امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 60572 |
تاریخ انتشار : 04 آبان 1394 - 15:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پایگاه صلح خبر پایگاه صلح خبر در تاریخ اول مهرماه فعالیت عمومی آزمایشی خود را آغاز نمود و در تاریخ چهارم آبان ماه 1394 فعالیت عمومی رسمی خود را با هدف انتشار اخبار و تحلیل رویدادهای داخلی و بین المللی با سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی و همچنین ترویج و تثبیت فرهنگ صلح […]

پایگاه صلح خبر

پایگاه صلح خبر در تاریخ اول مهرماه فعالیت عمومی آزمایشی خود را آغاز نمود و در تاریخ چهارم آبان ماه 1394 فعالیت عمومی رسمی خود را با هدف انتشار اخبار و تحلیل رویدادهای داخلی و بین المللی با سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی و همچنین ترویج و تثبیت فرهنگ صلح خبر و دوستی و مدارا اعلام نمود. پایگاه صلح خبر با هدف تبیین ، ترویج , تثبیت روحیه صلح خبر و دوستی و مدارا مطابق با دین مبین اسلام و سیره عملی حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه معصمومین (س) با منشی فراجناحی ، فرادینی ، فراقومیتی ، فرا نژادی ، بدون هرگونه تبعیض جنسیتی ، قومی و قبیله ای و تنها براساس اصول انسانی که توسط پرودگار متعال در نهاد و سرشت تمامی انسان ها ودیعه نهاده شده با نگاه بین المللی ، توسط مهندس سید مهدی حسینی و سرکار خانم مهندس احمدی بنیان و راه اندازی گردید.

پایگاه صلح خبر با نگاهی بین المللی ، فراتر از هرگونه ظرف و قالبی می باشد که در ذیل مجموعه های موجود تعریف گردد. این پایگاه خبری وابسته به هیچ جریان و گروهی نبوده و زیرمجموعه هیچ ارگان ، نهاد ، سازمان ، موسسه ای که با این نام یا نام های مشابه فعالیت می نمایند ، نمی باشد.

علت راه اندازی این مجموعه خبرگزاری ، فقدان حضور یک مجموعه مستقل خبری در موضوع حساس و مهم صلح خبر و دوستی در منطقه و جهان است. بنیانگذاران پایگاه صلح خبر با اشراف به سختی ها و ملامت های مختلف پا به این عرصه نهاده اند و می دانند که :

گویند که سنگ ، لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود

پایگاه صلح خبر از تمامی علاقمندان و هواداران صلح خبر و دوستی طلب کمک می نماید تا در این راه و مسیر پر فراز و نشیب با دستان گرم حمایت شما ، گام هایی استوار و اثرگذار برای برقراری صلح خبر و عدالت بردارد.

پایگاه صلح خبر

در پایان لازم به ذکر است محل استقرار دفتر مرکزی پایگاه خبری صلح خبردر تهران می باشد.

[wp-review]

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :رضا

      عالی هست