امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 469465 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401 - 23:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) سخنرانی را برای بررسی آخرین تحولات ایراد کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از العهد، سید حسن نصرالله عنوان داشت: در ابتدا، از تمامی کسانی که در انتخابات شرکت کردند، به ویژه کسانی که به مقاومت و همپیمانانشان رأی دادند، قدردانی می‌کنم. تشکر ویژه از […]

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) سخنرانی را برای بررسی آخرین تحولات ایراد کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از العهد، سید حسن نصرالله عنوان داشت: در ابتدا، از تمامی کسانی که در انتخابات شرکت کردند، به ویژه کسانی که به مقاومت و همپیمانانشان رأی دادند، قدردانی می‌کنم. تشکر ویژه از کسانی که بیماری آنها مانع از حضور آنها با ویلچر برای رأی دادنشان نشد. از تمام دستگاه‌های رسمی و مسئولان و نیروهای امنیتی و قضات که در مدیریت روند انتخابات شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.
وی افزود: زبان از قدردانی از شما عاجز است، شکر خداوند را به جا می‌آوریم که به این کشور و این مقاومت، انسان‌هایی را داد که شریف‌ترین انسان‌ها هستند.
وی افزود: به حامیان وفادار می‌گویم که شما امنیت شبکه سیاسی و مردمی مطلوب مقاومت و سلاح آن را مقابل هدف گرفتن‌های علنی و آشکار تامین کردید، این دستاوردی است که رقم زدید، خداوند به شما برکت دهد.
سید حسن نصرالله عنوان داشت: نتایج بزرگ، پیام‌های قوی پیرامون پایبندی به مقاومت، معادله طلایی، دولت عادل و قادر، اصلاحات، صلح داخلی، زندگی واحد و اولویت داشتن رسیدگی به بحران‌های حیاتی و اقتصادی داشته است.
وی افزود: این دستاورد بعد از هجمه رسانه‌ای و روانی گسترده علیه ما و همپیمانان مقاومت و فشارهای اقتصادی و بحران‌سازی‌ها صورت گرفت.
دبیرکل حزب الله افزود: با وجود تمامی تهدیدها و ایجاد هول و وحشت‌ها برای آنکه مردم بترسند و عقب گرد داشته باشند، اما این اقدامات نتیجه نداشت. حضور گسترده در روز رأی گیری و نتایج حاصله پاسخی به این تهدیدها بود.
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: آنچه که در مورد موضوع مقاومت رخ داد، پیروزی بزرگی بود که به آن افتخار می‌کنیم، به ویژه زمانی که شرایط نبرد و آنچه که مورد استفاده قرار گرفت و هزینه‌هایی که شده بود، می‌بینیم.
خبر در حال تکمیل

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید