهن و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش صلح خبر، در جریان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

گل‌های این بازی را وحید امیری در دقیقه ۳۵، و مهدی عبدی در دقایق ۶۷ و ۷۶ به ثمر رساندند.

با این نتیجه پرسپولیس موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

نیمه اول

به گزارش صلح خبر، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با پیروزی یک گله شاگردان گل‌محمدی پایان یافت.

بازی در نیمه اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند با موقعیت‌های نصفه و نیمه به محوطه جریمه یکدیگر نزدیک شوند.

موقعیت اول این بازی در دقیقه ۱۱ رخ داد و مهدی عبدی با نفوذ به نیمه زمین ذوب‌آهن از پشت محوطه جریمه، شوتی روانه دروازه حریف کرد که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۵ بازی، سعید آقایی با سانتر به روی دروازه ذوب‌آهن، مهدی عبدی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه سر او با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی در ادامه با پاسکاری‌های متوالی دو تیم در جریان بود و شاگردان گل‌محمدی و تارتار سعی داشتند با کارهای ترکیبی راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند.

سرخ‌پوشان در اواخر نیمه اول بازی توپ و میدان بیش‌تری در اختیار داشتند اما حفظ توپ این تیم نتوانست سرخ‌ها را به گل برساند.

سیامک نعمتی در دقیقه ۳۱ این مسابقه، شوتی از پشت محوطه جریمه، روانه دروازه ذوب‌آهن کرد که این ضربه را فرعباسی توانست مهار کند.

دقیقه ۳۵ بازی، قفل دروازه ذوب‌آهن باز شد و وحیدامیری در شلوغی نیمه زمین ذوب‌آهن، توانست صاحب موقعیت شود و با شوتی دقیق از گوشه محوطه جریمه، دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

ذوب‌آهن تا پایان نیمه اول نتوانست کاری از پیش ببرد و تلاش سرخ‌ها برای زدن گل بیش‌تر به نتیجه نرسید تا این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک گله سرخ‌پوشان به پایان برسد.

نیمه دوم

بازی در ابتدای نیمه دوم شکل درگیرانه‌ای به خود پیدا کرد و ذوب‌آهن سعی داشت در ابتدای نیمه دوم با هجوم به نیمه زمین پرسپولیس، گل مساوی بازی را به ثمر برساند.

سرخ‌پوشان پایتخت نیز سعی داشتند تا گل زده خود در نیمه اول دفاع کنند و مقداری عقب کشیدند. در این بین تاکتیک‌ سرخ‌ها بیش‌تر روی توپ‌های هوایی می‌چرخید و ذوب‌آهن سعی داشت روی زمین به نیمه زمین پرسپولیس نزدیک شود.

پرسپولیس در دقیقه ۶۷ بازی موفق شد به گل دوم دست پیدا کند. احسان پهلوان با سانتر از سمت چپ دروازه، مهدی عبدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر، موفق شد گل دوم سرخ‌پوشان را به ثمر برساند.

ذوب‌آهن پس از گل دوم شرایط خوبی نداشت و در میانه میدان، به‌هم‌ ریخته عمل کرد. در این میان بازیکنان پرسپولیس نبض بازی را در اختیار داشتند.

در دقیقه ۷۶، پرسپولیس گل سوم بازی را به ثمر رساند. سیامک نعمتی روی نفوذ به محوطه جریمه ذوب‌آهن، بار دیگر مهدی عبدی را صاحب موقعیت کرد و عبدی نیز با یک شوت دقیق، دروازه شاگردان تارتار را برای بار دوم باز کرد.

پرسپولیس تا پایان نیمه دوم توانست بر بازی تسلط داشته باشد و بازی خود را مقابل ذوب‌آهن دیکته کند و در نهایت شاگردان گل‌محمدی با ۳ گل موفق شدند شاگردان تارتار را شکست دهند و به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی (دقیقه ۶۸- وحدت هنانوف)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی (دقیقه ۸۴- محمد عمری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (دقیقه ۷۸- منوچهر صفروف)

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب  فرعباسی، امیرحسین صدقی (دقیقه ۴۶- امیر شبانی)، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد خدابنده لو

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید