این سخنان بخشی از اظهارات پیام نیکفرد مدیر روابط عمومی “خانه فیلم” است که با اشاره به پخش نشدن تیزرهای «ایده اصلی» از صداوسیما به صلح خبر توضیحاتی داد و گفت: در شرایطی که بعضی از فیلمهای خاص تا چهار هزار تا تیزر هم دارند نسبت ما به آنها چهل به چهار هزار است، پس عملا یعنی هیچ و در واقع به طور کامل از تبلیغات تلویزیونی محروم هستیم و در کنداکتور تلویزیون چهل تیزر به چشم نمیآید».
او ادامه داد: «ما در شهرستانها سالنهای سینما خالی داریم و حتی سانسهایمان با اینکه در فصل تابستان قرار داریم برگزار نمیشود، شرایط و امکانات برای همه فیلمها یکسان نیست و تبلیغات که باید برای همه یکسان انجام شود به صورت نابرابر تقسیممیشود. در نتیجه این نا برابری، سالنها خالی میماند، به نظرم دلیل این اتفاق این است که سازمان در این دوره از اکران توجهی به تیزرهای تلویزیونی نکرده است و ما از این تبلیغات محروم هستیم».
پخش کننده فیلم «ایده اصلی» درمورد راهکارهای تبلیغاتی گروه سازندگی این فیلم برای جذب مخاطب گفت:« ما در این شرایط نمیتوانیم راهکاری برای تبلیغ گسترده پیدا کنیم و فقط میتوانیم به عنوان پخش کننده درخواست بدهیم که امکانات تلویزیونی برابر تقسیم شود تا ماهم خوب تبلیغ شویم و بازخورد درستی از مخاطب بگیریم. به هرحال در جبران کم لطفی تلویزیون به فضای مجازی رو آوردیم».
انتهای پیام