امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 499184 |
تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401 - 22:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت:  راه برون رفت از مشکلات و مصون ماندن از تحریم‌ها قوی شدن است. عباس گودرزی در آئین کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه ورزشی چمن مصنوعی که ۲۸ اسفندماه در اشترینان، قائدطاهر و چهاربره صورت گرفت، اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات و مصون […]

صلح خبر/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت:  راه برون رفت از مشکلات و مصون ماندن از تحریم‌ها قوی شدن است.

عباس گودرزی در آئین کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه ورزشی چمن مصنوعی که ۲۸ اسفندماه در اشترینان، قائدطاهر و چهاربره صورت گرفت، اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات و مصون ماندن از تحریم‌ها و تهدیدها، قوی شدن است.

وی تصریح کرد: ایران امروز در این مسیر قرار گرفته، پس دنیا مجبور است که ایران را در معادلات و محاسبات بین الملل لحاظ کند.  

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد:  خداوند نصرت خویش را برای اهل حق و مؤمنین قرار داده است و چه جامعه‌ای مستحق‌تر از ملت مومن ایران؛ یقینا خداوند این ملت را یاری می‌کند و آینده این کشور پرفروغ و روشن است.

گودرزی اضافه کرد:  خدا را شکر کنیم که نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشته است. رهبری حکیم که کشتی انقلاب را در طوفان‌های سهمگین به ساحل نجات رهنمون است و با توصیه‌ها و نکات راهبردی‌اش همواره راه را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد:  هر کجا که انقلابی عمل کرده‌ایم پیشرفت داشته‌ایم و اگر در بخش‌هایی از کشور ناکارآمدی وجود دارد علت این بوده که هنوز فکر انقلاب آنجا نفوذ نکرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد:  توصیه رهبر حکیم انقلاب به جوانان، تحصیل، تهذیب و ورزش، توام با یکدیگر است. چرا که هر کدام به تنهایی الزاما باعث خیر نمی‌شوند.

گودرزی اظهار کرد: چو دزدی با چراغ آید، گزیده تر بَرَد کالا. تربیت نفس باعث می‌شود دانش در خدمت بشر قرار بگیرد و از طرف دیگر هم، عقل سالم در بدن سالم است.  

وی تصریح کرد:  هر خدمتی را مدیون شهدا هستیم که با بذل جان و از خود گذشتگی راه را برای خدمت به مردم هموار کردند.  

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد:  مردم ایران شایسته خدمت هستند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید