امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 477652 |
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401 - 21:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری از شهرستان بویراحمد، این موفقیت را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفت. «حسنعلی عزت‌خواه» مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در این دیدار ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به […]

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری از شهرستان بویراحمد، این موفقیت را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفت.

«حسنعلی عزت‌خواه» مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در این دیدار ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده حسن زاده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب این افتخار جای بسی شکرگزاری است، این موفقیت بزرگ را به همه کسانی که در آن نقش داشتند از جمله خود خانم حسن زاده، پدر و مادرش و مدیریت مدرسه تیزهوشان یاسوج تبریک عرض می کنم.

کسب رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۱ توسط خانم «فرناز حسن زاده» از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که محرومیت ها نمی توانند محدودیت ایجاد کنند و در صورتیکه تلاش ها شود، فرزندان این استان می توانند قله های افتخار را فتح کنند.

امیدوارم سال های آینده دانش آموزان بیشتری از استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم حسن زاده را به عنوان الگو قرار دهند و در کنکور رتبه های برتر کسب کنند.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه یک تجربی کنکور

خانم مدحتی، مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج نیز در این دیدار گفت: فرناز حسن زاده از پایه دهم جز دانش آموزان برتر مدرسه تیزهوشان بود و در مسابقات فرهنگی هنری ورزشی رتبه های برتر را کسب می کرد.

وی افزود: خانم حسن زاده در همه جا خودش را ثابت کرد و بالاترین معدل مدرسه را داشت.

همچنین کاظم حسن زاده پدر فرناز حسن زاده چه رتبه های برتر رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۱ کشور را کسب کرد نیز گفت: دخترم سه سال مشغول درس بود تنها ۱۵ دقیقه اوقات فراغت داشت که این وقت را در تپه نورالشهدای یاسوج سپری می کرد.

وی افزود: چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویات و ایمان قوی شان بود. دخترم هنگام اذان نماز خود را می خواند و سه سال تمام از تمام تفریحاتش دست کشید و آنها را کنار گذاشت و هم اکنون نتیجه آن را گرفت.

حسن زاده اظهار کرد: از صفر تا ۱۰۰ کسب رتبه برتر رشته تجربی کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ توسط دخترم، شخص خودش بود.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه یک تجربی کنکور

پدر دانش آموز یاسوجی که رتبه برتر رشته تجربی کنکور امسال را کسب کرد خاطرنشان کرد: دخترم تنها در آزمونهای دوتا موسسه شرکت می کرد و کسب این رتبه مرهون تلاش های خودش بوده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: دخترم فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزند ایران اسلامی است و ان‌شاءالله فرزند شایسته ای برای ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش صلح خبر، وی ادامه داد: پس از آزمون کنکور منتظر بودن که نام استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود چرا که بچه های مستعدی در بخشهای و رشته های مختلف این استان وجود دارد که باید امکانات در اختیارشان قرار بگیرد و به آنها اعتماد کرد و نیاز. به هزینه زیاد برای کسب موفقیت ندارند.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه یک تجربی کنکور
از سمت راست مادر فرناز، مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج، “فرناز”، پدر فرناز و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رتبه یک تجربی کنکور

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید