امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 476786 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 21:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان مدیرعامل صنایع گیتی‌پسند حضور قبلی در لیگ برتر را تجربه تلخی دانست و گفت:۱۰ سال پیش وعده و وعیدهایی داده شد که عملا نقره‌ داغ شدیم اما سال گذشته با همدلی دوباره به لیگ برتر رسیدیم و قطعا حرکت رو به عقب نخواهیم داشت.  علیرضا جنتی، عصر امروز( دوشنبه، ۳ مرداد) در جلسه […]

صلح خبر/اصفهان مدیرعامل صنایع گیتی‌پسند حضور قبلی در لیگ برتر را تجربه تلخی دانست و گفت:۱۰ سال پیش وعده و وعیدهایی داده شد که عملا نقره‌ داغ شدیم اما سال گذشته با همدلی دوباره به لیگ برتر رسیدیم و قطعا حرکت رو به عقب نخواهیم داشت. 

علیرضا جنتی، عصر امروز( دوشنبه، ۳ مرداد) در جلسه معارفه تیم والیبال گیتی‌پسند برای حضور در لیگ برتر، اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال گیتی‌پسند با همت و همدلی فعل خواستن را صرف کرده و با کمترین بضاعت تیم را به لیگ‌برتر رساندند. شعار نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم همه را به یک چشم ببینیم، زیرا در گروه گیتی‌پسند همه خانواده هستند. 

وی افزود: ۳۳۰۰ نفر در کارخانه تلاش می‌کنند تا کالایی به دست مصرف‌کننده برسد و بازیکنان تیم‌ها نیز باید تلاش کنند تا دل آن‌ها، خانواده‌هایشان و چند میلیون اصفهانی را شاد کنند. 

جنتی با اشاره به علاقه‌مندی خود به رشته والیبال، تجربه قبلی تیم‌داریشان در این حوزه را تلخ دانست و گفت: شخصا به والیبال علاقه دارم. ۱۰ سال پیش نقره داغ شدیم، اما امروز اگر به دید خانواده به یکدیگر نگاه کنیم، مرد و مردانه به میدان رفته و با این تلاش حتی در باخت هم تیم را تشویق می‌کنیم.

به گزارش صلح خبر، مدیر عامل صنایع گیتی‌پسند تاکید کرد: هیچ کس از روز اول بازیکن تیم ملی نبوده، تلاشمان را می‌کنیم که حتی در صورت باخت وجدانمان آسوده باشد. اگر از جان و دل بازی کنیم، حتی در باخت هم پاداش در نظر می‌گیریم.

مدیرعامل صنایع گیتی پسند یکی از دلایل ماندگاری و عبور گروه صنایع گیتی‌پسند را باشگاه اعلام کرد و افزود: ۱۲ سال بودن روی سکو در رشته فوتسال را تنها بخاطر خانواده بودن و کار دلی که انجام شد، محقق کردیم.

وی ادامه داد: امروز نیز تیمی را با همدلی آغاز می‌کنیم و هدفمان این است که این تیم عقبگرد و حرکت به قبل نداشته باشد.

مدیرعامل صنایع گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: باخت در ورزش امری طبیعی است و دخالتی در امور تیم‌داری سرمربی نمی‌کنیم، اما موضوع کم کاری کردن برای گروه گیتی‌پسند متفاوت است. 

تیم‌ها را به دردسر می‌اندازیم

همچنین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند عدم انحراف از بودجه مصوب را رمز ماندگاری این باشگاه خصوصی در ورزش دانست و گفت: یکی از رمزهای ماندگاری ما در ورزش، عدم انحراف از بودجه مصوب است، اما با استمراری که فصل گذشته داشتیم و پیشنهاد خوبی که با همت آقایان عقیلی و سلیمی مطرح شد، از بودجه شخصی تیم را تشکیل دادیم. در نهایت نتیجه خوبی که گرفتند سبب شد دید هیئت مدیره به تیم تغییر کند و دوباره پا به لیگ برتر گذاشتیم. 

وی ترکیب تیم را تلفیقی از بازیکنان قبل به همراه بازیکنان جوان و باتجربه جدید معرفی کرد و درباره هدف نماینده اصفهان، توضیح داد: در سال اول حضورمان در لیگ برتر زنگ تفریح تیمی نخواهیم شد و تیم‌ها را به دردسر می‌اندازیم. همچنین در کنار آن به پلی‌آف نیم نگاهی خواهیم داشت.

بازیکنانی آوردیم که اخلاق ورزشکاری دارند

در ادامه تابش، مشاور باشگاه گیتی پسند نیز با اشاره به روند تشکیل تیم برای فصل پیش رو، تصریح کرد: در سازماندهی تیم سعی کردیم علاوه بر آیتم‌های فنی، حضور ورزشکارانی را حفظ کنیم که بومی و با اخلاق ورزشکاری هستند. کادر فنی را تقویت کرده و امیدوارم فصل‌های خیلی خوبی را در باشگاه گیتی‌پسند داشته باشیم.

وی یادآور شد: به‌عنوان کسی که والیبال را بیشتر از فوتبال دنبال می‌کند به این تیم بسیار امیدوار هستم و با توجه به اینکه اولویت اول در انتخاب بازیکن اخلاق و منش ورزشکاری بود، قطعا به خوبی ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید