امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 507550 |
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1402 - 15:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در چهارمین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با بازدید از پنج مدرسه دولتی سطح منطقه یک، دستورات لازم جهت حل برخی مشکلات این مدارس را صادر کرد. بازدید از مدارس استثنایی تلاش، مدرسه شهید محمودیان و مدرسه حضرت سکینه(س) در دستور کار سی و چهارمین جلسه قرار […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در چهارمین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با بازدید از پنج مدرسه دولتی سطح منطقه یک، دستورات لازم جهت حل برخی مشکلات این مدارس را صادر کرد.

بازدید از مدارس استثنایی تلاش، مدرسه شهید محمودیان و مدرسه حضرت سکینه(س) در دستور کار سی و چهارمین جلسه قرار خدمت شهرداری تبریز قرار داشت که در ادامه بازدید سرزده از مدارس علامه امینی یک و دو نیز انجام یافت.

شهردار تبریز در بازدید از مدرسه کودکان استثنایی تلاش با بررسی مشکلات موجود و نیازهای این مدرسه دستورات لازم در خصوص کفسازی حیاط مدرسه، ایجاد فضای سبز، تامین روشنایی مدرسه و همچنین جدول کشی دور مدرسه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار همچنین جهت تعمیر، مرمت و تجهیز لوازم ورزشی این مدرسه قول مساعد داد و از مدیر مدرسه تلاش تجلیل و قدردانی کرد.

در ادامه این بازدیدها یعقوب هوشیار به همراه معاونان و مدیران مختلف شهرداری تبریز در دبستان دخترانه شهید محمودی حضور یافت. این مدرسه با ۴۳۰ دانش آموز یکی از مدارس دولتی سطح منطقه ی‌ک به شمار می‌رود.

وی در خصوص رفع مشکلاتی همچون رنگ آمیزی نرده‌های مدرسه و زیباسازی و دیوار نویسی، نرده کشی ورودی مدرسه، تعویض تابلوی سر درب مدرسه، آبخوری دانش آموزان، تامین وسایل ورزشی برای دانش آموزان و… نیز دستورات لازم را صادر کرد.

دستور شهردار تبریز برای رفع مشکلات پنج مدرسه دولتی

یاسین بجانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از مدرسه حضرت سکینه(س)، بازدید از مدارس دولتی سطح شهر را از محورهای اصلی دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری برشمرد و افزود: این اقدام با هدف رسیدگی و رفع برخی مشکلات موجود در مدارس کم برخوردار موجود در مناطق انجام می گیرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: در خصوص مدارس استثنایی خانواده‌ها در خصوص ایاب و ذهاب دانش آموزان با مشکلاتی روبرو بودند که با موافقت شهردار تبریز مقرر شد شهرداری تبریز هزینه سرویس این مدارس را تامین کند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید