امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 476880 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 - 15:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در نخستین روز بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور که عصر دوشنبه سوم مردادماه در تهران برگزار شد گفت: دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی تصمیم جدی دارد که فرامین، بیانات و رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را عملیاتی […]

به گزارش پایگاه صلح خبر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در نخستین روز بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور که عصر دوشنبه سوم مردادماه در تهران برگزار شد گفت: دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی تصمیم جدی دارد که فرامین، بیانات و رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را عملیاتی کند که این امر با یاری امامان جمعه و جماعات و صبر و استقامت مردم امکان پذیر است.
وزیر اطلاعات گفت: علی‌رغم سرمایه‌گذاری دشمن و کارزار جنگ‌های همه‌جانبه علیه امنیت کشور، شرایط امنیتی کشور مطلوب است و در این دولت مردمی و انقلابی با هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه که بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی به وجود آمده است، شاهد اقتدار امنیتی مطلوبی در کشور هستیم.
حجت‌الاسلام خطیب همچنین حرکت‌ها و اقداماتی که رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد ناامنی و خرابکاری در کشور دنبال می‌کند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند یکی از تیم‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی را، بر خلاف اعلام یکی از رسانه‌های داخلی، قبل از اینکه موفق به بمب‌گذاری شوند دستگیر و توطئه آن‌ها را خنثی نمایند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت ملی کشور گفت: هر کشوری که لانه‌ای علیه امنیت کشور ما داشته باشد بداند که از اقدام ما در امان نخواهد بود.
وی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی هر روز یک حادثه را تجربه می‌کند و این از توفیقات جبهه مقاومت و برکاتی است که از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جای مانده است.
وزیر اطلاعات افزود: دولت قدم‌های بزرگ و ستودنی را برای ساماندهی معیشت مردم برداشته است که ان‌شاالله شرایط اقتصادی کشور به سمت مطلوبی پیش خواهد رفت.
حجت‌الاسلام خطیب درخصوص تعامل با همسایگان گفت: دولت تمام توان خود را به کار گرفته است که ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه را گسترش دهد.
وی همچنین به سفرهای استانی دولت اشاره کرد و گفت: یکی از عواملی که مردم همراهی خوبی با دولت دارند، رویکردهای مردمی این دولت است که حضور میدانی رئیس جمهور محترم از نشانه‌های آن می‌باشد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید