امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 105688 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1391 - 20:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

۲۰ روش افزايش page rank درگوگل page rank google به عوامل مختلفي بستگي دارد ،که به ترتيب مهم بودن آن عبارت اند از : ۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو ۲- موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لینک به آن طبقه بندي مي کنند . ۳- چنانچه […]

۲۰ روش افزايش page rank درگوگل

page rank google به عوامل مختلفي بستگي دارد ،که به ترتيب مهم بودن آن عبارت اند از :
۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو
۲- موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لینک به آن طبقه بندي مي کنند .
۳- چنانچه لینک بيشتري در ساير پايگاه ها ثبت کنيد رتبه بالاتري کسب خواهيد کرد .
۴- تبادل لینک بين سايت هاي هم خانواده يعني سايت هايي که موضوع مشابهي دارند ، موجب افزايش رتبه در موتورهاي جست و جو خواهد شد .
۵- شرکت در بحث هاي رايج در تالارهاي بحث و تبادل نظر ، گفتمان و يا گفت و گو و درج لینک در محل امضا يا در متن بحث به افزايش رتبه شما موتورهاي جست و جو کمک موثري خواهد نمود.

اما در واقع چه عواملي در بالا بردن رتبه شما نقش دارند ؟
۱ – طراحي اصولي سايت
۲ – دقت در نوشتن برچسب هاي متا ( متاتگ )
۳- بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو
۴- موتورهاي جست و جو حساسيت ويژه اي نسبت به نام صفحه و توضيحات صفحه دارند
۵- بر خلاف تصور اغلب طراحان وب کلمات کليدي نقش کمتري ايفا مي کنند
۶- چنانچه مقاله اي مي نويسيد و مايليد که مقاله شما در نتايج جست و جو قرار گيرد بهتر است آن را در يک صفحه مجزا قرار دهيد و در در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنويسيد page title
7- بهتر است در سايت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لینک بدهيد ، براي مثال مي توانيد عناوين مقالات سايت خود را درج کنيد و خلاصه مقاله را در صفحه اي ديگر و متن کامل آن را در يک صفحه مجزا قرار دهيد و يا اينکه در همان صفحه اي که متن کامل مقاله را قرار مي دهيد به عنوان مقاله لینک همان صفحه را بدهيد .
۸- موتورهاي جست و جو صفحات شما را از بالا به پائين جست و جو مي کنند براي همين است که عنوان صفحات ، توضيحات و کلمات کليدي اهيمت دارند . چنانچه بتوانيد با حذف جدول ها و تصاوير مطالب خود را در قسمت هاي بالاتري از صفحه قرار دهيد شانس شما در موتورهاي جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حين نمايش نتايج جست و جو بخشي از مطالب شما براي بازديد کننده نمايان خواهد شد و او مي تواند بفهمد که آيا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است يا خير .
۹- چنانچه سايت شما رتبه اي در موتورهاي جست و جو ندارد زياد هم عجله نکنيد زيرا تا زمان رسيدگي موتورهاي جست و جو مانند گوگل زمان زيادي داريد ، چون ممکن است سايت شما هر ماه يک بار مورد بازبيني موتورهاي جست و جو قرار گيرد و عملکرد يک ماهه شما در بالابردن رتبه شما در موتورهاي جست و جو تعيين کننده خواهد بود .
۱۰- ارائه خدمات رايگان مانند : ابزارهاي مورد نياز وب مسترها ، مقالات آموزشي و کتاب هاي الکترونيک در کسب رتبه در موتورهاي جست و جو موثر خواهند بود زيرا تجربه ثابت کرده است که ارائه دهندگان خدمات رايگان بدون هيچ زحمتي توسط ديگران تبليغ مي شوند .

۱۱- ارسال مقاله به سايت هاي ديگر : مشابه کاري که من در همينجا انجام داده ام . شما هم مي توانيد با ارسال مقالات خود براي ساير سايت ها و وبلاگ ها لینک خود را در بالا يا پائين مطالب خود قرار دهيد و خود را با اين روش به عنوان منبع مقاله مطرح نمائيد.
۱۲- توصيه مي کنم در طرح هاي تبادل لینک و بنر شرکت کنيد حتي براي مدتي محدود
۱۳- در سايت هايي که تبادل لینک به صورت لینک باکس دارند حتما شرکت کنيد ، مخصوصا اگر سايت يا وبلاگتان به تازگي شروع به کار کرده است .
۱۴- به شما توصيه مي کنم تا از طريق ايميل با مديران سايت ها در تماس باشيد و در خواست خود را براي درج لینکتان در سايت هاي مختلف مطرح نمائيد .
۱۵- لینک خود را در سايت هايي که قسمت ثبت لینک دارند حتما ثبت کنيد
۱۶- دايرکتوري ها مکان هاي مناسبي براي ثبت لینک شما هستند ، هرچند تاثير چنداني در جذب مخاطب به سايت شما ندارند .
۱۷- اگر از نظر مالي شرايط مناسبي داريد حتما براي تبليغ سايت خود در پايگاه هاي پربازديد سرمايه گذاري کنيد .
۱۸ – هرچند موتورهاي جست وجو سهم بالائي در جذب مخاطب به سايت شما دارند اما قرار دادن لینک و تبليغ در مکان هاي مناسب و پرترافيک مخاطبان را مستقيما به سايت شما هدايت خواهد کرد .
۱۹ – رتبه شما با بالا رفتن تعداد لینک هاي شما افزايش نمي يابد بلکه رتبه شما زماني افزايش مي يابد که تعداد نمايش سايت شما در نتايج جست و جو افزايش يابد و مخاطبان بر روي لینک شما در موتورهاي جست و جو کليک نمايند . براي فهم بهتر يک مثال مي زنم : شما مطلبي در سايت خود تحت عنوان ” آموزش هک ” داريد . چنانچه کسي در گوگل و … اين عنوان را جست و جو کند و سايت شمارا مرتبط با اين عنوان بيابد و بر روي آن کليک کند سايت شما در جست و جوي اين عنوان رتبه بالاتري خواهد داشت . البته اگر تعداد زيادي مخاطب از اين طريق به سايت شما برسند .
از اينرو ممکن است شما مطلبي در مورد اس ام اس رايگان بنويسيد و رتبه پائين تري در موتورهاي جست و جو کسب کنيد . و شايد علت اين امر اين باشد که مطلب شما جاذبه زيادي براي مخاطب نداشته باشد چون مخاطب شما گزيده اي از مطلب شما را در نتايج جست و جو مشاهده مي کند .
۲۰- اين نکته را هيچ وقت فراموش نکنيد : ” هر لینکي تاريخ مصرفي دارد ” مثلا لینکي را که يک سال پيش سايت ديگري به شما داده است هيچ نقشي در بالا بردن رتبه شما ايفا نمي کند ، زيرا موتورهاي جست و جو به مرور لینک هاي قديمي را حذف مي کنند .
۲۱- ip اختصاصي نقش بسيار مهمي در رتبه بندي موتورهاي جست و جو ايفا مي کند . هرچند ممکن است اجاره ip اختصاصي براي شما هزينه زيادي داشته باشد اما اين نکته مهم را متذکر مي شوم که جست و جو گرها از اين طريق شما را به عنوان يک پايگاه مستقل جست و جو مي کنند و فرآيند جست و جو براي جست و جو گر سريع تر و با ارزش تر خواهد بود . زيرا هنگامي که شما از يک ip اشتراکي استفاده مي کنيد موتور جست و جو گر شمارا از ميان ده ها سايت ديگري که با اين ip فعال هستند تفکيک مي کند و اهميت کمتري براي شما قائل خواهد بود .
۲۲ – توجه داشته باشيد که تلاش براي افزايش رتبه وبلاگ و سايتي بي محتوا يا کم محتوا کار بيهوده ايست ، آنچه بيش از همه در بالا بردن رتبه شما در موتورهاي جست و جو نقش دارد ميزان محتواي سايت شماست ، پس تلاش خود را بيشتر بر روي محتواي خود متمرکز کنيد و بدانيد که اگر محتواي بهتري ارائه کنيد از سوي ديگران مورد حمايت قرار خواهيد گرفت .

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 10
    1. نویسنده :بهزاد.اندروید

      همین طور ادامه بدین … موفق باشید.

    1. نویسنده :جوانی

      مطالب خوبی دارید. ان شاء الله همین سیاست کاری را ادامه دهید.

    1. نویسنده :امین.خوی

      جالب بود :دی

    1. نویسنده :روشنفکر

      سایته خوبیه. از نوع نمایش گالریها لذت بردم. جالبه که عکسای سایت به این راحتی لود میشن.

    1. نویسنده :محمد.رضایی

      سایت خوبی دارید. مخصوصا نوشته های روش‌های افزایش پیج‌رنک گوگل google page rank جالب بود.

    1. نویسنده :صبور

      مطالب افزایش بازدید و درآمد خوبه…موفق باشید

    1. نویسنده :باران.همیشگی

      تمام مطالب افزایش بازدید و درآمد را خوندم برام مفید بود و جالب.

    1. نویسنده :yoohana

      سایته خوبیه. از نوع نمایش گالریها لذت بردم. جالبه که عکسای سایت به این راحتی لود میشن.

    1. نویسنده :دختر.امروز

      سبز و پایدار باشید…امیدوارم هیچ وقت سایت خوبتون مشکل پیدا نکنه

    1. نویسنده :پسرای.ایران

      سرعت دانلود کتابها واقعا عالیه. دستتون درد نکنه.