امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 482599 |
تاریخ انتشار : 01 مهر 1401 - 0:33 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

دانلود قسمت  26 سریال جیران از ساعت ۸ صبح جمعه اول مهرماه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت  26 سریال جیران با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند. به گزارش صلح خبر به نقل از حلال دانلود، قسمت‌های جدید جیران، سریال حسن فتحی […]

دانلود قسمت  26 سریال جیران از ساعت ۸ صبح جمعه اول مهرماه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت  26 سریال جیران با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

به گزارش صلح خبر به نقل از حلال دانلود، قسمت‌های جدید جیران، سریال حسن فتحی پس از ۵۶ روز توقیف، از جمعه‌ ۲۵ شهریورماه به صورت قانونی از حلال دانلود منتشر شد.
دانلود قسمت  26 سریال جیران
داستان سریال جیران به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی نگارش شده است. «جیران» مضمونی عاشقانه و تاریخی دارد و پیش‌ تولید مفصلی داشته و قرار است داستان آن روایت اتفاقات پس از کشته‌شدن امیرکبیر باشد. برای دانلود قسمت بیست و دوم سریال جیران با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.
داستان سریال در مورد یکی از سوگلی‌های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می‌شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!
در خلاصه داستان این قصه عاشقانه تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به‌ هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایها الناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»
زمان پخش قسمت 26 سریال جیران
این مجموعه هر جمعه ساعت ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.
دانلود قسمت 26 سریال جیران
بازیگران قسمت 26 سریال جیران
بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی.
بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه، پریناز ایزدیار در نقش جیران، امیرحسین فتحی در نقش سیاوش، مریلا زارعی در نقش مهدعلیا، مهدی پاکدل در نقش سلمان، رعنا آزادی‌ور در نقش تاج‌الدوله و امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.
همچنین موسیقی تیتراژ آغاز و پایانی این سریال توسط همایون شجریان خوانده شده است.
با توجه به داستان و ترکیب بازیگران جیران از سریال‌های موفق شبکه خانگی است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.
دانلود قسمت 27 سریال جیران
شما می‌توانید جمعه هفته آینده ساعت ۸ صبح قسمت بیست و هفتم سریال جیران  را از لینک زیر دریافت نمایید.
دانلود قسمت 27 سریال جیران
چرا حلال دانلود؟
مجموعه فروش قانونی فیلم و سریال حلال دانلود نخستین مرجع و مبتکر دانلود فیلم و سریال به صورت قانونی در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ با انتشار نسخه‌های قانونی سریال شاهگوش و سپس فروش انحصاری فصل نخست سریال شهرزاد آغاز کرد. رسالت اصلی این مجموعه اینترنتی فرهنگ‌سازی در جهت حمایت از حق کپی رایت و توسعه تولیدات با کیفیت در شبکه نمایش خانگی است.
علاوه بر سریال جیران شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال یاغی، سریال بی‌گناه، سریال شبکه مخفی زنان و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.
حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید