امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 241898 |
تاریخ انتشار : 04 مهر 1397 - 8:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: طراحان لباس برندهای مشهور جهان، طراحی های خود برای پاییز و زمستان 2018/ 2019 را به نمایش گذاشتند. همچنین موسسه رنگ پنتون نیز رنگ های ترند پیش رو را معرفی کرد. شاید فکر […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: طراحان لباس برندهای مشهور جهان، طراحی های خود برای پاییز و زمستان 2018/ 2019 را به نمایش گذاشتند. همچنین موسسه رنگ پنتون نیز رنگ های ترند پیش رو را معرفی کرد. شاید فکر کنید که مثل همیشه رنگ های خنثی بر این فصل ها حکمرانی می کنند، اما اشتباه کرده اید.

مطمئنا شما پاییز امسال را با رنگ های هیجان انگیز و شاداب، متنوع تر از هر زمان دیگری پشت سر خواهید گذاشت. در ادامه رنگ های لباسی که پاییز و زمستان 2018/2019 مد می شوند را به شما معرفی می کنیم.

جیگری

رنگ قرمز و رنگ های هم خانواده آن مانند جیگری، همیشه محبوبیت خود را در میان مردان و زنان دارند، اما پاییز امسال این رنگ را بیش از همیشه می بینیم. اصلا چه رنگی بهتر از رنگ جیگری می تواند برای فصل پاییز مناسب باشد؟ جیگری رنگی رمانتیک برای این فصل از سال می باشد که می توانید از لباس تا اکسسوری هایتان را به آن رنگ انتخاب کنید.

با گرمایی که این رنگ به شما می دهد، سرمای زمستان به چشم تان نخواهد آمد. برندهایی چون ژیوانشی، الی ساب یا لانوین از برندهایی بودند که در کلکسیون پاییز و زمستان 2018/2019 خود این رنگ را به عنوان یکی از ترندهای سال به نمایش گذاشتند.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

قرمز

قرمز نیز یکی دیگر از ترندهای پاییز 2018 می باشد که مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت. برند والنتینو از برندهایی بود که این رنگ را در کلکسیون پاییز خود به نمایش گذاشت و آن را تبدیل به یکی مدهای سال کرد. این رنگ زنانه، ظریف و بسیار شیک است که به راحتی می توانید به کمک آن ظاهری جذاب از خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید هم این رنگ را به همراه رنگ های دیگری چون مشکی یا سفید به تن کنید، هم این که تیپی تک رنگ بزنید، در هر صورت این رنگ جذاب تمام چشم ها را به سمت شما جلب خواهد کرد.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

بنفش

همانطور که می دانید رنگ سال 2018، رنگ بنفش بوده است اما شاید فکر کنید که باید در فصلی چون پاییز به دنبال رنگ های خنثی و مرده باشید، اما بنفش رنگی ست که می توانید آن را در پاییز امسال به کمد لباس هایتان اضافه و به کمک آن دلگیری پاییز را از خود دور کنید. برند دیوید کما از برندهایی بود که این رنگ را به عنوان رنگ غالب کلکسیونش انتخاب کرد. شما نیز می توانید آن را به تنهایی یا در کنار رنگ های خنثی دیگر به تن کنید.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

 

آبی

یکی از رنگ های پاییزه ای که به ذهن تان هم خطور نمی کند امسال روی مد باشد، رنگ آبی است. این رنگ هیجان انگیز در کنار رنگ های سفید یا نارنجی در شو برند تیبی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. این رنگ آرام بخش، چشمگیر و شاداب است که زندگی و نشاط را به روزهای سرد و خشک پاییزی شما هدیه خواهد داد.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

 

زرد

چه رنگی بهتر از زرد می تواند سمبل فصل پاییز باشد؟ رنگ زرد یکی از ترندهای پاییز 2019 است که روشنی و نور را به ظاهرتان خواهد بخشید. اگر دوست دارید که در میان جمع دیده شوید و در عین حال با رنگ طبیعت یکی باشید، رنگ زرد بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. البته اگر جرات پوشیدن این رنگ را ندارید، می توانید اکسسوری هایتان مانند کیف یا کفش را به این رنگ انتخاب کنید. این را هم بگوییم که پوشیدن این رنگ به هر کسی توصیه نمی شود اما اگر تن پوست گرمی دارید، می توانید این رنگ را با اعتماد به نفس بالا به تن کنید.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

سبز- آبی

دو رنگ سبز و آبی در کنار هم، که به سبز کله غازی نیز شهرت دارد، یکی از رنگ های محبوب پاییز امسال خواهد بود. الکساندر مک کویین در شوهای خود، این رنگ را در کنار رنگ های دیگری چون مشکی، سفید و کرم به نمایش گذاشت. این رنگ که به رنگ جواهری نیز معروف است، واقعا تاثیرگذار، لوکس و زیبا می باشد. شما نیز می توانید آن را در میهمانی های رسمی به تن کنید.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

زیتونی

برخلاف تصور شما که انتظار رنگ های خنثی و بی روح را داشتید، پاییز امسال به رنگ های روشن و جیغ خواهد گذشت. اما در کنار تمام رنگ های بولدی که در بالا معرفی کردیم، رنگ خنثی زیتونی هم وجود دارد. برای افرادی که علاقه ای به رنگ های شاد ندارند، این رنگ می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید سر تا پا زیتونی به تن کنید یا این که آن را در کنار رنگ های دیگر به تن کنید. خوبی این رنگ آن است که به علت خنثی بودن، به سادگی با اکثر رنگ ها جور در می آید.

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

رنگ‌هایی که پاییز ۲۰۱۸ باید به تن کنیم

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید