امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 236440 |
تاریخ انتشار : 01 مرداد 1397 - 12:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر راه رسیدن به زیبایی در فضا برای خلق فضایی زیبا تنها انتخاب، تهیه، هزینه و چیدمان کافی نیست.   رسیدن به زیبایی در فضایی که در ذهن پرورانده شده راهیست که گام به گام باید در آن قدم گذاشت. راه‌های رسیدن گوناگون است، اما راهی زیباست که هموارتر، نزدیک‌تر […]

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر

راه رسیدن به زیبایی در فضا

برای خلق فضایی زیبا تنها انتخاب، تهیه، هزینه و چیدمان کافی نیست.

 

راه رسیدن به زیبایی در فضاراه رسیدن به زیبایی در فضا

رسیدن به زیبایی در فضایی که در ذهن پرورانده شده راهیست که گام به گام باید در آن قدم گذاشت. راه‌های رسیدن گوناگون است، اما راهی زیباست که هموارتر، نزدیک‌تر و کم هزینه‌تر باشد.

 

راه رسیدن به زیبایی در فضاراه رسیدن به زیبایی در فضا

ما مشاوران طراحی چوب و هنر بر آنیم تا در هر انجا که لازم باشد حضور داشته باشیم تا فضا‌های زیبا خلق کنیم و مسیر را هموارتر سازیم. در این راه گام‌های طراحی را طبقه بندی کرده ایم.

 

راه رسیدن به زیبایی در فضاراه رسیدن به زیبایی در فضا

گام اول؛ تجسم کامل فضا در ذهن، قدم نهادن در آن و نگریستن به هر آنچه از طرح، رنگ، بافت، نور، عطر، حتی عملکرد و … این فضا می‌تواند؛ آرام، پر انرژی، عارفانه، عاشقانه، اندیشمندانه، شاعرانه و … باشد که در خور هدف و شخصیت و عملکرد است.

 

راه رسیدن به زیبایی در فضاراه رسیدن به زیبایی در فضا

ما در فروشگاه‌های چوب و هنر در سراسر کشور که هم اکنون در حال گسترش، بازسازی، تغییرات و افتتاح می‌باشند، مبلمان را در فضایی متناسب، همراه با ایده‌ی زیبایی ماندگار برای همه دوست داران محصولات چوب و هنر، و بااحترام به سلایق و شخصیت‌های متفاوت با هویتی یکسان و شخصیتی متفاوت، در خور فرهنگ و مکان طراحی و خلق می‌کنیم. ما می‌توانیم در انتخاب و چیدمان محصولات با کیفیت و ماندگار که از شاخصه‌های چوب و هنر می‌باشد راهنمای شما باشیم.

 

راه رسیدن به زیبایی در فضاراه رسیدن به زیبایی در فضا

گام‌های دوم …

(نویسنده: حسین حسن پور)

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید