امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 313851 |
تاریخ انتشار : 17 مهر 1398 - 1:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: فدراسیون در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا مسئله قایق های رویینگ خریداری شده در چین را حل می کند و در حال حاضر هم نصف هزینه ها پرداخت شده است. علیرضا سهرابیان در گفتگو با صلح خبر درباره ی اینکه با حضور نمایندگان شرکت چینی […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: فدراسیون در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا مسئله قایق های رویینگ خریداری شده در چین را حل می کند و در حال حاضر هم نصف هزینه ها پرداخت شده است.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با صلح خبر درباره ی اینکه با حضور نمایندگان شرکت چینی در کره جنوبی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تکلیف قایق هایی رویینگ خریداری شده توسط ایران مشخص می شود یا خیر، گفت: نصف هزینه خرید قایق ها پرداخت شده  و با کمک وزارت ورزش به امید خدا بقیه را هم پرداخت می کنیم و با حضور نمایندگان شرکت چینی در کره جنوبی مسئله قایق ها تمام می شود. ان شاءالله قایق ها را بفرستند، از طریق سیستم گمرکی آنها را ترخیص خواهیم کرد.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که آیا در ایران برای استفاده از قایق های شرکت چینی در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی مجبور به پرداخت اجاره شده است، تصریح کرد: بله. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم که دوستان صحبت کنند که یا اجاره پرداخت نکنیم و یا هزینه کمتری را بپردازیم. اگر شرکت چینی موافقت نکند در غیر این صورت مجبور به پرداخت مبلغ کامل هستیم که حدود ۱۴ هزار دلار می شود.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه برای اعزام تیم رویینگ به قهرمانی آسیا با مشکل مالی روبرو بوده اند یا خیر، تاکید کرد: بله ۱۰۰درصد. حامیان مالی، وزارت ورزش  و کمیته ملی المپیک کمک می کنند تا تیم به مسابقات اعزام شود و همه با دید دست به دست هم دهیم. در کره جنوبی، قرار است اجلاس آسیایی هم برگزار شود و به دلیل مشکلات مالی که داریم شاید رفتن من کنسل شود. در حال بررسی هستم که اگر نرفتنم مشکلی به وجود نیاورد و اجباری نباشد به کره جنوبی نروم.

او در مورد انتظار خود از تیم رویینگ در قهرمانی آسیا گفت: من مطمئنم تمام ورزشکاران تلاش خود را می کنند. مربیان دیدگاه خیلی خوبی دارند. ورزشکاران هم پشت فدراسیون هستند و من هم امید دارم نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا به دست می آید.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد رفتن آرزو حکیمی به کانادا و اینکه او قید المپیک را زده است یا خیر تاکید کرد: آرزو حکیمی از دوسال پیش به دنبال تحصیل در کانادا بود که قبل از مسابقات جهانی مجارستان کارش انجام شد و ما از او خواستیم با آرامش به مسابقات جهانی برود و البته تمام تلاش خود را هم کرد. پس از آن درخواست داد چند ماه به کانادا برود و البته آنجا تمریناتش را هم دادامه دهد.

او افزود: حکیمی به هیچ وجه قید المپیمک را نزده است. او تمرینات خود را آنجا ادامه می دهد و از مربی تیم ملی هم درخواست داشت در انتخابی نهایی تیم ملی شرکت کند که پذیرفته شد. من برای او در زندگی، تحصیل و تمریناتش آرزوی موفقیت دارم. حکیمی از شناسنامه های ورزش قایقرانی ایران است و دلش می خواهد برای دومین مرتبه هم به المپیک برود از این رو تمریناتش را دنبال خواهد کرد. هدیه کاظمی هم با توجه به مسائل شخصی درخواست داشت یک ماه مرخصی بگیرد که پذیرفته شد. البته او هم تمرینات خود را دارد  اما نه در قالب اردو.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که شنیده شده عادل مجللی قرار است به لهستان برود، تصریح کرد: عادل مجللی در ایران است و تمرینات خود را دنبال می کند. البته من از کمیته ملی المپیک تقاضا کرده ام سه نفر  بورسیه شوند و در کمپ های خارجی تمرینات خود را دنبال کنند و برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده شوند. خیلی خوب است که این اتفاق بیفتد.

 انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید