امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 247368 |
تاریخ انتشار : 13 دی 1397 - 14:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، بدنبال دستگیری تعدادی از مدیران میراث فرهنگی استانها در کشور، مدیر میراث فرهنگی یکی از شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری به جرم تبانی با حفاران غیرمجاز دستگیر شد. این خبر را معاون حقوقی سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد. پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، بدنبال دستگیری تعدادی از مدیران میراث فرهنگی استانها در کشور، مدیر میراث فرهنگی یکی از شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری به جرم تبانی با حفاران غیرمجاز دستگیر شد. این خبر را معاون حقوقی سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد.

پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین به همراه تعدادی از کارکنان و برخی از مدیران اداره کل میراث سمنان دستگیر شده بودند.

در این هفته دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری بازگشایی یک خیابان تاریخی در محدوده بافت تاریخی اصفهان و حریم میدان نقش جهان را مغایر با مصوبات این شورا دانست.

محمدسعید ایزدی در نامه ای به سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مخالفت این وزارتخانه را با تعریض خیابان آقانورالله نجفی اعلام کرد.

در این هفته رئیس سازمان میراث فرهنگی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مونسان گزارشی از فعالیت های این سازمان و افزایش تعداد گردشگران، ساخت هتل و توسعه بومگردی ارائه کرد.

یونسکو در این هفته اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل رسما از این سازمان بین المللی خارج شدند. خروج آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل از یونسکو از یکسال قبل در دستور کار قرار داشته است و تنها در این تاریخ با پیش رفتن امور اداری آن، رسمی شد.

در این هفته سهراب پورناظری یکی از آهنگسازان معروف کشور پیرو تخریب های صورت گرفته در شهر باستانی شوش و ایجاد زیرگذر مخالفت خود را در صفحه شخصی اعلام کرد و نوشت عجیب است که ناآگاهانی چون ترامپ و بوش با تمام دشمنی شان در برابر تاریخ ایران سر تعظیم فرود می آورند اما متولیان شهر شوش این گونه به جام میراث چند هزار ساله این شهر می افتند.

در این هفته همچنین خبر رسید که برق موزه فرش به دلیل بدهی قطع شده است اما مدیر موزه در خبری اعلام کرد این اتفاق مربوط به یک ماه پیش بوده و تنها چند ساعت با قطعی برق مواجه بودیم که آن هم به دلیل بدهی یازده میلیون تومانی بوده است. اکنون هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

این هفته در سفارت مالزی اعضای گروه طرح ملی گردشگری زیبایی مالزی برند ۲۰۱۹ این کشور را در راستای توسعه گردشگری زیبایی و تندرستی معرفی کردند. در این باره مدیر این گروه اعلام کرد در نظر داریم تا این الگو را در ایران نیز اجرا کنیم. ما می خواهیم با همکاری آژانس های ایرانی، گردشگران را برای این منظور به مالزی بیاوریم.

کد خبر 4503262
فاطیما کریمی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید