امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 455304 |
تاریخ انتشار : 02 بهمن 1400 - 18:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مانوئل مونتایا فرناندز گفت: تیم یکدل و هم دلی داریم و هنوز هم ایمان دارم که این تیم می‌تواند کارهای بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دهد. به گزارش صلح خبر، مانوئل مونتایا فرناندز پس از کسب پیروزی مقابل عراق در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعا بازی بسیار پیچیده و دشواری […]

مانوئل مونتایا فرناندز گفت: تیم یکدل و هم دلی داریم و هنوز هم ایمان دارم که این تیم می‌تواند کارهای بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دهد.

به گزارش صلح خبر، مانوئل مونتایا فرناندز پس از کسب پیروزی مقابل عراق در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعا بازی بسیار پیچیده و دشواری بود، ما در نیمه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و پیروز میدان باشیم اما متاسفانه دوباره روند بازی در نیمه دوم تغییر کرد و فکر می‌کنم در چهار دقیقه پایانی بازی، بازی کاملا پابه‌پا و برابر بود. البته من این اتفاق را مثبت ارزیابی می‌کنم زیرا تیم ما باید در مقابل تمام شرایط آمادگی لازم را داشته باشد.

وی همچنین در مورد گره خوردن بازی در دقایق از نیمه دوم افزود: درست است که شرایط بازی به این سمت پیش رفت، ولی من نکته مثبت این اتفاق را می‌خواهم بگویم و اینکه بازیکنان من در تمام بازی متمرکز بودند. زیرا بازیکن ممکن است اشتباه کند اما تمرکز آن‌ها زیاد بود و توانستند دوباره نبض بازی را در دست بگیرند. آنها شرایط را برگردانند و این نشان دهنده‌ی این است که بازیکنان با تک‌تک سلول‌هایشان بازی و با تمام وجودشان کار کردند.

فرناندز ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی عراق گفت ما مدتی پیش بازی دوستانه‌ای در مقابل این تیم داشتیم که تقریبا شبیه به بازی امروز بود. آن بازی نیز تا لحظات آخر پایاپای بود. بازی دوستانه تجربه خوبی برای هر دو تیم بود. عراق یک تیم باکیفیت ورزشی است البته که شرایط بازی دوستانه با بازی امروز متفاوت بود.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که در مورد دیدار با کویت و بحرین چه نظری دارد نیز به شوخی گفت: بعد از صرف ناهار به فکر کردن در مورد دو بازی بعد می‌پردازم! ما موفق شدیم در سه بازی اول مرحله مقدماتی پیروز میدان باشیم اما راه و جنگ‌های زیادی در پیش داریم‌. عراق را هم بردیم و باید تلاش کنیم که بحرین و کویت را نیز ببریم. می‌دانیم این کار بسیار سخت است ولی ما اینجا هستیم تا برای هدفمان بجنگیم. اینجا هستیم تا بجنگیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: واقعا می‌خواهم از تلاش تک‌تک بازیکنانم تشکر کنم. این تیم یک تیم هم‌دل و یکدل است و هنوز هم ایمان دارم که این تیم می‌تواند کارهای بزرگی را در این مسابقات انجام دهد.

مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ بهمن شروع شده و ایران تاکنون مقابل هند، استرالیا، عربستان و عراق به برتری رسیده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید