امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 492924 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 13:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر، جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها صبح امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار تعدادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان می‌کنند. بخشی از بیانات رهبرانقلاب بدین شرح است: – یک مطلب کوتاه میخواهم به مسئولین محترمی […]

به گزارش پایگاه صلح خبر، جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها صبح امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار تعدادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان می‌کنند.
بخشی از بیانات رهبرانقلاب بدین شرح است:
– یک مطلب کوتاه میخواهم به مسئولین محترمی که اینجا نشسته‌اند، بخصوص معاون اوّل محترم، که اینجا هستند، بگویم. این مطالبی را که این دوستان گفتند، با دقّت به خاطر بسپارید. اینها صرفاً گزارش نبود؛ گزارش بود، همراه گزارش، گلایه هم بود. و این گلایه‌هایی که اینجا کردند، تقریباً همه‌اش، به نظر من درست است. همه‌ی آنچه که گفتند، به‌عنوان توقّعاتی که از دولت و از مسئولین و از شخص بنده دارند، توقّعات درستی است.- برای همه‌ی این چیزهایی که این دوستان گفتند، کارگروه تشکیل بدهید؛ در این کارگروه حتماً بایست از نیروهای مباشرِ کار استفاده بشود، حضور داشته باشند، همینهایی که اینجا صحبت کردند، این آقایان، و دیگرانی که هستند، نظرات آنها گرفته بشود و پیگیری بشود.
– ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛‌ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما اگر بخواهیم فقر را برطرف بکنیم، اگر بخواهیم رفاه خانوار را در کشور رشد بدهیم این احتیاج دارد به رشد اقتصادی در کشور، بدون این امکان ندارد.
– یک دهه عقب ماندگی داریم. حل مشکلات اقتصادی نیازمند رشد بالا و مستمر است.
– دستگاههای اجرایی باید از توسعه‌ی بنگاههای خصوصی حمایت کنند. کشور بدون فعالیت بنگاههای خصوصی اداره نخواهد شد. اشتباه مهمی که در سالهای اول انقلاب اتفاق افتاد و آثارش همین طور ماند مبالغ زیادی، این بود که بخش خصوصی را کنار زدند و همه‌ی کارها را، حتی فروش مثلاً اجناس خرد را به مسئولین، دولت و دستگاههای دولتی سپردند. خطای بزرگی بود که انجام دادیم ما. 
در حال تکمیل…

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید