امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 109798 |
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1394 - 16:25 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

زیبایی و پاکسازی پوست بوسيله جلبك دريايى تالگو   مراقبت از پوست:  توجه انسان به زيبايى و مشكلاتى كه ناشى از بالا رفتن سن و پيرى پوست در چهره انسان ايجاد مى شود و جستجوى راه هاى مبارزه با آن دانشمندان را تشويق به تحقيق و كشف راه هايى براى پيشگيرى از تأثيرات سن بر […]

زیبایی و پاکسازی پوست بوسيله جلبك دريايى تالگو

 

مراقبت از پوست: 
توجه انسان به زيبايى و مشكلاتى كه ناشى از بالا رفتن سن و پيرى پوست در چهره انسان ايجاد مى شود و جستجوى راه هاى مبارزه با آن دانشمندان را تشويق به تحقيق و كشف راه هايى براى پيشگيرى از تأثيرات سن بر پوست نموده و انسان هاى علاقمند به زيبايى و جوانى را در صدر استفاده از اين كشفيات و پديده هاى جديد مصمم تر ساخته است و با توجه به اين كه اقيانوس ها سرشار از ويتامين ها و مواد معدنى ارزشمندى هستند كه در گياهان دريايى و مخصوصاً انواع جلبك ها تجلى پيدا مى كنند، تلاش هاى علمى و تحقيقات متخصصين كمپانى تالگو فرانسه (THALGO) در درمان و زيبايى پوست انسان ها گرديده است.
ثمره موفقيت آميز مطالعات دانشمندان فرانسوى در لابراتوارهاى مجهز و فوق پيشرفته گروه تالگو، اين اسم را در صدر توليد كنندگان اين نوع محصولات جهت مراقبت و زيبايى پوست از جلبك ها و ساير گياهان دريايى در سطح جهانى قرارداده است.

 

جلبك دريايى تالگو,جوانسازی پوست,پوست و زیبایی

 جلبک دریایی تالگو باعث شادابى و درخشندگى پوست میشود
اولين مرحله مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه:
پاکسازی عميق پوست بوسيله جلبك دريايى تالگو:
براى همه افرادى كه مايلند پوستشان را تحريك و تقويت كنند تا پوست پذيرش بيشترى براى مراقبت هاى ويژه پيدا كند. براى همه افرادى كه پوست چرب دارند و مايلند توليد چربى پوستشان را تنظيم و كنترل كنند. جلبك پودر شده در صورت استفاده به شكل ماسك يك روش درمان دريايى واقعى براى پاکسازی پوست صورت است آلودگى ها را از عمق پوست بيرون مى كشد و مواد معدنى سرشار خود و ويتامين هايش را به پوست انتقال مى دهد.
پوست شادابى و درخشندگى خود را باز مى يابد. اين محصول كمپانى تالگو فرانسه تنها محصول پاكسازی پوست در دنيا مي باشد كه به عنوان دارو ثبت شده است علاوه بر خاصيت پاك كنندگي و متعادل سازی، املاح و مواد معدنی موجود در خود را به پوست انتقال ميدهد.

 

جلبك دريايى تالگو,پاکسازی پوست صورت,کرمهای مخصوص پاکسازی پوست

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جوانسازی پوست و پوست و زیبایی به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.thalgoparis.com

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید