امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 476738 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 13:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید از تیراندازی حمایت شود تا جزو سه فدراسیون ورزشی برتر کشور شود. به گزارش صلح خبر، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو اظهار کرد: سالن مراسم به دلیل حضور خانواده شهید مزین شده است. ما به شهدا احتیاج […]

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید از تیراندازی حمایت شود تا جزو سه فدراسیون ورزشی برتر کشور شود.

به گزارش صلح خبر، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو اظهار کرد: سالن مراسم به دلیل حضور خانواده شهید مزین شده است. ما به شهدا احتیاج داریم و آنها به تجلیل ما نیاز ندارند. تیراندازی در مسیر جهش قرار گرفته و باید حمایت کنیم تا به قله های متعالی و به هدف نهایی برسد. با شناختی که من از این‌مجموعه دارم این اتفاق می‌افتد. در آینده نزدیک این فدراسیون جزو سه فدراسیون برتر خواهد بود. اکنون جزو ۶ فدراسیون برتر است. همه باید قدردان گذشتگان این فدراسیون باشیم. باید از همه کسانی که در طول تاریخ برای این فدراسیون زحمت کشیده‌اند قدردانی کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تیراندازی با انگیزه به سمت قله های هدف می‌رود و ما و همه ارگان‌ها در کنارش هستیم. ما به عنوان یک وظیفه در کنار شما هستیم. در مدت اخیر یعنی از المپیک توکیو رو به صعود هستید. باکو هم یکی از ایستگاه‌هایی است که درخشیدید. در مورد مشکلات هم من مطلع هستم و مدام در ارتباط هستیم. تیراندازی همیشه جزو اولویت‌های ماست. همیشه به عنوان رییس کمیته می‌گویم به عنوان یک اولویت کنار شما هستم. به پیشکسوتان احترام بگذارید. آنها مثل ریشه هستند و باید قدردان آنها باشید.

وی گفت: من همیشه مسابقات هانیه رستمیان را دنبال می‌کنم. باورم این است که باید حمایت ما دو برابر باشد و این عین عدالت است. ما نسبت به ورزش قهرمانی زنان عقب ماندگی داریم. باید سرمایه گذاری ۱۰ ساله را بیشتر کنیم تا زنان به مردان برسند. اگر در تیراندازی روی زنان سرمایه گذاری کنیم نتیجه آن را می‌گیریم. حضور دختران تیراندازی در عرصه بین‌المللی اتفاق خوبی است.

او در ادامه صحبت‌هایش از حضار خواست تا تک‌تک ملی‌پوشان تیراندازی، مربیان آنها و سردار قربانی،‌رئیس فداسیون تیراندازی را تشویق کنند.

در این‌مراسم صالحی امیری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به مربیان و ورزشکاران پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر، صالحی امیری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره ثبت نامش در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: همچنان که قبلا گفتم بنای حضور در انتخابات را ندارم. همه باید تلاش کنید فرد شایسته‌ای بر این کرسی کمیته تکیه بزند. من هم کمک می‌کنم جهشی که در کمیته اتفاق افتاده ادامه یابد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر درخواست شود آیا امکان دارد ثبت نام کنید؟ گفت: تا الان که صحبت می‌کنم تصمیم قطعی‌ام ثبت نام نکردن است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره نامه اعتراضی قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت برای حضور در انتخابات کمیته گفت: این که چه نفراتی انتخاب می‌شوند با آقای قنبرزاده نیست و پیشنهاد هم با کمیته است. قنبرزاده صلاحیت ورود به اساسنامه کمیته را ندارد.

او  درباره لیست پیشنهادی کمیته گفت: خیلی شفاف بود. من در خبره ورزشی دوبرابر مورد نیاز یعنی ۱۰ نفر را معرفی کردم. این حق با هیات اجرایی است که از میان آن‌ها ۵ نفر را با رای انتخاب کردند.

صالحی امیری درباره انتخاب و اعتراض به انتخاب شایسته و کیهانی گفت: خواهش می‌کنم این مسائل را از افرادی که بحث می‌کنند سوال کنید. من به عنوان رییس کمیته ملی المپیک مسئولیتم انجام اقدامات در چارچوب اساسنامه قانونی است. در ۴ سال گدشته هر آنچه انجام شد در چارچوب اساسنامه بود  و هیچ مغایرتی با اساسنامه ندارد. با سلایق مختلفی مواجه هستیم و باید فضای باز را داشته باشیم. باید ظرفیت داشته باشیم که همگان بتوانند نقد کنند به همه کسانی که نقد کردند احترام می‌گذارم و بنا نداریم پاسخ بدهیم. هیچ مرجعی و هیچ شخصیتی هیچ تحمیلی و هیچ اعمال نظری در ۴ سال و نیم گذشته نداشته و ندارد. مسیر مستقلی را رفتیم و همه چیز روشن است. راجع به انتخابات همه چیز روشن است. معرفی با رئیس است و اعضا باید رای دهند. روند براساس اساسنامه است. یک عده‌ای موافق و یک عده‌ای مخالف هستند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید