امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 174162 |
تاریخ انتشار : 06 شهریور 1396 - 15:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر سلبریتی‌هایی که مرگ‌های وحشتناکی داشتند (بخش اول) به گزارش صلح خبر؛ شاید شما هم به زندگی و موفقیت‌های برخی از چهره‌های مشهور دنیای امروز غبطه بخورید اما بدون شک هیچ گاه در مورد نحوه به پایان رسیدن زندگی آنها دچار چنین حسی نخواهید شد. برترین‌ها: شاید شما هم به زندگی […]

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر

سلبریتی‌هایی که مرگ‌های وحشتناکی داشتند (بخش اول)

به گزارش صلح خبر؛ شاید شما هم به زندگی و موفقیت‌های برخی از چهره‌های مشهور دنیای امروز غبطه بخورید اما بدون شک هیچ گاه در مورد نحوه به پایان رسیدن زندگی آنها دچار چنین حسی نخواهید شد.

برترین‌ها: شاید شما هم به زندگی و موفقیت‌های برخی از چهره های مشهور دنیای امروز غبطه بخورید اما بدون شک هیچ گاه در مورد نحوه به پایان رسیدن زندگی آنها دچار چنین حسی نخواهید شد. داستان‌هایی که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد ممکن است قلب شما را به درد بیاورند چون بسیاری از سلبریتی های این لیست به شکلی بسیار فجیع و دردناک به زندگی خود پایان داده‌اند.

برخی از آن‌ها مانند شارون تات، بازیگر و مدل معروف، در حالی که روزهای پایانی دوران حاملگی خود را سپری می‌کرد به طرز فجیعی و به دستور رئیس دیوانه یک فرقه ی عجیب و غریب به نام چالز مانسون به قتل رسید یا بازیگر بااستعداد و خوش آتیه ای مانند فیل هارتمن که توسط همسرش تحت تاثیر مصرف مواد مخدر به قتل رسید و این موضوع به طور کلی دنیای انیمیشن «خانواده سیمپسون» (The Simpsons) را تغییر داد. برخی دیگر نیز مرگ‌هایشان بسیار ناراحت کننده است زیرا اتفاقاتی غیرقابل پیش بینی به زندگی آنها پایان داده‌اند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که با داستان دردناک مرگ برخی از این افراد سرشناس آشنا شوید.

فیل هارتمن توسط همسرش به قتل رسید

بدون شک اگر فصل‌های ابتدایی سریال کارتونی «خانواده سیمپسون» (The Simpsons) را دیده باشید متوجه هنرنمایی فیل هارتمن شده و او را تحسین خواهید کرد. او در این کارتون پرطرفدار صدای شخصیت‌های به یاد ماندنی مانند تروی مک کلور و لیونل هاتز را بر عهده داشت. خارج از دنیای انیمیشن، هارتمن همچنین در برنامه «زنده یکشنبه شب» (Saturday Night Live) برای چند سال و همچنین سریال «رادیو خبری» (NewsRadio) حضور داشت.

سلبریتی‌هایی که مرگ‌های وحشتناکی داشتند

با این وجود هارتمن در سال 1998 بعد از یک درگیری خانوادگی با همسرش برین اومدال به قتل رسید. بر اساس شایعات علت قتل وی این بوده که هارتمن به همسر خود گفته بود که در صورتی که بار دیگر دست به مصرف مواد مخدر بزند او را ترک خواهد کرد. در حالی که هارتمن خواب بود، برین بعد از مصرف کوکائین از خود بیخود شده و دو بار به سر او شلیک کرد. همسر هارتمن همان شب بعد از اعتراف به قتل شوهرش در صحبت با دو تن از دوستانش خودکشی کرد. آنها دو بچه داشتند.

رابین ویلیامز بعد از مدتی بیماری مغزی خودکشی کرد

رابین ویلیامز در طول دوران فعالیت خود میلیون‌ها نفر را با فیلم‌های خود خندانده و فیلم‌های کمدی بسیاری را ساخته بود. زندگی الهام بخش او در سال 2014 با خودکشی به پایان رسید. خبر مرگ او بسیار شوکه کننده بود اما شوکه‌کنند‌ تر این بود که فاش شد ویلیامز مدت زیادی را با بیماری مغزی عصبی موسوم به «زوال عقل لوی» (Lewy body dementia) دست و پنجه نرم می‌کرده است.

سلبریتی‌هایی که مرگ‌های وحشتناکی داشتند

سوزان ویلیامز همسر رابین ویلیامز بعد از مرگ همسرش چنین گفت: «افسردگی یکی از 50 عارضه و نشانه این بیماری بود و شاید کوچکترین آنها». همچنین وی تصریح کرد که شرایط رابین به شدت در حال بدتر شدن بود و این شرایط را به شکستن یک سد تشبیه می‌کند که دیگر توان مقاومت را از او گرفته بود. به گفته همسرش، رابین ویلیامز در بهترین حالت تنها 3 سال دیگر زنده می ماند.

رایان دان تحت تاثیر مشروبات الکلی در یک تصادف رانندگی کشته شد

رایان دان شهرت خود را با انجام دادن کارهای خطرناک و مشمئزکننده در گروهی به نام «CKY Crew» و در فیلم‌هایی با عنوان «کله خرها» (Jackass ) به دست آورد. در واقع وی کار تهوع‌آوری نمانده بود که انجام نداده باشد. اما مشخص شد که هیچ کدام از کارهای او به اندازه رانندگی در حالت مستی خطرناک نبوده است.

سلبریتی‌هایی که مرگ‌های وحشتناکی داشتند

رایان دان هنگام مرگ بیش از دو برابر مقدار مجاز سرعت داشت که کنترل خودرو را از دست داده و با یک درخت برخورد کرد. در نتیجه خودرو او آتش گرفت و دان زنده در آتش سوخت. بر اساس برخی گزارش‌ها سرعت وی در هنگام حادثه حدود 132 مایل در ساعت (بیش از 210 کیلومتر در ساعت) بوده است. زاخاری هارتول، دوست او و دستیار تولید فیلم «کله خرها شماره 2» (Jackass Number Two) نیز در این حادثه کشته شد.

شارون تات در حالی که 8.5 ماهه حامله بود به دستور چارلز مانسون به قتل رسید

شارون تات بازیگر و مدل بسیار سرشناس و موفقی بود و مدتی از ازدواج او با کارگردان نامدار سینما، رومن پولانسکی می‌گذشت. وی همراه با تعدادی از دوستانش توسط خانواده مانسون سلاخی شدند. چیزی که بیش از همه این کشتار را خوفناک می‌کرد این بود که در آن زمان تات هشت ماه و نیم باردار بود.

سلبریتی‌هایی که مرگ‌های وحشتناکی داشتند

وی با وارد کردن 16 ضربه چاقو به قتل رسیده و با خونش روی دیوار واژه «PIG» به معنای «خوک» نوشته شده بود. در حالی که چارلز مانسون خود در هنگام ارتکاب جنایت حضور نداشت اما دستور کشتار را شخصاً به افراد خود یعنی تکس واتسون، سوزان اتکینز، لیندا کاسابیان و پاتریشیا کرنوینکل داده بود. به نظر می‌رسد که هدف مانسون شخص دیگری بود که قبلاً به او توهین کرده و خانه فعلی را به شارون تات و رومن پولانسکی اجاره داده بود.

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران RSS

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید