امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 51784 |
تاریخ انتشار : 26 بهمن 1394 - 17:19 | ارسال توسط :
2
1
ارسال به دوستان
پ

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر ریاست خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر ایران حضور یافتند و با ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران و مدیر مسئول پایگاه دیدار و تبادل نظر نمودند. جناب آقای مهندس سید مهدی حسینی ضمن خیرمقدم به جناب آقای دکتر یوسفی و جناب مهندس کجوری از حضور […]

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر

ریاست خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر ایران حضور یافتند و با ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران و مدیر مسئول پایگاه دیدار و تبادل نظر نمودند. جناب آقای مهندس سید مهدی حسینی ضمن خیرمقدم به جناب آقای دکتر یوسفی و جناب مهندس کجوری از حضور حضرات در مجموعه پایگاه خبری صلح خبر ابراز خشنودی نمودند و این حضور را فتح بابی برای ارتباط گسترده و همکاری های بلندمدت بین دو مجموعه دانستند.

ریاست پایگاه صلح خبر ایران گزارشی از نحوه فعالیت و حضور مجموعه در روز 22 بهمن ماه خدمت بزرگواران ارائه نمودند و در رابطه با اهداف و برنامه های پایگاه خبری صلح خبر توضیحاتی را بیان داشتند. مهندس سید مهدی حسینی ضمن اعلام این موضوع که استقبال ملت شریف ایران از زمان شروع فعالیت پایگاه خبری بسیار عالی بوده است به جذب بیش از 20/000 علاقمند و هوادار در مدت زمانی کوتاه اشاره و افزودند : بنده این موضوع را فقط یک عنایت الهی می دانم و بسیار مشعوفم که این نگاه و محبت از سوی مردم شریف , نخبگان , اساتید وجود دارد. ما فقط به دنبال راهی هستیم که پیامبر عظیم الشان اسلام آغاز نمودند و سیره عملی اهل بیت سلام الله علیم می باشد و وقتی این استقبال بی نظیر را شاهد هستیم به درست بودن این راه و اقدام بیشتر امیدوار می شویم.

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر

جناب آقای مهندس کجوری نیز در این دیدار ضمن ابراز محبت و قدردانی ,  گزارشی از فعالیت های خیریه و سوابق و مسئولیت های جناب آقای دکتر یوسفی بیان فرمودند. پس از آن آقای دکتر یوسفی مطالبی را در زمینه راه درست مجموعه و رفتار صادقانه مدیران و خواستگاه الهی پایگاه خبری صلح خبر بیان داشته و افزودند : همانطور که در حال حاضر عمل می نمایید و تا زمانی که برای خدا حرکت می کنید و نیت صادقانه دارید و با صداقت رفتار می نمایید مطمئنا این استقبال روز به روز افزون می گردد و به آبروی جدم حضرت فاطمه الزهرا (س) این مجموعه در اوج قرار خواهد گرفت.

در انتهای جلسه نیز سرکارخانم مهندس احمدی مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر با تشکر از حضور خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر ایران اعلام نمودند که مجموعه خبرگزاری در زمینه همکاری با موسسات و خیریه ها مساعدت لازم را خواهد داشت.

تصاویر این دیدار صمیمی و این نشست دوستانه در ادامه قابل مشاهده است.

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر-1

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر-5

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر-3

خیریه بیت الزهرا در پایگاه خبری صلح خبر-4

روابط عمومی و امور بین الملل پایگاه صلح خبر ایران

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :آزاد

      سرافزار باشید

    1. نویسنده :نگار

      روش تماس با شما؟