امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 319840 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1398 - 13:49 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله مدیا صلح خبر خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما! وبلاگ نماوا – هلیا ثامنی: از قاتل‌های زنجیره‌ای گرفته تا زامبی‌ها و ارواح، ژانر ترسناک پر از آدم‌ها و موجودات ترسناکی است که شما را حسابی زهره‌ترک می‌کنند. بااین‌حال بعضی از فیلم‌ها آن‌چنان هم در ترساندن ما موفق نیستند. این فیلم‌ها گا‌ها آن‌قدر احمقانه […]

به گزارش مجله مدیا صلح خبر

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!

وبلاگ نماوا – هلیا ثامنی: از قاتل‌های زنجیره‌ای گرفته تا زامبی‌ها و ارواح، ژانر ترسناک پر از آدم‌ها و موجودات ترسناکی است که شما را حسابی زهره‌ترک می‌کنند. بااین‌حال بعضی از فیلم‌ها آن‌چنان هم در ترساندن ما موفق نیستند. این فیلم‌ها گا‌ها آن‌قدر احمقانه هستند که درنهایت حسابی مخاطب را می‌خندانند. از خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما نوشته ایم:

۱۵. شکارچیان روح 

عنوان اصلی: Ghostbusters

محصول: ۱۹۸۴

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

بااینکه می‌دانیم قرار نیست «شکارچیان روح» Ghostbusters سال ۱۹۸۴ فیلم ترسناکی باشد، اما چند صحنه‌ی بسیار وحشتناک دارد. بااین‌حال، جملات بیل موری Bill Murray فیلم را حسابی خنده‌دار کرده است.


۱۴. مرا به دوزخ بکشان

عنوان اصلی: Drag Me to Hell

محصول: ۲۰۰۹

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

کارگردان سم ریمی Sam Raimi همیشه به خنداندن و ترساندن هم‌زمان مخاطب شهرت دارد. فیلم سال ۲۰۰۹‌اش «مرا به دوزخ بکشان» Drag Me to Hell هم از این قاعده مستثنا نیست.

فیلم، داستان کریستین براون Christine Brown را دنبال می‌کند در پی تحت تأثیر قرار دادن رئیسش با درخواست تمدید مهلت پرداخت وام پیرزنی مخالفت می‌کند. پیرزنی که بعداً مشخص می‌شود جادوگر است. روایت گویی «مرا به دوزخ بکشان» فیلم را بسیار خنده‌دار کرده است.


۱۳. کلبه‌ای در جنگل هیولایی

 عنوان اصلی: The Cabin in the Woods

محصول: ۲۰۱۱

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

«کلبه‌ای در جنگل» The Cabin in the Woods داستان پنج دوست را دنبال می‌کند که برای گذراندن یک تعطیلات طولانی به کلبه‌ای دورافتاده در یک جنگل می‌روند. یک دلقک دیوانه، یک بالرین بدون چهره و یک خانواده‌ی زامبی خنده‌دارترین المان‌های این فیلم ترسناک هستند. «کلبه‌ای در جنگل» بیشتر از اینکه ترسناک باشد، سرگرم‌کننده است.


۱۲. خانه‌ی مومی

عنوان اصلی: House of Wax

محصول: ۲۰۰۵

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

بااینکه قرار بود «خانه‌ی مومی» House of Wax ۲۰۰۵ بازسازی ترسناک فیلم اصلی سال ۱۹۵۳ باشد، اثری شلوغ و سرگرم‌کننده از آب درآمد. پاریس هیلتون Paris Hilton، چاد مایکل موری Chad Michael Murray و الیشا کاتبرت Elisha Cuthbert در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

«خانه‌ی مومی» داستان گروهی نوجوان را دنبال می‌کند که داخل یک موزه‌ی مومی در یک شهر خالی و عجیب گیر می‌افتند. چهره‌های مومی فیلم بیشتر از اینکه ترسناک باشند مسخره به نظر می‌آیند. بازی افتضاح هیلتون هم مخاطب را به خنده می‌اندازد.


۱۱. خزیدن

عنوان اصلی: Slither

محصول: ۲۰۰۶

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

اول‌ازهمه «خزیدن» Slither انتخاب خنده‌داری برای نام یک فیلم است. فیلم سال ۲۰۰۶ جیمز گان James Gunn داستان شهری را روایت می‌کند که در آن موجودات فضایی کشف شده‌اند که تهدیدی برای زندگی مردم کره‌ی زمین حساب می‌شوند.

بااینکه با توجه به داستان انتظار می‌رود فیلم ترسناک باشد، اما موجودات فضایی آن به شکل حلزون‌های قرمز بدون صدف حال‌بهم‌زنی هستند که به درون دهان و مغز افراد می‌خزند.


۱۰. کوسه در ونیز

عنوان اصلی: Shark in Venice

محصول: ۲۰۰۸

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

«کوسه در ونیز» Shark in Venice سال ۲۰۰۸ به‌اندازه‌ی اسمش مسخره است. فیلم در مورد کوسه‌ای است که اهالی ونیز را درخطر انداخته است.
«کوسه در ونیز» آن‌قدر مسخره است که احتمالاً تا آخر فیلم به آن بخندید، البته اگر آن را تا آخر تماشا کنید.


۹. مخلوقات

عنوان اصلی: Critters

محصول: ۱۹۸۶

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

«مخلوقات» Critters سال ۱۹۸۶ داستان موجودات پشمالوی عجیبی را دنبال می‌کند که از فضا بر روی مزرعه‌ای فرود آمده و خانواده‌ی براون Brown را اذیت می‌کنند. این خانواده‌ی مجبور می‌شوند از خودشان محافظت کنند. مشکل «مخلوقات» این است که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید موجودات عجیب آن را جدی بگیرید.


۸. مردم گربه‌ای ترسناک

عنوان اصلی: Cat People

محصول: ۱۹۸۲

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

اگر می‌خواهید بدانید نسخه‌ی دهه‌ی ۸۰ میلادی «بازی تاج‌وتخت» Game of Thrones یک فیلم ترسناک چطور خواهد بود می‌توانید Cat People عجیب سال ۱۹۸۲ را ببیند. طلسم عجیب و تاریکی که بر روی خانواده‌ی گالیر Gallier افتاده است آن‌ها را به حیوانات مختلفی تبدیل می‌کند. تبدیل شدن به یک گربه از آن چیزی که تصور می‌کنید هم خنده‌دارتر است.


۷. فیلم شان میمیرد

عنوان اصلی: Shaun of the Dead

محصول: ۲۰۰۴

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

«شان می‌میرد» Sean of the Dead سال ۲۰۰۴ داستان یک آدم ۳۰ ساله ناموفق به نام شان Shaun را دنبال می‌کند که هنگام حمله‌ی زامبی‌ها به شهر تصمیم می‌گیرد قهرمانانه عمل کند. «شان می‌میرد» درعین‌حالی که از چارچوب‌های ژانر زامبی خارج نمی‌شود، طنز زیادی را به همراه دارد.


۶. عاج ترسناک

عنوان اصلی: Tusk

محصول: ۲۰۱۴

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

فیلم‌نامه‌ی «عاج» Tusk چیزی فراتر از خنده‌دار است. فیلم در مورد فردی به نام جاستین لانگ Justin Long است که متوجه می‌شود در حال تبدیل شدن به یک گراز دریایی است. ایده‌ی فیلم آن‌قدر احمقانه است که به‌جای اینکه ترسناک باشد شما را به خنده می‌اندازد.


۵. بدن جنیفر ترسناک

عنوان اصلی: Jennifer’s Body

محصول: ۲۰۰۹

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

در «بدن جنیفر» Jennifer’s Body مگان فاکس Megan Fox در نقش دانش‌آموز محبوب دبیرستان، جنیفر Jennifer جلوی دوربین می‌رود. جنیفر توسط شیطان‌ها تسخیر شده و با توجه به نیازش به گوشت انسان، تمام پسر‌های دبیرستان را می‌خورد. این فیلم بیشتر از اینکه ترسناک باشد، بامزه است.


۴. ترسناک

عنوان اصلی: Fright Night

محصول: ۱۹۸۵

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

Fright Night داستان چارلی بروستر Charley Brewster طرفدار پروپاقرص فیلم‌های ترسناک را دنبال می‌کند که فکر می‌کند همسایه‌ی کناری‌اش خون‌آشام است. وقتی‌که هیچ‌کس حرفش را باور نمی‌کند چارلی مجبور می‌شود خودش دست به کار شود.

Fright Night علاوه بر این‌که یک داستان در مورد خون‌آشام‌ها باشد یک داستان کلاسیک نوجوانانه است که این خودش فیلم را خنده‌دار می‌کند. علاوه بر این لباس‌های هنروران قطعاً شما را به خنده می‌اندازد.


۳. سرزمین زامبی‌ها ترسناک 

عنوان اصلی: Zombieland

محصول: ۲۰۱۹

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

قطعاً برگ برنده‌ی «سرزمین زامبی‌ها» Zombieland وودی هارلسون Woody Harrelson و بازی کوتاه بیل موری Bill Murray است که این فیلم را تبدیل به یک فیلم ترسناک واقعاً خنده‌دار کرده است. فیلم داستان چهار بازمانده‌ی ویروسی است که انسان‌ها را تبدیل به زامبی می‌کند. حتی باوجود چند صحنه‌ی خشن، هنگام تماشای «سرزمین زامبی‌ها» لبخند به لبان شما می‌آید.


۲. مرده‌ی شریر ۲ ترسناک

عنوان اصلی: Evil Dead II

محصول: ۱۹۸۷

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

سم ریمی بار دیگر با «مرده‌ی شریر ۲» Evil Dead II سال ۱۹۸۷ ما را به خنده می‌اندازد. فیلم که بخشی ترسناک و بخشی کمدی است داستان اش ویلیامز Ash Williams را به تصویر می‌کشد. اش در کلبه‌ای دورافتاده در یک جنگل به جنگ با شیطان‌هایی ترسناک می‌رود. این فیلم دنباله‌ی مناسبی برای فیلم اصلی است و بیشتر از اینکه ترسناک باشد عجیب و خنده‌دار است.


۱. جیغ ترسناک

عنوان اصلی: Scream

محصول: ۱۹۹۶

خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما

در ژانر کمدی ترسناک اولین فیلمی که به ذهن ما می‌رسد «جیغ» Scream وس کریون Wes Craven است. فیلم داستان قاتل زنجیره‌ای را به تصویر می‌کشد که به دنبال نوجوان‌ها می‌رود. اکثر فیلم نشان می‌دهد زمانی که می‌خواهید از دست یک قاتل زنجیره‌ای فرار کنید چه کار‌هایی را باید انجام دهید و از انجام چه کار‌هایی بپرهیزید.

منبع :Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید