امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 444202 |
تاریخ انتشار : 29 خرداد 1400 - 15:14 | ارسال توسط :
0
7
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات گفت: از ماه ها قبل برنامه ریزی های دقیق به منظور تامین نظم و امنیت حداکثری این انتخابات صورت گرفت و شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم. به گزارش صلح خبر […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات گفت: از ماه ها قبل برنامه ریزی های دقیق به منظور تامین نظم و امنیت حداکثری این انتخابات صورت گرفت و شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم.

به گزارش صلح خبر سردار حسین اشتری اظهارکرد: حضور مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در روز گذشته پای صندوق های رای واقعا پرشور و حماسی بود. مردم باردیگر با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند و نشان دادند که پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ را محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک می گویم و برای ریاست محترم جمهوری و منتخب مردم نیز آرزوی موفقیت دارم.

فرمانده ناجا با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات از ماه ها پیش اظهارکرد: نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته اقدامات اولیه خود را برای تامین امنیت انتخابات روز گذشته آغاز کرد و در واقع با راه اندازی قرارگاه انتظامی امام علی (ع) تامین نظم و امنیت انتخابات را دنبال کردیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر قرارگاه انتظامی امام علی ( ع) با حضور اعضای داخلی و برون سازمانی خاطر نشان کرد: جا دارد از همه اعضایی که در این قرارگاه حضور یافتند به ویژه عزیزانمان از بسیج تشکر کنم. برنامه ریزی های دقیق به منظور تامین نظم و امنیت حداکثری این انتخابات صورت گرفت و شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم.

اشتری با اشاره به هماهنگی کامل نیروی انتظامی با بسیج وسپاه یادآور شد: امنیت بیش از ۷۰ هزار صندوق اخذ رای و بیش از ۶۹ هزار شعب را تامین کردیم. ۳۰۰ هزار نفر از همکارانم پای صندوق های رای و در شعب اخذ رای حضور فعالی داشتند و ۳۰۰ هزار نفر از دیگر همکارانم مسئول تامین امنیت شهرها، محلات و … بودند و ماموریت خطیر خود را به نحو شایسته ای انجام دادند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهیه اطلس امنیت انتخابات یادآور شد: پیش بینی های لازم در خصوص چگونگی تامین نظم و امنیت انتخابات صورت گرفته بود و ما بر مبنای اشراف و تسلط انتخاباتی و قدرت پیش بینی ماموریت خود را به خوبی به سرانجام رساندیم و در واقع شاهد یک انتخابات امن بودیم.

وی افزود: همکارانم تا ساعت ۲ بامداد روز جاری پای صندوق های رای بودند و در واقع این ماموریت تا پایان شمارش آرا و انتقال صندوق های اخذ رای به فرمانداری ها و مراکز از پیش تعیین شده ادامه داشت و همچنان آمادگی خودمان را حفظ کرده ایم.

اشتری با بیان اینکه هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم عزیز است و جا دارد از همکاری خوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی قدردانی کنم.

فرمانده ناجا با اشاره به تلاش شبانه روزی آحاد فرماندهان و نیروهای پلیس به واسطه تامین نظم و امنیت انتخابات اظهارکرد: جا دارد از همکاران عزیزم به واسطه زحمات و تلاش های شبانه روزی قدردانی کنم؛ انصافا همکارانم از ماه ها قبل خود را برای برگزاری این ماموریت خطیر آماده کرده و پای کار بودند.

وی گفت: از خانواده های همکارانم و اصحاب ر سانه به ویژه رسانه ملی که انعکاس دهنده تلاش های ایثارگونه نیروهای پلیس در سراسر کشور بودند نیز قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس اشتری اظهارکرد: این حضور پرشور و حماسی مردم باردیگر دشمنان را مایوس کرد و قطعا خیرات و برکات بسیاری برای کشور و مردم دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید