امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 377585 |
تاریخ انتشار : 01 مرداد 1399 - 11:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله مدیا صلح خبر ده پیشنهاد جذاب سینمایی در ژانر کمدی-رمانتیک برترین‌ها: کمدی، درام و البته رمانتیک، اینجا پیشنهاداتی داریم مطمئن و خوشمزه برای فیلم دیدن، ده فیلم در ژانر درام که هم سرگرم‌کننده هست و هم کیفیت مقبولی دارد. جولی و جولیا فیلم جولی و جولیا به کارگردانی نورا افرون در سال […]

به گزارش مجله مدیا صلح خبر

ده پیشنهاد جذاب سینمایی در ژانر کمدی-رمانتیک

برترین‌ها: کمدی، درام و البته رمانتیک، اینجا پیشنهاداتی داریم مطمئن و خوشمزه برای فیلم دیدن، ده فیلم در ژانر درام که هم سرگرم‌کننده هست و هم کیفیت مقبولی دارد.

جولی و جولیا

ده فیلم در ژانر درام

فیلم جولی و جولیا به کارگردانی نورا افرون در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مریل استریپ، ایمی آدامز، استنلی توچی، کریس مسینا، لیندا ایمند، هلن کری، استیون گولدبلات به هنرمندی پرداخته‌اند. فیلم جولی و جولیا قصه دو زن میانسال آمریکایی در دو دوران متفاوت را بیان می‌کند که نقطه‌ی مشترک آنها، هنر آشپزی و میل بسیار برای کسب موفقیت و شهرت است…


نسخه بارنی

ده فیلم در ژانر درام

نسخه بارنی فیلمی کمدی – درام کانادایی است به کارگردانی ریچارد جی لویس که محصول سال ۲۰۱۱ می‌باشد. این فیلم نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین گریم و آرایش مو و برنده بهترین ستاره مرد فیلم موزیکال یا کمدی گلدن گلاب شد.

فیلم داستان زندگی بارنی پانوفسکی را به تصویر می‌کشد. بارنی (پاول جیاماتی) یک تهیه کننده به شدت خوش گذران تلویزیون است که اعتیاد به مشروب هم دارد. بارنی از نظر مشکلات اخلاقی نیز زبانزد عام هست و به این ترتیب او را به عنوان یکی از بدنام‌ترین تهیه کنندگان می‌شناسند!. بارنی به تازگی با خانم جذابی به اسم کلارا (راشل لفوری) در رم آشنا شده است و به نظر می‌رسد که این خانم بهترین فرد برای زندگی با بارنی هست. اما بعد از ازدواج این دو، کلارا تبدیل به زنی می‌شود که تعادل شخصیتی مناسبی ندارد و هر لحظه یک رفتار را از خودش بروز می‌دهد! بنابراین خیلی زود کار این دو به جدایی می‌انجامد. سپس او با دختری یهودی که بسیار با شخصیت به نظر می‌رسد آشنا شده و با او ازدواج می‌کند، اما این ازدواج آن‌ها هم به جدایی می‌انجامد. بارنی در سومین تجربه ازدواجش اینبار با دختری مهربان به نام مریم (روزاموند پیکه) ازدواج می‌کند، اما حالا بارنی به علت آلزایمر چندان حافظه درستی ندارد بعلاوه اینکه پلیس به او مظنون است که بهترین دوستش بوگی (اسکات اسپیدمن) را به قتل رسانده و…


تابستان در ماه فوریه

ده فیلم در ژانر درام

فیلم سینمایی تابستان در ماه فوریه به کارگردانی کریستوفر مناول در ژانر درام و عاشقانه تولید شده است. این فیلم درباره داستان عشق تاریخی میان فلورنس کارتر – وود و دو نفر از خواستگارانش که یکی نقاشی به نام آلفرد و دیگری گیلبرت نام داشت را در سال ۱۹۱۳ روایت میکند.


دوبلکس

ده فیلم در ژانر درام

فیلم دوبلکس به کارگردانی دنی دویتو در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بن استیلر، درو بریمور، الین اسل، هاروی فایراستین، جاستین ثرو، مایا رودولف به هنرمندی پرداخته‌اند. «الکس» و «نانسی» وقتی باخبر می‌شوند که قسمت پایین یک دوپلکس قدیمی خالی شده، هر دو فکر می‌کنند آن چه را دنبالش بوده اند، یافته اند. اما خیلی زود پی می‌برند که آپارتمان یک عیب بزرگ دارد که فکرش را نکرده بوده اند: همسایه‌ی طبقه‌ی بالاشان، «خانم کانلی»، زنی مسن است که از زندگی شان جهنمی می‌سازد.


سروصدا‌های همسایگی

ده فیلم در ژانر درام

فیلم سینمایی سروصدا‌های همسایگی در سال ۲۰۱۲ و در ژانر درام و مهیج تولید شده است. این فیلم، داستان زندگی ساکنان آپارتمانی برزیلی را روایت می‎کند. فیلم مندونسا فیلو اولین فیلمی نیست که اهمیت سروصدا‌های همسایگی را شنیده، اما به یقین یکی از نادر فیلم‌هایی است که کوشیده با این سروصدا‌ها به صورت حاصل جمع امواجی همزمان فردی (روانی)، سیاسی (طبقاتی) و تاریخی درگیر شود.


جایی که میرویم

ده فیلم در ژانر درام

جایی که می‌رویم فیلمی در ژانر کمدی-درام به کارگردانی سام مندس است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. زوجی که در انتظار به دنیا آمدن اولین فرزند خود هستند سراسر آمریکا را برای پیدا کردن محل مناسبی برای شروع خانواده خود سفر می‌کنند. در میان مسیر آن‌ها با دوستان قدیمی برخورد می‌کنند که به آن‌ها در پیدا کردن خانه کمک می‌کنند.


حس کامل

ده فیلم در ژانر درام

فیلم سینمایی حس کامل به‌کارگردانی دیوید مکنزی در ژانر درام، عاشقانه و علمی تخیلی تولید شده است. یک آشپز و دانشمند به یکدیگر علاقه مند می‌شوند، اما این به قیمت دور شدن از افراد و اشخاصی است که قبلا آن‌ها را می‌شناخته اند


اون جوری با مزه است

ده فیلم در ژانر درام

اونجوری بامزه است فیلمی کمدی از نوع اسکروبال محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی پیتر بوگدانوویچ است. یک کارگردان متأهل تئاتر عاشق یک ستاره تازه‌کار شده و تلاش می‌کند به او در پیشرفت اش کمک کند…


روزگار آدلین

ده فیلم در ژانر درام

فیلم روزگار آدلین به کارگردانی لی تولاند کریگر در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. آدلین متولد سال ۱۹۰۸ است او همراه با دختر و همسرش زندگی می‌کند. شوهر او در یک سانحه در زمان کار جان خود را از دست می‌دهد. در همان زمان و در سال ۱۹۳۷، شبی که آدلین با فشار روحی شدید، در حال رانندگی است به دلیل بارندگی شدید با حصار چوبی کنار جاده برخورد می‌کند و با اتومبیل به درون رودخانه پرت می‌شود.


یک سال خوب

ده فیلم در ژانر درام

یک سال خوب فیلمی در ژانر کمدی رمانتیک و کمدی درام به کارگردانی ریدلی اسکات است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد.

«یک سال خوب» داستان مردیست که خبر بدی دریافت می‌کند. عمویش که تعطیلات دوران کودکیش در خانه‌ی ویلایی او در یکی از روستا‌های زیبای فرانسه گذشته فوت کرده است. او که یک تاجر بسیار موفق است وقتی متوجه می‌شود که تمام دارایی عمو که شامل همان خانه‌ی ویلایی و تاکستان‌های بزرگ اطرافش می‌شود به او رسیده است تصمیم می‌گیرد یک بازدید کوتاه چند ساعته از آنجا داشته باشد تا قیمت تقریبی آن را با کمک وکیلش بفهمد. مکس، بعد از سفر به فرانسه با دردسر‌های زیبایی به خانه‌ی عمو می‌رسد. ولی اتفاقات دوست داشتنی که انگار تمامی ندارند باعث می‌شوند که او نتواند به آن زودی که تصور می‌کرده است به سر کارش برگدد. مکس که آرام آرام خاطرات شیرین دوران کودکیش در آن خانه زنده می‌شود، کم کم متوجه می‌شود که چیزی بیشتر از پول و موفقیت شغلی برای زندگی کردن لازم است. تا اینکه در نهایت معنی تمام حرف‌هایی را که عموی پیرش در دوران کودکی در گوش او زمزمه کرد است را می‌فهمد.

منبع :Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید