امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 53955 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1394 - 19:53 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پایگاه صلح خبر در جشن دکترای موسسه ماهان پایگاه صلح خبر در جشن دکترای موسسه ماهان به صورت انحصاری جهت پوشش خبری این رویداد حضور یافت. طی تفاهم نامه مشترک فی مابین پایگاه صلح خبر ایران و موسسه بین المللی ماهان ، پوشش خبری مراسم جشن فارغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار ماهان به […]

پایگاه صلح خبر در جشن دکترای موسسه ماهان

پایگاه صلح خبر در جشن دکترای موسسه ماهان به صورت انحصاری جهت پوشش خبری این رویداد حضور یافت. طی تفاهم نامه مشترک فی مابین پایگاه صلح خبر ایران و موسسه بین المللی ماهان ، پوشش خبری مراسم جشن فارغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار ماهان به صورت انحصاری توسط پایگاه خبری صلح خبر ایران انجام پذیرفت.

این مراسم باشکوه با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی ، مدیران صدها برند و شرکت و نمایندگان مجلس و مدیران و مسئولین محترم در روز جمعه 30 بهمن ماه 94 از ساعت 16 لغایت 20 در تالار پذیرایی دیپلماتیک با جمعیتی بیش از 1500 نفر برگزار گردید.

مدرسه عالی کسب و کار ماهان معرفی دوره MBA

مدیریت راهبردی کسب و کار  (Master of Business Administration) یا به اختصار MBA ، گنجینه ای است حاوی مهارتهای جدید و متفاوت برای حل مشکلات مدیریتی که با افزایش چشمگیر ارزش استعدادها و توانمندی ها در جهان تجارت، به انسان دیدی برتر نسبت به مدیریت اعطا می نماید.

این علم را می توان گشایشگر فرصتهای شغلی نامید، فرصتهایی که تاکنون پیش روی قرار نگرفته و ماحصل آنها، تغییر شغل سازمانی از یک پست فنی یا مهندسی به یک پست مدیریتی خواهد بود.

تحصیل در دوره MBA ماهان یک سرمایه گذاری شخصی بزرگ و یک تجربه هیجان انگیز به شمار می رود.زیرا فرد، خود را در اجتماعی از مدیران، کارشناسان و کارآفرینانی می بیند که برای تحول نگرش و تغییر بینش کسب و کار خود ارزش قائل بوده و جویای ارتقاء مهارت و دانش کاربردی خود در زمینه مدیریت هستند. او و همراهان دیگر در طی این دوره به همکاری و همفکری با یگدیگر پرداخته وموردکاوی های مختلف را تجزیه و تحلیل می کنند، پیرامون موضوعات روز در دنیای تجارت به بحث و تبادل نظر پرداخته و پروژه های مشاوره را در کنار یکدیگر به سرانجام می رسانند؛ همچنین فرد با گذراندن این دوره، اصول و فنون رهبری را نیز آموخته و بدین ترتیب، مهمترین عوامل کلیدی موفقیت را کسب می نماید.دوره MBA ماهان رویکردهای مختلف دانش مدیریت و قابلیت درک شایسته نکات ظریف در تجارت را در فرد می پروراند و بستری مناسب را برای اخذ تصمیمات مدیریتی سرنوشت ساز مهیا می نماید.

این دانش دربرگیرنده ابزار و مهارتهای لازم برای شناسایی فرصتهای جدید است و پس از طی این مسیر تغییر و تحول، فرد خود را مملو از نگرشها و بینشهای تازه می بیند. دوره MBA ماهان با دنیای واقعی تجارت در تطابق است و تحصیل در آن، یک مزیت رقابتی استراتژیک و مالی به شمار می رود.کلاسهای ماهان سرشار از خلاقیت و فضای حرفه ای کسب و کار است و پیوندهایی که میان همراهان برقرار می گردد، بر زندگی شخصی و کاری آنها تأثیراتی چشمگیر دارد.

مدرسه عالی کسب و کار ماهان معرفی دوره DBA

دنیای مدیریت و کسب و کار در معرض تغییرات سریع قرار دارد.مدیران ارشد به منظور سازگاری ثمربخش و رقابت پذیری در بازار میبایست علاوه بر تجارب مدیریتی،به دانش کاربردی و مهارتی در حوزه مدیریت نیز مجهز گردند.دوره DBA ماهان را میتوان آخرین گام برای آموزش رهبران بین المللی و مدیران ارشد نامید تا دانش و تخصص خویش را توسعه داده و ارتقا بخشند و با کسب یک بینش بلند مدت که منجر به نوآوری و رشد حرفه ای در زندگی فردی و شغلی مدیران می گردد به توسعه شبکه ارتباطی خود بپردازند.

دوره DBA ماهان، بیش از مباحث نظری،به موارد کاربردی و مهارتی می پردازد و به همین دلیل برای مدیران ارشد،مدیران اجرایی و مشاوران مناسب میباشد.این دوره به شما کمک می کند تا مهارت های لازم جهت حل مسائل سازمان خود را به شایستگی فرا گیرید و خود را آماده تجزیه و تحلیل های پیچیده و تصمیم گیریهای مقتضی نمایید.

شادباشید و دلی را شاد کنید

برف ریزان 1394

خانواده ماهان

جشن فازغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار ماهان

جشن فازغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار ماهان -1

جشن فازغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار ماهان -2

جشن فازغ التحصیلان مدرسه عالی کسب و کار ماهان -3

 پایگاه صلح خبر در جشن دکترای موسسه ماهان

پایگاه صلح خبر در جشن دکترای موسسه ماهان -1

دوره MBA ماهان

دوره MBA ماهان -1

جشن فارغ التحصیلی دوره MBA ماهان

جشن دوره MBA ماهان

جشن دوره DBA ماهان

 روابط عمومی پایگاه صلح خبر ایران

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید