امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 473362 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1401 - 11:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو می‌گوید تصمیم ماندن سیدعباسی در این باشگاه با شخص این سرمربی است. اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در گفت‌وگو با صلح خبر درباره تکلیف این تیم در لیگ یک و احتمال انتقال امتیاز به شهر دیگر گفت: پنج‌شنبه جلسه‌ای را با مدیرکل ورزش استان و دیگر مسئولان استانی برگزار کردیم تا در […]

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو می‌گوید تصمیم ماندن سیدعباسی در این باشگاه با شخص این سرمربی است.

اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در گفت‌وگو با صلح خبر درباره تکلیف این تیم در لیگ یک و احتمال انتقال امتیاز به شهر دیگر گفت: پنج‌شنبه جلسه‌ای را با مدیرکل ورزش استان و دیگر مسئولان استانی برگزار کردیم تا در این خصوص به نتیجه برسیم. ما با رییس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش استان صحبت کردیم و قرار شد تا یک هفته به دنبال سرمایه‌گذار و واگذاری امتیاز باشگاه به سرمایه‌گذاران مشهدی باشد.

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ ندهد، همانند سایر شهرها به دنبال کمک‌های استان و مسئولین استانی هستیم تا بتوانیم در لیگ یک فعالیت کنیم و بتوانیم با رقیبان جدال کنیم. هدف این است که کسی مسئولیت تیم را برعهده بگیرد که بتواند شهرخودرو را به لیگ برتر بازگرداند زیرا ما یک بار این کار را انجام دادیم و از ما حمایت نشد. کسی که می‌خواهد مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیرد، باید هم در لیگ یک هزینه کند که به لیگ برتر بازگردد و هم در لیگ برتر طوری هزینه کند که چنین مشکلاتی که برای ما پیش آمد، برای آن‌ها رخ ندهد. حقیقتا ما دیگر نمی‌توانیم برای باشگاه به قدری که لازم است هزینه کنیم زیرا با اتفاقاتی که در فصل اخیر افتاد، ناامید شده‌ایم. امیدواریم کسی بتواند این مسئولیت را قبول کند که بتواند دوباره تنها نماینده مشهد را به لیگ برتر بازگرداند زیرا بر خلاف وعده‌ها کمک‌هایی صورت نگرفت.

مدیرعامل شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا تفکری درباره فروش امتیاز باشگاه به خارج از استان وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی رخ دهد زیرا به ما مجوز آن داده نخواهد شد و فکر نمی‌کنم امتیاز باشگاه به خارج از استان واگذار شود.

وی درباره احتمال ماندن سیدعباسی و پیشنهاد جدی او از فجرسپاسی گفت: برای ما مهم نیست که چه تیمی به او پیشنهاد داده است. سیدعباسی خودش تصمیم می‌گیرد و او مختار است برود یا بماند. همه چیز درباره باشگاه، تیم، بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی بعد از طی این هفته مشخص می‌شود و تا آن موقع هیچ نظر قطعی در این موارد نمی‌توان داد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید