امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 468893 |
تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1401 - 21:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید در این باشگاه انقدر اختلاف عمیق بود، که تبدیل به دشمنی و عداوت شد. به گزارش صلح خبر، تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در جریان هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران برابر پیکان به تساوی یک بر یک رسید. داود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پس از این دیدار اظهار […]

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید در این باشگاه انقدر اختلاف عمیق بود، که تبدیل به دشمنی و عداوت شد.

به گزارش صلح خبر، تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در جریان هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران برابر پیکان به تساوی یک بر یک رسید. داود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: قبل از هرچیزی باید از هواداران تشکر کنم. دست همه آنهایی که به ثامن‌الائمه شور و حال دادند درد نکند و شرمنده شدیم که با پیروزی جواب محبتشان را ندادیم.

وی در خصوص داوری افزود: اول باید یک سوزن به خودمان بزنیم بعد یک جوالدوز به مردم. تیم داوری خیلی خوب بازی را مدیریت کردند، شاید اگر کمتر محتاط بود، می‌شد بازیکن پیکان را اخراج کند.

سیدعباسی گفت: کارشناسان در خصوص عملکرد داوری صحبت خواهندکرد، فرقی هم نمی‌کند پنالتی ما سوخته یا نه. دیگر تاثیری در امتیازهای این بازی که ندارد. تمام بدشانسی‌های فوتبال را این فصل ما آوردیم. تمام گل های بد ممکنه را خوردیم. عذاب کشیدیم و امیدوارم که در آن دنیا از گناهانمان کم شود.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود گل عجیبی که خوردیم، باز هم فشار آوردند و از هم نپاشیدند. جلوی تیم خوب پیکان بازی کردیم که نتایجش گویاست. در هر صورت تمام بدشانسی‌ها را آوردیم و شانس واقعا نداشتیم.

وی تصریح کرد: بازی نفت مسجدسلیمان و فجر را هم اگر بردیم، مردیم. چندین موقعیت خراب شد، تا بالاخره توپ‌هایمان در آن ۲ بازی وارد دروازه حریف شد و بردیم.

وی در خصوص شانس تیمش برای بقا گفت: هر بازی با تمام وجود به زمین می‌رویم، فکر نمی‌کنم مغلوب نبوده‌ایم. یک موقع هست می بازید و ۴ ۵ گل می‌خورید، ولی ما در هیچ بازی از پیش بازنده نبودیم. هر بازی بدشانسی عجیب و غریب داشته ایم. بازیکنانم همه تلاششان را کرده‌اند.

سیدعباسی در خصوص مطالبات ۷۰ درصدی بازیکنانش گفت: قرار بود هفته پیش پول‌ها پرداخت شود، اما نشد. قول داده‌اند این هفته حتما پول قابل توجهی پرداخت شود. بازیکنانم سنگ تمام گذاشته اند و لایق هستند.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به این پرسش که حمیداوی کجاست و تیم وقتی به حمیداوی سپرده شد، شرایط خوبی در جدول داشت، گفت: آخرین باری که با حمیداوی صحبت کردم، شب عید بود. تا همین الان با وی صحبتی نداشته‌ام، من کارمند باشگاهم و با حیدرپور و سیدصالحی فقط در ارتباطم.

وی در پاسخ به این پرسش که همین ۳ هفته پیش در پاسخ به پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر گفته بود، ۲ روز پیش با حمیداوی صحبت کرده، گفت: به روح برادرم قسم که یادم رفته بود، ایشان سر تمرین آمدند و با هم حرف زدیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مدیران باشگاه با خبرنگاران صحبت نمی‌کنند، گفت: من در جریان نیستم. فکر می‌کنم تمام اتفاقات بد در نیم‌فصل اول برای تیم افتاد. انسان به امید زنده است، همه تلاشمان را برای بقا می‌کنیم. خواهشم این است که تلاش بازیکنانم گم نشود.

سیدعباسی گفت: این همه مشکلات، این همه بگیر و ببند، کدام تیم توان تحمل این همه مشکل را دارد؟ ماست‌بند هم نمی‌گوید ماست من ترش است. نمی‌توانم قضاوت کنم، با هرکسی صحبت می‌کنم، حق را به خودش می‌دهد. امیدوار بودم از روز اول حضورم وفاق را شکل بدهیم، اما نشد. بزرگ‌ترین ضربه را هم از همین ناحیه خوردیم. مگر سالی که تیم آسیایی شد، چه کسی تیم را موفق کرد؟ هوادار، در کنار وفاق استانی و همدلی بود که تیم را به آسیا فرستاد. انقدر اختلاف عمیق بود، که تبدیل به دشمنی و عداوت شد. با تیشه ریشه خودمان را زدیم. نه قضاوت می‌کنم، نه می توانم بگویم که مقصر کیست. حیف از این تیم که در حال زمین خوردن است‌. تیمی که در ۱۴ بازی، ۲ امتیاز گرفته، در لیگ این شکلی، رقابت با تیم‌های پرمهره و همدل سخت است‌. باز هم این تیم روپاست و بچه‌هایم تلاش می‌کنند. کیست که نداند شهرخودرو مشکل دارد؟ به قران مجید کل قرارداد بازیکنانم روی هم، شاید به یک بازیکن تیم های دیگر نرسد.

سیدعباسی در خصوص تلاش باشگاه برای حل مشکلات با استان گفت: این عزم را از هیچگاه از ۲ طرف ندیدم. هم استان هم باشگاه سر موضع خود همیشه بودند. ابتدای حضورم دیدم اصلا قرار نیست هیچکس از موضع خود عقب‌نشینی کند. من باید راجع به مسائل فنی صحبت کنم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص حضور در این تیم گفت: افتخار کردم که این تیم را انتخاب کردم‌. من دوران بازی هم چند سال ابومسل بازی کردم و مهم است برایم که هواداران از عملکردم راضی باشند. هرچند میلیون‌ها سال نوری از شرایط نرمال این تیم دور بود. در این شرایط اقتصادی خاص کشور، می‌شد هزینه‌هایی مثل رفت و آمد و پرواز و هتلینگ و … با تعامل حل شود که متاسفانه نشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید